BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Nu är jag på min åttonde dag av tio av min behandling. Har noll koll på äl å mens nu. Juni får vi ta som en test månad å se vart mens cyklen hamnar på. Håll tummarna för mig att detta ordnar sig nu för oss. Behöver er hjälp med några saker.
Hur ska jag kolla äl nu efter behandlingen. Ska jag ta tester varje dag? När brukar man ha äl? Om min cykel hamnar på 30 dagar, vart brukar äl hamna på då?
Ni som tempar, hur funkar det?
När ni har äl, hur mycket har ni sex då? Varje dag? Varannan? Eller flera gånger om dagen? Vi har nog testat allt.
Min man gjorde ju ett sperma prov nyligen å vi fick inte så mycket rådgivning ifrån kleniken tyvärr. Men om vi förstått det rätt så är 5% av hans spermier dåliga eller försämrade. Alltså fungerar 95%. Det är väll bra? Eller finns här någon som vet?
Jag är så sugen på bebis nu. Vi har velat det här så länge nu så jag har känt mig lite deppig å nere ikväll för att det inte funkar för oss. Vi har till och med berättat för mina föräldrar att vi försöker vi ville överraska dom om jag blev gravid att dom skulle få ett tredje barnbarn eftersom dom inte alls trodde att dom skulle få fler. Men nu har det snart gått två år sen vi bestämde oss så vi behöver deras stöd i allt det här nu.
Behöver lite råd från er :)
Fått en liten blödning, pyttelite blod, inte mens.
Ska ha mens på torsdag.
Mår fruktansvärt illa, och har ont i magen (känns som mensvärk) blir lite rädd av att se att de va lite blod.
Jag är jätteny på detta, så jag känner mig mest förvirrad!! Någon som varit med om samma och sedan plussat? Eller tror ni bara det är mensen som är på g?
Ja jag tempar men ingen dipp. Kom lite rosa flytning igår.
Från mann vara med i värmen :)
Jag har bim den 23/6 med en lång dryg cykel på genomsnitt 33 dagar.
Fullt utslag på ÄL idag, myste i fredags. Så jag är skeptisk om de blir nåt. Mannen är tyvärr på jobb så kan inte mysa nåt mer men hoppet lever
Idag kom mensen, 2 dagar för tidigt dessutom. Väldigt sparsamt & har inte kommit något på några timmar så får se hur det artar sig. Lycka till ni andra & hoppas jag inte ser er i julitråden ;)
Vad tror ni? markerat vart ja ser strecken även om de är väldigt tidigt.
Men konstigt nog har ja inte några riktiga symptom mer än lite mensvärk som funnits sen ÄL.
Min BMI är 9/6 så antar att ja har rätt med dom minus o så, inte så insatt i de.
Känns som ja inbillar mig för man vill så mkt så hjälp mig haha
Iiiieh men ett plus!!! :) Samma BIM som jag!
Hoppas det håller i sig och hoppas att även jag plussar :D
Dum som jag är tog jag ett test mitt på dagen. Bim-2. Ett helt vanligt test.
Ser ni något alls? Inbillar jag mig?

Ser

Dum som jag är tog jag ett test mitt på dagen. Bim-2. Ett helt vanligt test.
Ser ni något alls? Inbillar jag mig?