• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-20 08:57:01 följande:

Oklart när jag hade bim, men kring i torsdags. Äl kom en vecka senare än vanligt så lite dålig koll på när bim skulle vara exakt. Börjar dock oroa mig för hur det här ska gå med min övervikt, tänker främst på ryggen.

Hahaha så du väntade iaf! Hoppas verkligen du är gravid! Tänker att eftersom mensen inte dykt upp behöver det inte vara placebo ;)

Nej men precis, och sen har jag ju molande värk och annat smått och gott haha ;) Åh jag förstår, det går säkert bra ändå. Annars finns ju hjälp att få och det finns massor av tips och råd på internet också. Stort lycka till med allt. <3
    Crazzy skrev 2018-05-20 09:07:51 följande:

Åh vad synd, bättre lycka nästa månad <333Tack!!

Stort grattis <3 Så roligt att höra!
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-20 09:11:25 följande:

Nej men precis, och sen har jag ju molande värk och annat smått och gott haha ;) Åh jag förstår, det går säkert bra ändå. Annars finns ju hjälp att få och det finns massor av tips och råd på internet också. Stort lycka till med allt. <3Stort grattis <3 Så roligt att höra!

Ja, så jag tror inte alls att det är placebo :) sant som du säger, har försökt börja röra på mig mer också :) tack<3
  • Nicci91
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-20 08:44:28 följande:

Ser ut som mensen kommer lysa med sin frånvaro för dig, så kul! Det går mittemellan. Är nu på bim -4 och testade idag, var en skugga men kan ju lika gärna vara spökstreck. Får avvakta lite helt enkelt:) känner av spända bröst, molvärk och lite illamående. Men det kan ju också vara inbildning eller menssymptom också, typiskt att menssymptomen och grav. symptom är lika varandra, haha! Hur mår du?

Okek du får uppdatera om hur det går!:) Jag kan hålla med om allt du nämner. Enda skillnaden för mig nu jämfört med mensvärk är att jag har haft stickningar i magen, det är inget jag annars har lagt märket till. Vaknar dessutom sååå tidigt varje dag, för 5 om jag har otur haha men det kan ju lika gärna bero på att det är så ljust ute nu :)
  • Nicci91
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-20 08:57:23 följande:

GRATTIS! : D jätte tydligt ju ;)

Tack!!:)
    Crazzy skrev 2018-05-20 09:06:57 följande:

Ibland kan man behöva påminnas lite, helt enkelt! <3

Ja precis, svagt på BIM-6 och digitalt på BIM-5

Verkligen :) Okej, jag hade inget digitalt test hemma men vore skönt att testa med ett sånt! Får göra det till veckan:)
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-20 09:30:33 följande:

Ja, så jag tror inte alls att det är placebo :) sant som du säger, har försökt börja röra på mig mer också :) tack<3

Håller tummarna för att allt går vägen, för både dig och mig!
  • Ereya
    Nicci91 skrev 2018-05-20 09:44:48 följande:

Okek du får uppdatera om hur det går!:) Jag kan hålla med om allt du nämner. Enda skillnaden för mig nu jämfört med mensvärk är att jag har haft stickningar i magen, det är inget jag annars har lagt märket till. Vaknar dessutom sååå tidigt varje dag, för 5 om jag har otur haha men det kan ju lika gärna bero på att det är så ljust ute nu :)

Jag vaknar också vid 5-5:30 varje morgon och är pigg! Och igår somnade jag just efter tolv, jättemärkligt. Brukar normalt sova ca 8-8,5 timmar men numera är jag uppe och typ städar sex på morgonen haha. Om jag inte alls är gravid så undrar jag ju verkligen vad kroppen håller på med.
  • Ereya

Brunt slem/"blod" kommer nu...

Vi hade sex två gånger för ett par timmar sen, kan det ha nåt att göra med det? Det var inte rött blod... Än... BIM+4

• Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-20 16:51:24 följande:

Brunt slem/"blod" kommer nu...

Vi hade sex två gånger för ett par timmar sen, kan det ha nåt att göra med det? Det var inte rött blod... Än... BIM+4

Kan vara gammalt blod, plus att flera som fått lite blod efter sex för att slemhinnorna (?) är extra känsliga.
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-20 17:20:21 följande:

Kan vara gammalt blod, plus att flera som fått lite blod efter sex för att slemhinnorna (?) är extra känsliga.

Tack för svar. Ska försöka att inte oroa mig. Men jag fick tillbaka molvärken i samma stund som det bruna slemmet kom. Håller fortfarande på, inte lika mycket som mens och inte samma färg men... Åh jag vet inte. Så jävla fucking ledsen.
  • Nicci91
    Ereya skrev 2018-05-20 10:33:53 följande:

Jag vaknar också vid 5-5:30 varje morgon och är pigg! Och igår somnade jag just efter tolv, jättemärkligt. Brukar normalt sova ca 8-8,5 timmar men numera är jag uppe och typ städar sex på morgonen haha. Om jag inte alls är gravid så undrar jag ju verkligen vad kroppen håller på med.

Haha ja vi får tänka att det beror på graviditet!;D Läste precis också om det andra du skrev... Vet att det är svårt, men försök verkligen att inte oroa dig<3 Är säkert slemhinnor eller liknande som är orsaken får vi hoppas!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?