BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
ÄL+9 och inte ett spår på testa tidigt från Testlagret. Jag vet att det fortfarande är tidigt men är ändå besviken. Vill så gärna och jag tror inte gubben fixar att ha sex på ?schema? framöver baserat på vad stickorna säger. Inga symtom heller. Någon mer med BIM ca 7-8/6 som redan testat eller plussat?
ÄL+9 och inte ett spår på testa tidigt från Testlagret. Jag vet att det fortfarande är tidigt men är ändå besviken. Vill så gärna och jag tror inte gubben fixar att ha sex på ?schema? framöver baserat på vad stickorna säger. Inga symtom heller. Någon mer med BIM ca 7-8/6 som redan testat eller plussat?
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS, Smultronbär, penelope81
22/6 Lunalove
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
2/6 lottch3n (bim-2)
Är också på är+9 men inte testat ännu. Kanske testa imorgon då det är äl +10, men antar att det inte kommer visa något :/
Jag rädd att testa tidigt och få ett positivt resultat och att det sedan blir ett missfall vid Bim. Jag vet också att jag blir besviken och får supermycket tankar om jag testar tidigt och får negativt... Så jag har inte testat än. Men börjar tycka att jag har symtom som faktiskt kan vara gravid symtom... Hoppas så mycket.
Hoppas att testerna du beställde kommer snart!
Ps Stort grattis till alla i tråden som plussat!
Hej,
Hoppar in här! Befinner mig på den långa väntat nu mellan äl och bim. Fick missfall i v.5 i april och nu har min andra ägglossning efter missfallet passerat. Vi fick inte till det på ägglossninngsdagen båda gångerna tyvärr men men..hoppas ändå. Har dock lärt mig mycket om att känna igen äl-sekret efter alla försök, så det är väl bra.
Bim 15 juni.
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS, Smultronbär, penelope81
22/6 Lunalove
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
2/6 lottch3n (bim-2)
Bim 6/6. Testat som en galning sen i onsdags & fått svaaaaaaaaaaaaga antydningar på cb. Neg på digital & apotekets. Haft molvärk sen i söndags & vita tjocka flytningar sen äl. Tror inte det tagit sig men håller kvar vid hoppet att jag kanske testat för tidigt...
Håller tummarna för dig!