Steffqw skrev 2018-05-28 21:34:35 följande:
Jag ska verkligen försöka låta bli att kontakta honom. Jag ska verkligen kämpa! Men jag kommer ändå sätta ett datum. Ett datum då jag ska ringa honom och be om att få min nyckel. Ett datum då jag ska fråga honom hur han mår. Jag sötter det från och med idag och två veckor framåt.
FÖrhoppningsvis mår jag bättre då och är mer stabil...
Ja,nyckeln ska du ju ha tillbaka hur som helst. Och han sin.
Steffqw skrev 2018-05-29 09:47:12 följande:
På ett sätt viöl jag kontakta honom för att säga att det är.slut och höra pm han har funderat klart på sina känslor. För det känns som jag fortfarande lever på att han sla ta.mig tillbaka.
På ett annat sätt vill jag inte kontakta honom alls.då habn har visat sidor jag inte trodde fanns. Han är.respektlös, leker med mina känslor och får.mig att.må så dåligt.
Så.antingen kontakta honom när jag möjligtvis är mer stabil och säga tack och hej. Eller bara låta det vara och hoppas att jag slutar leva på förhoppningar, att de typ dka rinna ut. För precis bu tror jag faktiskt att jag lever på förhoppningar....
Ja,du lever på förhoppningar.
Och just därför ska du låta bli att ringa honom.
Du kommer bara att bli ännu mer sårad om han säger något liknande igen eller att han inte har funderat klart.
Och om du ringer honom i tid och otid så finns risken att han blir irriterad på dig till slut och det gör ju bara saken värre.