• elsakarlsson06

    Hur blir jag av med en kille på bästa sätt

    Dehär är så löjligt att jag ens måste vända mig hit för hjälp men de är såhär att jag träffade en kille på en utekväll, vi pussades kanske 10 sekunder då båda va väldigt fulla å inget konstigt med att man kysser nån på en utekväll direkt.

    Efter de har vi setts 3 gånger ute på samma klubb och nu är problemet att han faktiskt ÄR KÄR I MIG, och detta har han sagt själv.

    Som person är han väldigt upp i luften, skriker mycket, lite pinsam, många drar sig undan oss för han hänger efter ute HELA TIDEN osv men inte blyg alls men bara väldigt osäker och därför hörs han och syns han mest, om de går ihop.

    Mitt problem nu är att han UTAN ATT JAG FRÅGAR köper drink på drink på drink och även till mina kompisar, han påpekar att han inte vill ha något i utbyte för de och ja bara tackar, när jag sedan bara pratar eller kanske dansar med någon annan stirrar han argt och går sedan där ifrån, då känner jah mig skyldig att gå efter och trösta, oså blir de en ond cirkel å detta går runt å runt varje (ursäkta) jävla utekväll.

    Det är också väldigt obehagligt då han alltid lämnat sina komposar, går med mig och mina och hänger med killarna vi hänger med och alltid när jag står å dansar eller bara har en konversation med en annan känner jag hans stirrblick på flera meters avstånd vilket gör mig så obekväm.

    Ett annat problem är att han spottar när han pratar och därför vill jag inte stå så nära och prata med han, han får

    Gärna umgås med oss i grupp men det blir för jobbigt när han stirrar så grovt och köpa drinkar, ge mig dåligt samvete och sätta på sig en offerkofta. Han sätter sig själv i den situationen och lägger de sen på mig.

    Hur ska jag säga till han på bästa sätt? Jag har sagt att jag inte är över mitt ex, att jah inte vill ha något med nån, att jag är ute för att ha kul och att han drar ner på stämning så fort jag tittar bort och jag tycker nästan det är lite läskigt att han utvecklat sånna starka känslor efter bara 3 utekvällar. Har jag en stalker på g typ?

    Vad bör jag göra?

  • Svar på tråden Hur blir jag av med en kille på bästa sätt
  • elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-06 20:13:00 följande:

    Men snälla nån, lilla gumman, räkna till 10 och andas lugnt innan du svarar. Jag personligen gillar inte sexuell lösaktighet i någon form, vare sig det är killar eller tjejer som ägnar sig åt det. Du lever som du vill, självklart, men låt mig få ha rätt att ha en åsikt om beteendet.


    Du har rätt å ha en åsikt men vem gav dig rätten att sprida falska rykten om en tjej och behandla en människa som du gjorde.
  • Nimzay
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-07 01:28:01 följande:
    Ja men visst vi har de bättre än omvärlden men de är FORTFARANDE INTE BRA och nej vi är inte lättkränkta ni är bara jävligt respektlösa, vilket ni bara visar mer å mer i denna tråden
    Allt är inte hundra procent bra nej, det håller jag med om. Men då på kan man klaga på det man tycker att är fel på ett förnuftigt och sansat sätt som är rimligt för det man klagar på - alltså så att det inte blir överdrivet mycket klag i förhållande till det man klagar på. Med andra ord måste man inte springa runt och yla och störtböla över små skitbagateller - som vissa lättkränkta tjejer och kvinnor gör. Ett gott exempel på några som är respektlösa är just såna lättkränkta, gnälliga och blödiga fjollor - de är vedervärdigt respektlösa gentemot de tjejer och kvinnor som verkligen råkat allvarligt illa ut till följd av förtryck, sexuella trakasserier, övergrepp, våldtäkt osv.
  • Pissarro2
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-06 11:36:43 följande:

    Det är tragiskt vart världen är Påväg, bara i denna tråden ser man hur kvinnor värderas mindre än män, fyfan asså ni borde skämmas.

