BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Kom nyligen hem efter ett lyckat vändningsförsök i morses! Jag är så lättad! Det var en komplicerad vändning och det behövdes två överläkare men huvudsaken var att det gick vägen! Tycker inte alls att upplevelsen var skrämmande överhuvudtaget, lär bli 10000gr värre att föda
Kom nyligen hem efter ett lyckat vändningsförsök i morses! Jag är så lättad! Det var en komplicerad vändning och det behövdes två överläkare men huvudsaken var att det gick vägen! Tycker inte alls att upplevelsen var skrämmande överhuvudtaget, lär bli 10000gr värre att föda
Åh vad skönt att höra
Hoppas bebisen stannar rätt väg nu!
Vad skönt att det gick bra för dig! Vår lilla krabat i magen ligger i tvärläge och har gjort det hur länge som helst. Har aldrig känt sparkar uppåt revbenen. Ska få göra ultraljud på torsdag för att fastställa positionen då och sen isåfall bokas in för vändningsförsök veckan efter, känner mig helt 100 på att det kommer bli ett vändningsförsök så jag känner mig mentalt förbered för det! Är just nu i vecka 36 (35+5)
Vad skönt att det gick bra för dig! Vår lilla krabat i magen ligger i tvärläge och har gjort det hur länge som helst. Har aldrig känt sparkar uppåt revbenen. Ska få göra ultraljud på torsdag för att fastställa positionen då och sen isåfall bokas in för vändningsförsök veckan efter, känner mig helt 100 på att det kommer bli ett vändningsförsök så jag känner mig mentalt förbered för det! Är just nu i vecka 36 (35+5)
Envisa busungar! Det kommer nog gå bra ska du se, förutsättningarna är goda när de ligger i tvärläge. Gjorde min vändning i 36+0 vilket rekommenderas för förstföderskor. Förhoppningvis gör din krabat sista lilla snurren själv innan torsdag!
[quote=79344912][quote-nick]MR8692 skrev 2019-01-08 13:03:30 följande:[/quote-nick]Kom nyligen hem efter ett lyckat vändningsförsök i morses! Jag är så lättad! Det var en komplicerad vändning och det behövdes två överläkare men huvudsaken var att det gick vägen!
Tycker inte alls att upplevelsen var skrämmande överhuvudtaget, lär bli 10000gr värre att föda [/
Grattis, vad härligt! Mitt lyckades också :) Han är fortfarande rörlig dock, så jag hoppas han sjunker ner lite mer snart. Nu är det bara att vänta på att förlossning ska starta, antar jag. 19 dagar kvar toll BF, heja heja!