• molly50

Han älskar mig inte längre.....

Steffqw skrev 2018-05-30 09:58:12 följande:
    Tror ni han någonsin kommer höra av sig...??
    Om du låter bli att kontakta honom så är kanske chansen lite större att han hör av sig.
    Framförallt om han märker att du har gått vidare och inte längre bryr dig om honom.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-05-30 10:25:19 följande:
    Ja varje dag är en kamp mot att inte försöka höra av mig. Tycker det bara känns så jobbigt och konstigt att personen som varje dag har brytt sig om en och frågat hur man mår plötsligt inte gör det längre.

Jag vill ha tillbaka mina nycklar men jag vet att jag inte pallar att fråga om dom varken nu eller senare. Det kommer bara inte gå. Jag har ju börjat bearbeta att det är slut...

Gör så ont i hela kroppen...
    Han har förmodligen bearbetat sina känslor ett tag innan han gjorde slut med dig.
    Så hans känslor försvann nog inte bara över en natt.

Jag förstår att det är svårt. Men om du fortsätter att kontakta honom så lär det bara bli värre.
    När dte gäller nycklarna.
    Kanske känner du någon av hans vänner eller hans familj?
    Kanske kan du ge hans nyckel till den personen och att han ger din nyckel till den personen?
    I så fall slipper ni träffas eller ha kontakt.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-05-30 12:45:39 följande:
    Om han nu har bearbeta känslorna ett tag har han verkligen hållt det inom sig! Han har inte visat några tecken alls på att han skulle ha mindre känslor för mig. Det är så sjukt. Som en jävla käftsmäll!

Det gör så jävla ont inombords....

Han kommer nog aldrig höra av sig till mig mer. Han har visat en sida som jag inte blev kär i...han är någon annan. Någon jag aldrig skulle kunna bli kär i men ändå ät jag så jävla olyckligt kär just nu!!!
    Men han har kanske varit osäker och försökt hitta tillbaka till det ni en gång hade.
    Är man det minsta osäker så gör man ju inte bara slut så där på en gång.

Jag förstår att det är svårt.
    Men försök se honom som den person han är nu. Den du inte gillar.
    Kanske blir det lättare att gå vidare då.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-05-31 13:05:31 följande:
    Det som gör mest ont är att vi inte har någon kontakt allts. Han bryr sig inte om att fråga hur jag mår. Der gör också så jävla ont att inte få träffa honom. Fan vad jag älskar denna kille...när ska jag komma över honom????

När kommer mina känslor släppa???
    Jag förstår det. Men finns det egentligen någon anledning för er att ha kontakt förutom när det gäller nycklarna?
    Han är kanske rädd att du ska bli sårad om han hör av sig igen eller vill ha kontakt när han vet att du fortfarande har känslor kvar för honom.
    Han vet kanske att du fortfarande har förhoppningar om att det ska bli ni gen och inte klarar av att bara vara vän med honom.

Det tar tid. För mig tog det 3 år att komma över sveket mitt ex utsatte mig för.
    Men då hade han dessutom varit otrogen.
    Men försöker du fokusera på annat och sysselsätta dig med saker och umgås med dina vänner så kommer du att släppa taget allt eftersom.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-06-01 11:12:48 följande:
    Jag tror han har glömt mig och gått vidare. Det som gör mest ont är att han inte ens bryr sig å frpgar hur jag mår. Han är okänslig, han visar en sida jag aldrig trodde om honom. Mår så jävla dåligt.
    Men om han skulle höra av sig och fråga hur du mår. Tror du att du skulle må bättre då?
    Jag tror inte det. För då skulle du börja bygga upp förhoppningar igen.
    Och det hjälper inte dig att må bättre. Snarare tvärtom.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-06-02 00:30:34 följande:
    Jag ska kontakta honom och få ett avslut när jag är mer känslomässigt stabil!!!
    Jag tycker inte du ska kontakta honom alls mer än för att ge tillbaka era nycklar till varandra.
    Du är ju bara elak mot dig själv när du gör så här.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-06-02 18:16:14 följande:
    Mår så dåligt!!!!
    Jag förstår det. Men om du skulle fokusera på hur han beter sig nu istället för allt det fina ni hade så skulle det kanske bli lättare för dig att gå vidare.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-06-03 00:24:01 följande:
    I början fanns han i mina tankar 24/7. Men nu idag har det faktiskt gått tillfällen då jag inte tänkt på honom! Jag hoppas det blir så, att jag kommer tänka på honom mindre och mindre.

Just nu går jag och funderar på om han kommer höra av sig om att ge tbx min saker, som byxor, tshirt, tofflor å nycklar? Sen om han har plockat bort min tandborste, toffsar och hårborste??

Jag vet att jag inte borde ens tänka på det, men jag kan bara inte låta bli! Jag kan ju bara inte stönga av mina tankar och känslor!!!

Jag kommer som sagt smsa honom en dag,när jag är redo, när jag är stabil, när jag själv vet att jag kommi över honom och jag vet att det inte kommer skada mig. Jag kommer då smsa om att han ska skicka mig mina nycklar å jag skickar hans! Men den dagen lär dröja. Jag säger väk vi hörs i höst!
    Har du kontakt med någon han känner så skulle du kunna be den personen om hjälp så att ni kan lämna tillbaka era saker till varandra.
    Då behöver ni inte träffas eller ha kontakt och du kan lättare gå vidare med ditt liv.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-06-03 19:13:27 följande:
    Jag mår extremt dåligt just nu. Fast jag är finaste människorna runt mig att prata med brister hela jag ihop. FÅr panik, hjärtat bultar så fort och jag mår illa! Vad ska man göra när man mår så här? Vad ska jag ta mig till??????!!!

Den enda jag kan tänka mig att fixa så jag går nycklar utan att jontakta honom är min syrra. Men jag vet inte, orkar inte ta tag i något. Har inte lust med något.

Får panik, vill bara ringa honom och har honom nära mig. Försöker stå emot att ringa honom. Mår fruktansvårt dåligt...
    Du kanske skulle behöva gå till en läkare och få något lugnande.
    Du verkar ha panikattacker.
    Du går väl redan hos kurator? Fortsätt med det! 
    Och umgås med dina vänner så du tänker på något annat ett tag.
    Carpe Diem
  • molly50
    Steffqw skrev 2018-06-03 20:10:58 följande:
    Ja, pratade nyss med syrran och hon sa samma sak. Jag har panikattacker, det är något jag fått på jobbet varje dag. Jag har aldrig haft detta tidigare och vet inte hur jag ska hantera.

Har läst lite om hur man ska försöka andas, men känns som det bara hjälper lite. Just nu kan jag kontrollera min adning något men mer extremt illa!

Jag går till en kurator men har först tid senare i veckan....

Fattar inte hur man kan må så här dåligt över en enda person?! Jag är verkligen i botten nu känns det som
    Du kanske ska ringa och försöka få en tid där lite tidigare,om det går?
    Du behöver ju hjälp.

Det är din första stora kärlek. Och det brukar kännas svårast när man blir lämnad första gången.
    Kanske har du även gjort dig beroende av honom?
    Det kan göra det svårare att släppa taget om honom också.
    Carpe Diem
Svar på tråden Han älskar mig inte längre.....