Inlägg från: Anonym (Too big) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Too big)

    Jag opererade snoppen mindre

    Till alla mön som funderar eller vill göra ingrepp. Gör detINTE. Jag fick efter en massa självmant letante tag i en klinik som kunde tänka sig att hjälpa mig då jag hade en del sexue?la problem pga storlekenm jag fick undersökning och en dek andra åtgärder föreskrivna. Tyvärr pga av att jag var rätt envis fick jagv tud till en forn av opeeation

    Under operationenn lyckades man skära av nån nerv vilket gör att jag idag inte har nån känsel på höger sida av kuken. M..m..... detta resulterade i att min sexlust i situationer där sex kan förekomma försvann. Jag har pga detta nekat och förtalat mig själv inför potentie?a sexpartners. Jag hatar mig själv just nu för jag fattafe fet sämsrs vesöutet en person kan göra. Det enda positiva ör att min kvinna nu är gravid igen. Men jag är död som man.

  • Svar på tråden Jag opererade snoppen mindre
  • Anonym (Too big)
    IsDimma skrev 2018-04-28 05:35:56 följande:

    Hur längesen är det?

    När man skär av nerver i fingrarna kan det ta lång tid innan dom läker ihop. Har varit ned om ett halvår på en fingertopp en gång. Förhoppningsvis kan det vara samma för dig.


    Ca tre månader sedan. Verkar som dom råkade kapa nåt när de skulle plocka bort överflödig vävnad på högersidan . Eftersom de plockade bort ett lager på nästan tre cm just där känns det som att dom fick med massa nerver med

    Kan försvunna nerver läka??. Verkar tveksamt.
  • Anonym (Too big)
    Anonym (L) skrev 2018-04-30 13:20:38 följande:
    Jag har haft 3 diskbråck i ryggen som till slut resulterade i kroniska muskel- och nervskador i ena benet. De läker inte - de som är förstörda, men de som är bra ännu bildar nya vägar och börjar täcka större och större ytor. Men det tar tid. Så har både läkare och fysioterpeutet sagt åt mig.
    man får väl hoppas på det . känns olustigt nu
  • Anonym (Too big)

    Jag uppfattade då mina problem som rätt jobbiga och hindrande . vilket iofs var sant . men jag håller med dig det var idiotiskt . nej om nåt blev över gav de väl det till pensionärerna vad vet jag. 

  • Anonym (Too big)
    Herrman Hedning skrev 2018-05-05 01:24:03 följande:

    Nervtrådar kan växa tillbaka. Testa tens maskin. Elen stimulerar och sticker....Använd inte pads. Minska kontaktytan så sticker det lite mer fast med mindre ström. God njutning för båda

    Claes Ohlsons ca 400 spänn


    hjälper det nerverna eller njutningen?
  • Anonym (Too big)
    Herrman Hedning skrev 2018-05-05 01:05:26 följande:

    Alltså du är en på miljonen som har en 25cm are och du går och skär av dig kuken. Fattar inte. Vissa har problem åt andra hållet men du alltså har fätt för dig att.. alltså jag förstår inte.. det ör ju helt vrickat. Har du kvar resten av kulen i npn burk? Kam man få låna eller köpa ?


    Det är ngt jag ansåg nödvändigt då. Idag ångrar jag det. Delvis
  • Anonym (Too big)
    Anonym (F) skrev 2018-05-05 03:10:18 följande:

    Var det bara tre månader sedan så har det ju knappt läkt och nerver kan definitivt återställas senare än så. Konstigt att du inte har fått den informationen vid operationen.

    Du borde inte oroa dig över sexet än.

    Jag har själv gjort en underlivsoperation och skulle vänta i minst 10 veckor innan sex. De sa att det kan ta ca 1år, full läktid.

    Nu vet jag ju inte exakt vad du har gjort så det kanske inte funkar exakt lika. Men 3 månader är rätt kort tid om de har gjort mycket.


    Av olika anledningar vill jag helst inte ha kontakt med dem igen då de betedde sig väldigt dumt efteråt. Så jag har gått till en annan läkare som sagt att de verkar ha gått onödigt djupt på vissa ställen. Han har dock sagt att det kommer bli bättre. Men att det kanske inte blir helt ok iom att de skurit så djupt på ena sidan.

    Vad gjorde du för operation.? Hur lång tid har det gått och framförallt.. Är du återställd??
  • Anonym (Too big)
    Herrman Hedning skrev 2018-05-06 00:44:45 följande:

    Absolut. Nerverna återkopplar efter några månader. ( gissningsvis 8-15 månader )I värsta fall bör du fokucera på motsatsen. Så mpnga män kan inte ha sex för att de har f.ö.r. mycket känsel i kuken. De spruter efter 2 min eller har ont. Sen om du fortfarande har kvar 20 cm så kan du ju alltid glödja dig att 2 av 3 män har en penis på i snitt 9.8 cm när gubbimpotens, stress, pubisfett och penissträckning är borträcknade från längden. Mentalt kan du se dig själv i spegeln eller visa upp dig i duschrummet och njuta typ av dig själv.


    Jag hoppas verkligen det för just nu har jag ingen känsel alls på ena sidan fär de kapade mest vilket tom gör det trist att runka. Jag tycker personligen skillnaden är mycket sämre än jag väntat mig och vad de lovat. Desdutom hångulla kommentarer sv läkaren på det.
  • Anonym (Too big)
    Anonym (F) skrev 2018-05-07 07:24:02 följande:

    Nu är jag ju kvinna, men tänker att nerver och vävnader borde fungera ungefär likadant. Jag rekonstruerade mellangården och förstärkte förslappade slidväggar efter förlossningsskada. Efter 10 veckor när jag testade att ha sex så var det rätt stramt i ärret och jag hade lite sämre känsel. Det var nog så i minst 6,7 månader iaf. Nu två år senare så är jag helt återställd till normalt.

