• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Nicciz

ÄL+9 och inte ett spår på testa tidigt från Testlagret. Jag vet att det fortfarande är tidigt men är ändå besviken. Vill så gärna och jag tror inte gubben fixar att ha sex på ?schema? framöver baserat på vad stickorna säger. Inga symtom heller. Någon mer med BIM ca 7-8/6 som redan testat eller plussat?

• elenoresara
    Nicciz skrev 2018-06-02 18:55:46 följande:

ÄL+9 och inte ett spår på testa tidigt från Testlagret. Jag vet att det fortfarande är tidigt men är ändå besviken. Vill så gärna och jag tror inte gubben fixar att ha sex på ?schema? framöver baserat på vad stickorna säger. Inga symtom heller. Någon mer med BIM ca 7-8/6 som redan testat eller plussat?

Är också på är+9 men inte testat ännu. Kanske testa imorgon då det är äl +10, men antar att det inte kommer visa något :/
  • Iväntanpåtrean

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, E88

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor

11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist

20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter

21/6 IBS, Smultronbär, penelope81

22/6 Lunalove

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

27/6 Camilllla, Lilly2015

PLUS-lista

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

2/6 lottch3n (bim-2)

• Nizza

Jag rädd att testa tidigt och få ett positivt resultat och att det sedan blir ett missfall vid Bim. Jag vet också att jag blir besviken och får supermycket tankar om jag testar tidigt och får negativt... Så jag har inte testat än. Men börjar tycka att jag har symtom som faktiskt kan vara gravid symtom... Hoppas så mycket.

Hoppas att testerna du beställde kommer snart!

Ps Stort grattis till alla i tråden som plussat!
  • Nicciz
    elenoresara skrev 2018-06-02 19:29:17 följande:

Är också på är+9 men inte testat ännu. Kanske testa imorgon då det är äl +10, men antar att det inte kommer visa något :/

Håller tummarna för dig!
  • Nicciz
    Nizza skrev 2018-06-02 19:39:34 följande:

Jag rädd att testa tidigt och få ett positivt resultat och att det sedan blir ett missfall vid Bim. Jag vet också att jag blir besviken och får supermycket tankar om jag testar tidigt och får negativt... Så jag har inte testat än. Men börjar tycka att jag har symtom som faktiskt kan vara gravid symtom... Hoppas så mycket.

Hoppas att testerna du beställde kommer snart!

Ps Stort grattis till alla i tråden som plussat!

Det kanske är lika bra att vänta, men det är svårt när man ser allas skuggor och tidiga plus. Jag hoppas verkligen att symtomen stämmer och att du är gravid! Håll oss uppdaterade
  • johannastroberg

Bim 6/6. Testat som en galning sen i onsdags & fått svaaaaaaaaaaaaga antydningar på cb. Neg på digital & apotekets. Haft molvärk sen i söndags & vita tjocka flytningar sen äl. Tror inte det tagit sig men håller kvar vid hoppet att jag kanske testat för tidigt...
  • SL185

Hej,

Hoppar in här! Befinner mig på den långa väntat nu mellan äl och bim. Fick missfall i v.5 i april och nu har min andra ägglossning efter missfallet passerat. Vi fick inte till det på ägglossninngsdagen båda gångerna tyvärr men men..hoppas ändå. Har dock lärt mig mycket om att känna igen äl-sekret efter alla försök, så det är väl bra.

Bim 15 juni.

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, E88

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor

11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist

20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter

21/6 IBS, Smultronbär, penelope81

22/6 Lunalove

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

27/6 Camilllla, Lilly2015

PLUS-lista

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

2/6 lottch3n (bim-2)

• Nicciz
    johannastroberg skrev 2018-06-02 20:46:25 följande:

Bim 6/6. Testat som en galning sen i onsdags & fått svaaaaaaaaaaaaga antydningar på cb. Neg på digital & apotekets. Haft molvärk sen i söndags & vita tjocka flytningar sen äl. Tror inte det tagit sig men håller kvar vid hoppet att jag kanske testat för tidigt...

Vi får fortsätta testa helt enkelt Och peppa varandra! Återkommer på morgonen med testresultat för ÄL+10.
  • elenoresara
    Nicciz skrev 2018-06-02 20:33:42 följande:

Håller tummarna för dig!

Tack. Hoppas så mycket:)
Svar på tråden BIM juni 2018