• melissa85

Spåra min mans Iphone

Hej, har en känsla i magen att min man textar med andra tjejer via sin mobil. Innan jag konfronterar honom behöver jag bevis och jag måste få veta själv. Kanske är jag paranoid (vilket jag hoppas) men min magkänsla säger nåt annat.

Finns det något sätt att spåra hans text meddelande? Nånting? Han har ett lösenord, så jag kommer inte in i hans telefon själv, det betyder att spion program varor inte kommer i frågan.. Behöver bara ha tillgång till hans SMS. 
    Är väldigt desperat, då jag inte vet "hur jag ska komma på honom".
    Nej, jag tror inte att han träffar nån, men ja- jag tror att han skriver.

Och snälla, kom inte med svar "detta är olagligt", "det är inte ok att snoka i nån annans telefon" etc etc, för det vet jag själv.

Jag vill bara veta sanningen.

• Svar på tråden Spåra min mans Iphone
  • Canadasvensk
    Ta det lungt, samla på dig bevis men visa inte att du misstänker någon. Då blir han bara bättre på att gömma allt.

Lycka till! 
    melissa85 skrev 2018-05-04 14:17:25 följande:
    Skulle jag kunna göra, men han har touch ID.. Det är kört för mig, va?

TS dricker han sig någonsin full? I så fall är det bara till att vänta tills han somnar sen för du hans tumme över touch ID'n.  

Har ni gemensam dator? Ladda ner ett spion program där då. Snart har du hans gmail/Hotmail login information. Kostar typ 1000 spenn men det är det värt.

Har du en extra ipad hemma? Ladda ner "find my phone". Gratis app, sen lägger du din telefon (utan ljud på) i hans bil. Fråga var han ska eller har varit. Ljuger han då så är du lite närmare sanningen.

Att fråga någon som är otrogen är helt meningslöst (men det visste du nog redan)...

Ta det lungt, samla på dig bevis men visa inte att du misstänker någon. Då blir han bara batter att gömma allt.

Lycka till! 

• Olikoli
    Canadasvensk skrev 2018-05-04 21:09:11 följande:

Ta det lungt, samla på dig bevis men visa inte att du misstänker någon. Då blir han bara bättre på att gömma allt.

Lycka till!  TS dricker han sig någonsin full? I så fall är det bara till att vänta tills han somnar sen för du hans tumme över touch ID'n.  

Har ni gemensam dator? Ladda ner ett spion program där då. Snart har du hans gmail/Hotmail login information. Kostar typ 1000 spenn men det är det värt.

Har du en extra ipad hemma? Ladda ner "find my phone". Gratis app, sen lägger du din telefon (utan ljud på) i hans bil. Fråga var han ska eller har varit. Ljuger han då så är du lite närmare sanningen.

Att fråga någon som är otrogen är helt meningslöst (men det visste du nog redan)...

Ta det lungt, samla på dig bevis men visa inte att du misstänker någon. Då blir han bara batter att gömma allt.

Lycka till! 

Eller så konfronterar man sin partner och frågar rätt ut istället för att göra allt detta.
  • Canadasvensk
    Olikoli skrev 2018-05-04 22:19:15 följande:
    Eller så konfronterar man sin partner och frågar rätt ut istället för att göra allt detta.
    Jo men i en regnbågarnas land där enhörningarna springer fria så funkar ju sånt jätte bra!   Tomte

Men för oss andra så räcker det men en lite Google undersökning för att lära sig att dom som är otrogna ljuger om sånt.

Eller så har du (som jag) erfarenhet av att just fråga och sen bli ljugen rätt upp i ansiktet. Flört
  • melissa85
    Canadasvensk skrev 2018-05-04 21:09:11 följande:

Lycka till!  TS dricker han sig någonsin full? I så fall är det bara till att vänta tills han somnar sen för du hans tumme över touch ID'n.  

Lycka till! 

