• Steffqw

Han älskar mig inte längre.....

molly50 skrev 2018-06-07 11:18:57 följande:
    Ja,det måste du ju i vilket fall som helst om ni ska få tillbaka era nycklar.

Jag förstår det. Men vad är det du egentligen vill få ut av det?
    Att han ska se vad han har missat eller att han ska ångra sig och vilja ha dig tillbaka?
    Jag vill få ut att han ska se vad han har missat! En snäll, snygg och omtänksam tjej! FÖr det är precis vad han går miste om!
  • Steffqw
    Voltaire skrev 2018-06-07 11:12:29 följande:
    Ja precis, skriv att du inte tänker vänta längre. Det är slut och du vill ha tillbaka dina nycklar men att du inte orkar träffa honom personligen, så det är bättre att en vän agerar mellanhand.

Det är precis det jag menar, du ska inte leta efter orsaker något mer, du ska klippa alla banden för att kunna gå vidare direkt efter ni bytt nycklar.
    Så här tänkte jag skriva:

Det är slut mellan oss. Jag måste ha min nyckel och du måste ha din. Mitt alternativ är att antingen posta eller ordna någon mellanhand. Resten av min kläder hos dig kan du kasta/skänka bort.

På något sätt kändes det så jävla bra att skriva detta! Som en lättnad!

Jag kommer skicka det när jag är 100% redo. Inte just idag eller imorgon. Kanske nästa vecka eller om två...får se...

Men ge fan på att jag ska skicka det där jävla messet!
  • Steffqw
    Så här tänkte jag skriva:

Det är slut mellan oss. Jag måste ha min nyckel och du måste ha din. Mitt alternativ är att antingen posta eller ordna någon mellanhand. Resten av min kläder hos dig kan du kasta/skänka bort.

På något sätt kändes det så jävla bra att skriva detta! Som en lättnad!

Jag kommer skicka det när jag är 100% redo. Inte just idag eller imorgon. Kanske nästa vecka eller om två...får se...

Men ge fan på att jag ska skicka det där jävla messet!
  • Steffqw
    Något som gör mig fruktansvärt arg och ledsen är att han har inte ens mage och fråga hur jag mår! Han vet mycket väl hur hårt jag tagit allt detta. Det har ändå gått en månad nu och han frågar inte hur det är med mig.
    Om han är den godtrogna, omtänksamma killen jag lärde känna borde han iaf fråga. Inte för att visa något att han och jag ska bli tsm igen. Nej utan att visa hänsyn till mig och att han bryr sig om mig som en kompis gör.
    Han är inte den jag lärde känna...
  • Steffqw
    Anonym (J) skrev 2018-06-08 01:51:18 följande:

Du kan inte bestämma att hans lösning måste vara som du bestämmer, ville han fundera 1 månad i fred så ville han det, vill han inte satsa mer på er så vill han inte det.

Hans lösning är att göra slut

Din att ni "jobbar" på det.

Respektera att ni har olika viljor bara?

Jag respekterar att vi har olika viljor. Att han inte vill ha mig accepterar jag. Först gjorde jag inte det, men nu är det OK. Jag kan aldrig tvinga honom.

Men när han sa att han ville göra slut sa han att vi kan vara vänner. DÅ tycker jag han ska visa att han verkligen är en bra vän och råga hur jag mår. Det tycker jag att han faktiskt kan göra.
  • Steffqw
    molly50 skrev 2018-06-08 09:31:36 följande:
    Det kanske är just att han vet hur hårt du har tagit det som gör att han inte hör av sig och frågar hur du mår.
    För att han är rädd att såra dig ännu mer.
    Det här med att säga att "vi kan väl vara vänner" behöver inte betyda just att han vill fortsätta umgås som vänner utan bara att han inte vill vara ovän.
    Jag har svårt att förstå någon man har haft kontakt med dagligen, träffats varje helg, i veckorna och sedan helt plötsligt sluta bry sig. Jag har verkligen svårt att förstå hur man kan bara sluta bry sig?

Förstår inte det alls...
  • Steffqw
    molly50 skrev 2018-06-08 09:25:20 följande:
    Det kan du visa bara genom att klä upp dig och göra dig snygg och gå till något ställe du vet att han brukar vara på.
    Du ska inte träffa honom ensam.
    Då kommer du bara att börja älta igen.
    Nej jag ska inte träffa honom ensam. Jag ska skicka messet när jag är redo och starkare. Inte just nu iaf...måste tänka på mig själv...
  • Steffqw
    molly50 skrev 2018-06-08 09:49:02 följande:
    Han har säkert inte slutat bry sig.
    Men i och med att han har gått och funderat på det här med sina känslor ett tag så har ju han fått längre tid på sig att bearbeta allt och har kanske kommit lite längre än vad du har.
    Steffqw skrev 2018-06-08 09:42:36 följande:
    Nej jag ska inte träffa honom ensam. Jag ska skicka messet när jag är redo och starkare. Inte just nu iaf...måste tänka på mig själv...
    Ja,du ska fokusera på dig själv nu och försöka ta hand om dig själv och ditt egna mående nu,innan du ens tänker på att kontakta honom.
    För ditt eget bästa.
    JA jag kommer inte höra av mig till hon förrän jag är redo. Jag vill att det ska kännas ok när jag messar honom. Det ska kännas i min kropp att jag tänker på honom mycket mindre och att mina känslor har svalnat.

För jag vet om jag kontaktar honom nu snabbt inpå kommer det bara riva upp massa sår, jag kommer bli så jävla ledsen på nytt. för jag känner mig faktiskt starkare och jag vill inte dras ner till botten igen. DET känns på något sätt som jag är på väg att ta mig upp fast han finns hela tiden  mina tankar...
  • Steffqw
    Men i och med att han har gått och funderat på det här med sina känslor ett tag så har ju han fått längre tid på sig att bearbeta allt och har kanske kommit lite längre än vad du har.
    Ja,du ska fokusera på dig själv nu och försöka ta hand om dig själv och ditt egna mående nu,innan du ens tänker på att kontakta honom.
    För ditt eget bästa.
    JA jag kommer inte höra av mig till hon förrän jag är redo. Jag vill att det ska kännas ok när jag messar honom. Det ska kännas i min kropp att jag tänker på honom mycket mindre och att mina känslor har svalnat.

För jag vet om jag kontaktar honom nu snabbt inpå kommer det bara riva upp massa sår, jag kommer bli så jävla ledsen på nytt. för jag känner mig faktiskt starkare och jag vill inte dras ner till botten igen. DET känns på något sätt som jag är på väg att ta mig upp fast han finns hela tiden  mina tankar...
  • Steffqw
    För ditt eget bästa.

Svar på tråden Han älskar mig inte längre.....