Han älskar mig inte längre.....
Steffqw skrev 2018-06-05 21:49:53 följande:
Ja, han borde fatta om jag vill ha min nycklar att jag vill ha ett slut och inte längre väntar på honom....helvete vad kärleken ska vara svår....mår så dåligt just nu...Men det bästa är om du kan skicka någon annan att byta nycklar så du slipper träffa honom.
Steffqw skrev 2018-06-06 09:00:53 följande:
Det är ju inte så att jag har gått runt och väntat på honom. Jag har verkligen försökt gå vidare. Jag har aktiverat mig med att springa, promenera, umgås med när och kära, klättra, börjat med kickboxning, jag har till och med skaffat tinder och skrivit med massa killar. Idag gick jag till och med och träffade en kille. Vi klättrade. Men det gjorde så ont. Jag tänkte bara på honom hela tiden! Fan vad jag älskar honom. Jag har inte kommit över honom för fem öre!
Vad fan ska jag ta mig till?! Jag sitter här och stor bölar, skriker faaaan, helvet, helvete vad jag saknar dig. Varför ska vara livet vara jävla orättvist? Jag saknar och älskar honom så.Vill bara säga det till honom.
Men jag ska försöka dra iväg det där messet. Försöka vara så neutral som möjligt. Jag måste försöka gå vidare hur svprt det än är....helvete...
Du ska nog vänta med att träffa andra killar.
Risken finns att du kanske sårar någon som blir intresserad av dig.
Du bör i alla fall vara helt ärlig om var du står. Att du nyss blivit lämnad och fortfarande är ledsen.
Umgås hellre med dina vänner och din familj ett tag.
Steffqw skrev 2018-06-06 09:03:34 följande:
Jag känner nu idag att om han skulle skriva tbx bara: Okej i mitt mess skulle jag skriva till honom eller försöka ringa! Jag skulle inte kunna låta bli!
Idag är jag inte så stark...så kanske kan vönta att skicka messet..
Annars är risken stor att du kommer fortsätta älta.