• melissa85

Spåra min mans Iphone

Hej, har en känsla i magen att min man textar med andra tjejer via sin mobil. Innan jag konfronterar honom behöver jag bevis och jag måste få veta själv. Kanske är jag paranoid (vilket jag hoppas) men min magkänsla säger nåt annat.

Finns det något sätt att spåra hans text meddelande? Nånting? Han har ett lösenord, så jag kommer inte in i hans telefon själv, det betyder att spion program varor inte kommer i frågan.. Behöver bara ha tillgång till hans SMS. 
    Är väldigt desperat, då jag inte vet "hur jag ska komma på honom".
    Nej, jag tror inte att han träffar nån, men ja- jag tror att han skriver.

Och snälla, kom inte med svar "detta är olagligt", "det är inte ok att snoka i nån annans telefon" etc etc, för det vet jag själv.

Jag vill bara veta sanningen.

• Svar på tråden Spåra min mans Iphone
  • melissa85
    v i r r a skrev 2018-05-04 14:21:03 följande:

Men bara lämna honom om du inte kan lita på honom.

Är han ?skyldig? så var det rätt att lämna för att din misstanke stämde. Är han ?oskyldig? är det rätt att lämna för att du inte känner dig trygg utan att spionera.

Jag vill veta om han är skyldig. Därför vill jag kunna läsa han sms.
  • v i r r a
    melissa85 skrev 2018-05-04 14:27:50 följande:

Då tycker jag att du ska föreslå att ni tillsammans jobbar på det här med tillit. Du får säga att du inte litar på honom och ta det därifrån.
  • sextiotalist
    melissa85 skrev 2018-05-04 14:27:50 följande:

Men det du vill göra är olagligt och kommer med all säkerhet förstöra tilliten mellan er.

Trots din sk magkänsla så har du inte rätten att göra det
  • v i r r a
    melissa85 skrev 2018-05-04 14:27:11 följande:
    Men jag kan och vill inte lämna honom förrän jag vet sanningen. Man lämnar inte bara någon pga sin magkänsla..Vad om jag är fel ute..
    Det kan du väl göra? Det verkar inte speciellt bra att vara tillsammans med någon du inte litar på. Eller?

Du har, som jag ser det, två alternativ. Antingen lämnar du på en gång av de skäl jag skrev tidigare eller så stannar du och jobbar på tilliten tillsammans och för egen del. Att spionera är inget rimligt alternativ öht.
  • äldreochklokare

Har du pratat med honom? Be honom visa vad han har på mobilen? 

• cb66

Sno telefonen ur handen på honom när den är olåst. Eller ta den när han inte ser om den är olåst.

Har du tillgång till hans iTunes konto så kan du använda track my phone för att se vara han är.

Låtsas att du har problem med ditt konto och vill prova hans, eller skicka nåt till honom och kolla i hans telefon om det kommer fram.....

Eller sug av honom och be honom filma det, precis innan det går för honom så snor du telefonen och springer in på toa och kollar sms :)

• Jodyanna

Du kanske kan säga att du just nu har en dålig magkänsla och att de skulle kännas bra att bara få kolla så du kan känna dig lugnare. Har han inget hemligt kommer han ge dig telefonen och göra så att du känner dig trygg. Blir han galen så lär han dölja något.

• sextiotalist
    Jodyanna skrev 2018-05-04 15:41:33 följande:

Du kanske kan säga att du just nu har en dålig magkänsla och att de skulle kännas bra att bara få kolla så du kan känna dig lugnare. Har han inget hemligt kommer han ge dig telefonen och göra så att du känner dig trygg. Blir han galen så lär han dölja något.

Jag hade blivit förbannas oavsett. Varken jag eller sambon tittar i varandras mobiler, vi hade inte accepterat att man hade gjort det och hade någon av oss ställt frågan, så hade vi inte blivit nöjda alls
  • Canadasvensk
    sextiotalist skrev 2018-05-04 15:44:19 följande:
    Jag hade blivit förbannas oavsett. Varken jag eller sambon tittar i varandras mobiler, vi hade inte accepterat att man hade gjort det och hade någon av oss ställt frågan, så hade vi inte blivit nöjda alls
    Alla som läser FL vet att du aldrig skulle titta i din partners telefon. Jätte bra för er ju!  Skrattande

Men nu skrev TS just det här:

"Och snälla, kom inte med svar "detta är olagligt", "det är inte ok att snoka i nån annans telefon" etc etc, för det vet jag själv."  Drömmer

Svar på tråden Spåra min mans Iphone