    Jävla män


    Sluta upp med att skriva så om män!
  • Pissarro2
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-07 01:28:01 följande:
    Ja men visst vi har de bättre än omvärlden men de är FORTFARANDE INTE BRA och nej vi är inte lättkränkta ni är bara jävligt respektlösa, vilket ni bara visar mer å mer i denna tråden
    Jag har t ex inte skrivit något illa om kvinnor i den här tråden, så skriv då inte att "ni är respektlösa" för det gäller inte alla. Men du har aldrig brytt dig om att svara på mina inlägg så mina åsikter verkar inte väga så högt?
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-07 01:49:05 följande:

    Allt är inte hundra procent bra nej, det håller jag med om. Men då på kan man klaga på det man tycker att är fel på ett förnuftigt och sansat sätt som är rimligt för det man klagar på - alltså så att det inte blir överdrivet mycket klag i förhållande till det man klagar på. Med andra ord måste man inte springa runt och yla och störtböla över små skitbagateller - som vissa lättkränkta tjejer och kvinnor gör. Ett gott exempel på några som är respektlösa är just såna lättkränkta, gnälliga och blödiga fjollor - de är vedervärdigt respektlösa gentemot de tjejer och kvinnor som verkligen råkat allvarligt illa ut till följd av förtryck, sexuella trakasserier, övergrepp, våldtäkt osv.


    Tänker inte ens svara mer för det är så tydligt hur hjärndöda ni är
  • elsakarlsson06
    Pissarro2 skrev 2018-06-07 02:06:43 följande:

    Jag har t ex inte skrivit något illa om kvinnor i den här tråden, så skriv då inte att "ni är respektlösa" för det gäller inte alla. Men du har aldrig brytt dig om att svara på mina inlägg så mina åsikter verkar inte väga så högt?


    Har inte svarat på dina inlägg för du har inte som dessa 2 andra skrivit respektlösa och korkade saker
  • Nimzay
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-07 10:12:42 följande:
    Tänker inte ens svara mer för det är så tydligt hur hjärndöda ni är
    Usch vad vidrigt du uttrycker dig, men nåväl det säger ju mycket om dig
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-07 10:22:24 följande:

    Usch vad vidrigt du uttrycker dig, men nåväl det säger ju mycket om dig


    Ni uttrycker ju er vidrigare? Hade aldrig reagerat såhär om ni betett er bra
  • Nimzay
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-07 15:17:37 följande:
    Ni uttrycker ju er vidrigare? Hade aldrig reagerat såhär om ni betett er bra
    Jag uttrycker mig väl för i helvete inte vidrigare..!!? Inte han andre heller vad jag har märkt...
  • Nimzay
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-07 15:17:37 följande:
     Hade aldrig reagerat såhär om ni betett er bra
    Jag försökte iaf bete mig bra, hålla med både dig o han andre när jag tyckte ni hade rätt, säg emot är när i hade fel, vara ärlig, vettig o saklig helt enkelt, om du nu ens vet vad det är
  • Nimzay
    Nimzay skrev 2018-06-07 17:35:22 följande:
    Jag försökte iaf bete mig bra, hålla med både dig o han andre när jag tyckte ni hade rätt, säg emot är när i hade fel, vara ärlig, vettig o saklig helt enkelt, om du nu ens vet vad det är
    *säga emot er båda när jag tyckte ni hade fel
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-07 17:33:31 följande:

    Jag uttrycker mig väl för i helvete inte vidrigare..!!? Inte han andre heller vad jag har märkt...


    Blanda ihop er sry.

    Står för att du inte sagt nåt dumt, medans han andra är största idioten jag stött på
  • Dr Börje

    Bli av med honom? Lätt...
    Berätta för honom, i förtroende, om en kille som du nyss träffat och hur häftigt sex ni hade och hur du trånar efter att få träffa honom igen. Antyd att killen också är välutrustad. 

    Så...där försvann han.

Svar på tråden Hur blir jag av med en kille på bästa sätt