BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Det har jag också och det känns så konstigt att det är dags som du säger :) ja konstigt nog gjorde vi. Jag brukar känna av äl och hade väldigt ont i magen den dagen och tänkte att det är ju mer än en vecka förtidigt. Så bara för nyfikenheten tog över gjorde jag ett ältest och det kunde inte vara mer positivt haha. Vi hade fått till det dagen innan konstigt nog och såg till att ha det samma dag och dagen efter. Dock är det andra försöket den här månaden och tycker att jag känner lite mensvärk nu så tror inte det här fungerar ändå.. Men håller tummarna. Hoppas det fungerar för er ändå! :)
Får väl slänga in mig i denna tråden och hoppas på att jag har BIM i Juni...
Hur lång tid tog det för er som slutat med minipiller att få tillbaka mensen?
Men är det inte en FAST glad gubbe man ska ha för att det ska vara positivt? Blinkade är väl att det mer är på gång? Jag har alltid en ring eller fast gubbe när jag har tagit, så vet inte hur det funkar med blinkande gubbar
Hmm..Brukar du ha spottings flera dagar innan mens? Hoppas att den inte kommer o du får fina besked inom några dagar :)
Hej!
Behöver lite hjälp! Jag har BIM 26/6 och igår (13/6) hade jag en liten blödning detta är något som aldrig hänt mig tidigare och därför tog jag både äl-test och G-test på kvällen. Båda var postiva. Äl borde varit förra veckan då jag alltid har det dag 17(min cykel är på ca 35 dagar). Tog testen på samma kiss först äl och sen g. Kan G-testet blivit påverkat? Alltså det är suuuuper svagt positivt men vi har försökt i över 1 år och det har aldrig sett ut såhär innan!! Så därför känns det som att det borde vara positivt på riktigt??
Hej!
Behöver lite hjälp! Jag har BIM 26/6 och igår (13/6) hade jag en liten blödning detta är något som aldrig hänt mig tidigare och därför tog jag både äl-test och G-test på kvällen. Båda var postiva. Äl borde varit förra veckan då jag alltid har det dag 17(min cykel är på ca 35 dagar). Tog testen på samma kiss först äl och sen g. Kan G-testet blivit påverkat? Alltså det är suuuuper svagt positivt men vi har försökt i över 1 år och det har aldrig sett ut såhär innan!! Så därför känns det som att det borde vara positivt på riktigt??
Vet inte om jag svarar rätt här nu..
är ganska osynlig här och även Anonym:)
Men jag har BIM 15/6 och känner mig bra underlig.
lite illamående hela tiden och även yrslig. sticker lite i nedre delen av magen. som lite "sockerdricka" ibland. sötsugen som bara den..
Gjorde ett test i måndags men visade -
längtar så och hoppas verkligen på ett plus denna månaden.
God morgon, har precis gjort ett test nu på morgonen och det visade också negativt.
Fy vad tråkigt.. Hade ändå hoppats på att jag idag skulle plussa.
tror ni att det är helt kört för mig denna månaden?
Samma här. Bim-4... Blankt. :/
God morgon, har precis gjort ett test nu på morgonen och det visade också negativt.
Fy vad tråkigt.. Hade ändå hoppats på att jag idag skulle plussa.
tror ni att det är helt kört för mig denna månaden?
Man ska ju helst testa efter bim just pga innan är de ofta att de visar minus. Så inget konstigt om de inte plussat än