BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami , Elih
17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter
18/6 - Zandylina, Jowian
20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81
22/6 Lunalove, Sussovich
23/6 Thorax
25/6 Systeryser33
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool
28/6 FGK
+PLUS-lista +
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
26/6 smulan87[/quote]
Ni som plusat på bim-3 och bim-2. Hade ni negativt innan? Behöver lite hopp :)
Japp! Fast tänk äl-+ istället för bim- då det är så olika hur lång fas man har mellan äl och bim! Jag har plussat först äl+10 svaagt (dvs bim-2) för mig! Varit negativt dagen innan!
På äl+10 idag... neg
Vet inte om jag svarar rätt här nu..
är ganska osynlig här och även Anonym:)
Men jag har BIM 15/6 och känner mig bra underlig.
lite illamående hela tiden och även yrslig. sticker lite i nedre delen av magen. som lite "sockerdricka" ibland. sötsugen som bara den..
Gjorde ett test i måndags men visade -
längtar så och hoppas verkligen på ett plus denna månaden.
Ett fåtal gånger har det kommit lite rosa dagen innan mens el morgonen o sedan mens på kvällen. Jämför jag dom två testen nu så tycker jag det syns lite mer på det jag tog idag men det kanske beror på att gårdagens har torkat ordentligt. Strular till det i hjärnan gör det...inget mer rosa sedan innan lunch...
Men räknar kallt med mens imorgon..men vet att jag kommer bli rejält ledsen när det kommer. Tycker jag haft mkt senaste tiden som tytt på ev graviditet. Men vet oxå att dom 2 ggr jag varit gravid har jag inte känt något. Så att jag känt något har alltid varit tecken på mens för mig...
Hej!
Behöver lite hjälp! Jag har BIM 26/6 och igår (13/6) hade jag en liten blödning detta är något som aldrig hänt mig tidigare och därför tog jag både äl-test och G-test på kvällen. Båda var postiva. Äl borde varit förra veckan då jag alltid har det dag 17(min cykel är på ca 35 dagar). Tog testen på samma kiss först äl och sen g. Kan G-testet blivit påverkat? Alltså det är suuuuper svagt positivt men vi har försökt i över 1 år och det har aldrig sett ut såhär innan!! Så därför känns det som att det borde vara positivt på riktigt??