    Din andra läkare kan säkert också svara på den typen av frågor?


    Ja de säger att det "NOG"blir bättre. Min andra läkare nästan garvade och menade på att jag ju inte kan förvänta mig ett hundraprocrntigt resultat då det är ett ovanligt ingrepp. Sjukt otrevlig.
  • Anonym (Too big)
    Anonym (F) skrev 2018-05-07 07:24:02 följande:

    Nu är jag ju kvinna, men tänker att nerver och vävnader borde fungera ungefär likadant. Jag rekonstruerade mellangården och förstärkte förslappade slidväggar efter förlossningsskada. Efter 10 veckor när jag testade att ha sex så var det rätt stramt i ärret och jag hade lite sämre känsel. Det var nog så i minst 6,7 månader iaf. Nu två år senare så är jag helt återställd till normalt.

    Din andra läkare kan säkert också svara på den typen av frågor?


    Alltså för att vara övertydlig De gjorde FEM indersökningar vid olika tillfällen. . Under ingen av dessa berättade de nånting om de komplikationer de fann utan det var först efteråt som de sa nåt
  • Anonym (Too big)
    Anonym (Men?) skrev 2018-05-07 09:25:51 följande:

    Min kärlek har 22 cm lång kuk.

    Nu gillar jag ju bli hårt påsatt så tre cm mer borde ju inte vara problem.

    Var den 25 cm tjock?


    Nej. Det var den inte dock tillräcjligt tjock för att ställa till problem och smärta . dessutom "viker"sig vissa av ådrorna vid stånd vilket känns som att de ska explodera då det blir blodstopp. Dessutom var den tung vilket gör att den hela tiden hängde. Inte så snyggt. Lite bättre nu trots allt.
  • Anonym (Too big)
    Anonym (Men?) skrev 2018-05-07 10:06:07 följande:

    Okej stackars dig tusen kramar till dig


    Ja det enda positiva s väl att tjejen tycker det e bättre nu
  • Anonym (Too big)
    Anonym (Fritjoff Filmflukt) skrev 2018-05-07 23:07:55 följande:

    Ha ha "Dessutom var den Tung" Jag har hört folk beskriva långa smala penisar. Tjocka t.om stora och både ock men aldrig har jag hört TUNG. Alltså vi andra är glada om det ens syns att den är slak eftersom de står ut av bara lättheten. Flyger som en fjäder och landar liksom aldrig vertikalt.


    alltså inte tung som i tung att bära men som att för tung för att den ska stå upp
  • Anonym (Too big)
    Anonym (F) skrev 2018-05-08 15:57:30 följande:

    Hahaha! ?Flyger som en fjäder? kan vara det roligaste uttrycket jag hört nån beskriva sin kuk med.


    Haha det hade varit en syn.
  • Anonym (Too big)
    Anonym (Låter) skrev 2018-05-12 00:54:16 följande:

    Låter som något du skulle kunna anmäla eller?


    Ja jag funderar på det. Men eftersom konvalescensen tycks kunna vara lång vet jag inte riktigt när det i så fall är dags. Dom gjorde ju det jag sa. Även om resultatet blev oväntat dåligt.
  • Anonym (Too big)
    Anonym (Låter) skrev 2018-05-12 00:54:16 följande:

    Låter som något du skulle kunna anmäla eller?


    Alltså för att förtydliga vet jag inte riktigt hur länge jag måste vänta innan jag kan anmäla. Däremot borde man kanske kunna anmäla för deras otroligt otrevliga beteende efteråt.
  • Anonym (Too big)
    Anonym (P) skrev 2018-05-12 03:28:28 följande:

    Har ni en öppen relation alltså?


    Öppen ? Varför då menar du?
  • Anonym (Too big)
    Anonym (Låter) skrev 2018-05-18 08:45:29 följande:

    Tyvärr är det svårt att få rätt, läkare verkar kunna göra som de vill. Du skulle spela in hur de beter sig kanske? Iaf, tycker jag att det borde kunna anmälas, däremot resultatet kanske inte blir som man skulle önskat. Har själv anmält en gång och det var rätt grova fel som begåtts, men fick inte rätt


    Låter inge vidare hoppfullt får jag säga. Även om jag egentligen skiter i dem. Jag vill bara slippa problemen faktiskt.
  • Anonym (Too big)
    Anonym (P) skrev 2018-05-18 10:09:28 följande:

    "Din kvinna" är gravid samtidigt som du skriver att du pga av operationen nekat dig själv inför potentiella sexpartners och det bar bara tre månader sen du opererade dig. Så förhoppningsvis har ni en öppen relation för annars hade ju du vart otrogen mot din gravida partner om det inte var för operationen.


    Nja . Pga omständigheterna har vi historiskt sett haft fria tyglar .. sen op fortsatte det en liten stund . Inget e väl uttalat i några förhållningsregler men allt är känt
  • Anonym (Too big)
    Årsta skrev 2018-05-20 05:50:38 följande:

    Jag har själv funderat på det, att göra kuken smalare men jag kanske ska ångra mig. Att tappa sexlusten låter inte trevligt.


    Lusten saknas inte. Däremot känseln och det har vissa konsekvenser
Svar på tråden Jag opererade snoppen mindre