• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • lyckligast80
    AnonymAB skrev 2018-06-15 08:00:45 följande:

Nu är det dagen DET! idag är det BIM.. ska jag våga mig på ett test idag igen med risk att det gör mig besviken? igår var jag riktigt yrslig o illamående. när jag böjde mig framåt för att plocka upp något på golvet så höll jag på att spy.

har aldrig haft illamående symptom innan mens förut.

Samma här, dagen DET! Så pirrigt men samtidigt känner jag i hela kroppen att mensen är på G.. : ( Och nu är det ganska så precis 1 år sedan vi började försöka, deppigt värre att det aldrig går!

Men håller tummarna för oss att tan röd håller sig långt borta! :)
  • Ettlitetsyskon

Hade flyttat över mig till Juli tråden men jag är tillbaka med positiva besked.

Efter fem dagar med stark positivt på ägglossningstestet så tog jag ett graviditetstest. Det visade POSITIVT 2-3 veckor. Jag hade mens för 1 1/2 vecka sedan men bm trodde att det kunde ha varit en blödning när ägget fick fäste. Jag är dock inte helt övertygad än. Missfall trodde jag men bm så att graviditetstestet inte skulle ha visat något nu i sånna fall. Inskrivning och nytt test nästa vecka för att utesluta att det var missfall.

• Ettlitetsyskon

13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran 

14/6 EmmalinneaS, zeon 

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80 

16/6 - Ejjami , Elih 

17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter 

18/6 - Zandylina, Jowian 

20/6 smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina 

21/6 IBS,penelope81 

22/6 Lunalove, Sussovich 

23/6 Thorax 

25/6 Systeryser33 

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean 

27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool 

28/6 FGK 

+PLUS-lista + 

27/5 bluegrass 

28/5 Milian03 

1/6 Em88 (bim-3) 

2/6 lottch3n (bim-2) 

Saknad dotter 25/3 - 28/3 09 

7/6 anny1 (bim-3) 

8/6 sycamore 

8/6 Hepphopp (bim-1) 

12/6 SL185 (bim-3) 

14/6 ettlitetsyskon

26/6 smulan87[/quote]

• AnonymAB
    lyckligast80 skrev 2018-06-15 08:08:35 följande:

Samma här, dagen DET! Så pirrigt men samtidigt känner jag i hela kroppen att mensen är på G.. : ( Och nu är det ganska så precis 1 år sedan vi började försöka, deppigt värre att det aldrig går!

Men håller tummarna för oss att tan röd håller sig långt borta! :)

Åh jag lider med dig

Det här är bara vårat första försök. Trodde aldrig jag skulle bli så besviken. Testet jag gjorde nu visade negativt.. men alla dessa symptom.. vad gör dom här om det inte vill betyda att jag är gravid.

Fy då.. bli bara lägga mig i sängen och ligga kvar där hela helgen.. tappade humöret totalt..

Jag håller tummarna att du får positivt idag <3
  • FrökenUtter
    Ettlitetsyskon skrev 2018-06-15 08:19:16 följande:

Hade flyttat över mig till Juli tråden men jag är tillbaka med positiva besked.

Efter fem dagar med stark positivt på ägglossningstestet så tog jag ett graviditetstest. Det visade POSITIVT 2-3 veckor. Jag hade mens för 1 1/2 vecka sedan men bm trodde att det kunde ha varit en blödning när ägget fick fäste. Jag är dock inte helt övertygad än. Missfall trodde jag men bm så att graviditetstestet inte skulle ha visat något nu i sånna fall. Inskrivning och nytt test nästa vecka för att utesluta att det var missfall.

Oj!! Extra välkommen tillbaka då! :D
  • babytjejen

O där kom mensen...trist början på helgen. Men det bevisar ju att kroppen verkligen ändrar beteende efter ett missfall. Har varit så mkt som varit annorlunda sedan innan, därför man började hoppas...

:( :( blir jobbigt att jobba resten av dagen...

• lyckligast80
    AnonymAB skrev 2018-06-15 08:29:12 följande:

Åh jag lider med dig

Det här är bara vårat första försök. Trodde aldrig jag skulle bli så besviken. Testet jag gjorde nu visade negativt.. men alla dessa symptom.. vad gör dom här om det inte vill betyda att jag är gravid.

Fy då.. bli bara lägga mig i sängen och ligga kvar där hela helgen.. tappade humöret totalt..

Jag håller tummarna att du får positivt idag <3

Man blir lika ledsen och förtvivlad osvsett om det är 1a eller 12e försöket, vi alla här vill ju ha en liten knodd.

Man får kämpa på, men lättare sagt än gjort ibland.

Vi är uppsatta i IVF kön, så till hösten bör vi få komma på ett första besök. : )
  • Plus

Ser ni något på testet? Det är lloyds apotek eget märke, och det är ett testa tidigt test.

• JoWiAn
    Plus skrev 2018-06-15 09:01:35 följande:

Ser ni något på testet? Det är lloyds apotek eget märke, och det är ett testa tidigt test.

Jag ser! Grattis!
  • Jagerika
    Plus skrev 2018-06-15 09:01:35 följande:

Det syns tydligt! Grattis!!
Svar på tråden BIM juni 2018