BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Hoppar också in här! BIM på midsommarafton 22/6, hoppas extra mycket på den här gången eftersom om vi inte fått missfall i oktober så hade BF varit just 22/6.
Behöver lite råd från er :)
Fått en liten blödning, pyttelite blod, inte mens.
Ska ha mens på torsdag.
Mår fruktansvärt illa, och har ont i magen (känns som mensvärk) blir lite rädd av att se att de va lite blod.
Jag är jätteny på detta, så jag känner mig mest förvirrad!! Någon som varit med om samma och sedan plussat? Eller tror ni bara det är mensen som är på g?
Önska mig lycka till idag tjejer! Ska till läkaren för att se om jag snart får ägglossning eller det blir att hoppa denna gången.
Kanske bra om lägger till mig i listan med hehe oops!
Denna gången har vi försökt i ca 17 mån. Innan vi fickdottern hade vi försökt i 7 år. Jag har pcos så vi delvis visste att det skulle bli svårt att få barn, men kanske inte så svårt. Det är därför som jag har varit i kontakt med gyn direkt utan att först gå hos vc. Min menscyklar har dom senaste åren varierat mellan 29-71 dagar.
Det är ju skönt att du ändå har hittat en kompetent läkare på vc, det är inte lätt. Den hjälpen som finns att få är mycket. Jag har ju som sagt fått letrozol och det kan man få i olika styrkor och i olika omgångar. Sedan kan de även spola äggledarna, de kollar olika hormoner via blodprov för att se så att de är normala.
Vilken klinik har ni varit i kontakt med? Men jag tycker att engangemang ärt beror helt på vilken ssk eller läkare man får. Jag har varit i kontakt med gyn på Hbg sjukhus och den ena ssk var helt underbar medans den andra var dryg och inte särskilt hjälpsam.
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS, Smultronbär, penelope81
22/6 Lunalove
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
2/6 lottch3n (bim-2)
Har bim på fredag 8/6. Haft molande värk och mått illa i stort sett hela dagen igår Igår kväll kom det några ljusröda droppar i toaletten. Är på äl+11, kan det bara en nidis?
Ni som fått nidblödningar, har ni haft väldigt kraftig molande känsla innan/efter? Är fortfarande lite ljusrött.
Hmm.. inte lite skumt??
Jah tänker, ?ja nu kommer den? men hsr ej dykt upp ännu.. dock tempen sjönk lite. Tempar du?