Tex ikväll är han ute och kommer hem full.. MEN han sover alltid såååå lätt, det jag menar är att han vaknar lätt, Är skiträdd att han kommer på mig..
  • Olikoli
    Canadasvensk skrev 2018-05-04 22:36:35 följande:

Jo men i en regnbågarnas land där enhörningarna springer fria så funkar ju sånt jätte bra!  

Men för oss andra så räcker det men en lite Google undersökning för att lära sig att dom som är otrogna ljuger om sånt.

Eller så har du (som jag) erfarenhet av att just fråga och sen bli ljugen rätt upp i ansiktet. 

Så du har varit tvungen att googla saker om din partner? Wow, du måste ha haft bra förhållanden... Helt ärligt, jag ser inte problemet med att fråga rätt ut. Nej, det har jag inte men jag har fått frågan och erkänt direkt.
  • CitronTulo

Att konfrontera någon som man tror döljer något funkar nog vääääldigt sällan tyvärr.. Möjligen att man kan utläsa något av reaktionen hos den andre medan denne fortsätter att komma med undanflykter och ljuga, annars blir denne enbart uppmärksammad på att man misstänker något och blir duktigare på att dölja och radera saker som hen inte vill att du ska veta!
    Men att däremot börja leka detektiv och spåra sin partner genom gps och spionprogram är ju helt sjukt!
    Mår man dåligt i förhållandet (oavsett varför) så har man ett val att gå medan man har självkänslan kvar.. Det som spelar någon roll är att man mår dåligt och det ska man inte behöva göra!
    Vet att det är lätt för en utomstående att säga att  man ska lämna, inte lika enkelt när man är den som är i relationen..
    Men seriöst, spionprogram i hans mobil?? Det är psyko, verkligen! Sjunk inte så lågt och bli en person som spionerar på sin partner!

• Jodyanna
    sextiotalist skrev 2018-05-04 15:44:19 följande:

Jag hade blivit förbannas oavsett. Varken jag eller sambon tittar i varandras mobiler, vi hade inte accepterat att man hade gjort det och hade någon av oss ställt frågan, så hade vi inte blivit nöjda alls

Aldrig förstått att man blir förbannad för de eller har hemliga koder på telefonen.

Vi lånar varanns telefon och tar dem mobil som ligger närmast om man ska kolla något eller ringa nån. Spelar ju ingen roll vad han ser i min telefon. Vad är de som du skulle bli förbannad på? Skulle du bli arg om din partner skulle behöva låna din telefon för att ringa någon när den egna mobil är urladdad eller borta?

Jag undrar bara av nyfikenhet : -)
  • melissa85
    Jodyanna skrev 2018-05-05 10:10:08 följande:

Aldrig förstått att man blir förbannad för de eller har hemliga koder på telefonen.

Vi lånar varanns telefon och tar dem mobil som ligger närmast om man ska kolla något eller ringa nån. Spelar ju ingen roll vad han ser i min telefon. Vad är de som du skulle bli förbannad på? Skulle du bli arg om din partner skulle behöva låna din telefon för att ringa någon när den egna mobil är urladdad eller borta?

Tyvärr har jag inte hans lösen och tyvärr lånar vi inte varannans telefon. Har frågat tidigare typ för att ringa men han blev bara arg. Han skulle få låna min, jag har inget att dölja.
  • Jodyanna
    melissa85 skrev 2018-05-06 17:36:08 följande:

Tyvärr har jag inte hans lösen och tyvärr lånar vi inte varannans telefon. Har frågat tidigare typ för att ringa men han blev bara arg. Han skulle få låna min, jag har inget att dölja.

Vilken jobbig sits. Känns de likadant nu efter några dagar eller är magkänslan desamma?
  • sextiotalist
    Jodyanna skrev 2018-05-05 10:10:08 följande:

I min telefon finns förtroende från mina vänner, inget som jag anser (och han för den delen heller vill ta del av). I hans telefon finns mail och sms som berör klubben han är ordförande i, det finns saker som jag varken vill eller har rätt att del av, min jobbtelefon innehåller mail av arbetskaraktär
Svar på tråden Spåra min mans Iphone