• ALY538

Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!

Hej,

jag håller på att explodera!

Ikväll så fick jag äntligen tömma tarmarna efter 4 dagar och det blev väldigt mycket bajs i toaletten. Ja, så mycket så att min toalett inte kunde hantera detta! Har spolat 7-8 ggr men det verkar nästan bli värre! Den 8: e gången som när jag spolar så hör jag hur det börjar att mullra nere i avloppet och toalettvattnet väller ut över kanten och ut på golvet.

Har städat och spolat igen men det går fortfarande inte ned. Det är verkligen helt STOPP i klosetten!!

Har använt propplösare...men det har inte fungerat bra alls...

Vad tusan skall jag göra!?!!?!??!

Tacksam för svar!! Behöver verkligen hjälp med detta!!

• Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Arc) skrev 2018-06-11 13:36:19 följande:
    Rörmokaren som var hem till TS för att fixa stoppet har hört av sig till mig. Han har tydligen läst tråden och han har förklarat varför han inte slutförde jobbet och det är ingen vacker historia kan jag säga er. Det rör sig om en mycket maliciös händelse och jag blev personligen illamående av det han beskrev. Han vill nu varna andra för denna sinnesjuka individ.
    "Hej Arc, det är jag är rörmokaren som var hem till TS i tråden "Bajsade för mycket... jag ser att du utrycker oro över mitt välmående och vill bara säga att jag fortfarande lever efter att ha haft självmordsvakt sedan händelsen som jag nu ska försöka återge i detalj.
    När jag klev in genom ytterdörren kände jag direkt stanken, den hade spridit sig som en löpeld från toaletten ut i övriga delen av lägenheten och in till grannar. Som en hare när den upptäcker rovdjur stelnade jag till. Det luktade ta mig fan ondska i lägenheten och det fick min mage att vända på sig. Jag kände kalla kårar efter ryggen.
    Sakta förde hon mig in i toaletten och lämnade mig där för att få ordning på stoppet. Toaletten var fylld med centimeterdjupt bajsvatten och det sved i ögonen där inne. Efter bara 5 mintuer förändrades mitt allmäntillstånd kraftigt. Jag förstod att någonting var fel. Verktyget gled ur handen. Benen skakade och jag for ner i backen. Plötsligt var det som att allting gick långsamt, jag kunde känna den otäcka stanken färdas genom näskanalen och bokstavligt talat fräta sönder slemhinnan. Det kändes som att lukten  penetrerade ända in i hjärnan. Läkaren vet inte om jag någonsin kommer återfå mitt luktsinne.
    Ögonlocken slöt sig och jag måste ha börjat hallucinera, jag trodde jag hade blivit galen... Jag samlade kraft att resa på mig och flydde ut genom toaletten och sen ut genom ytterdörren men till min fasa leder ytterdörren ut i ingenstans och jag faller ner i tomheten och hamnar i toaletten igen. Detta återspelar sig som en evighetsloop gång på gång.
    Stanken blir bara intensivare och håller på att ta kål på mig. Tankar om livets mening börjar cirkulera i huvudet, är jag verkligen levande eller är jag död? Är detta helvete som uppenbarar sig som en evig plåga? Om jag lever, är jag dömd att dö i denna vidriga håla till lägenhet?
    På något vis lyckas jag återfå en del av mitt medvetande, jag tar mig ut krypandes och hallucinationerna och tillståndet avtar. Lättnaden är obeskrivlig...
    Jag har nu pratat med polis och läkare och de konstaterar att TS bedriver en Jenkem produktion i lägenheten. Det är en hallucinogen drog som framställs i fattiga länder genom fermentering av avföring. Den blir verksam vid inhalering.
    TS har levt i Jenkem-oset såpass länge att hon fått en mycket hög tolerans mot den äckliga drogen.
    Den här kvinnan är mycket sjuk och måste spärras in eller få hjälp! Polis är nu inblandade och ska utreda händelsen.
    HAHAHAHAHAHA!! Roligaste jag läst på länge!
  • ALY538
    Anonym (Arc) skrev 2018-06-11 13:36:19 följande:
    Rörmokaren som var hem till TS för att fixa stoppet har hört av sig till mig. Han har tydligen läst tråden och han har förklarat varför han inte slutförde jobbet och det är ingen vacker historia kan jag säga er. Det rör sig om en mycket maliciös händelse och jag blev personligen illamående av det han beskrev. Han vill nu varna andra för denna sinnesjuka individ.
    "Hej Arc, det är jag är rörmokaren som var hem till TS i tråden "Bajsade för mycket... jag ser att du utrycker oro över mitt välmående och vill bara säga att jag fortfarande lever efter att ha haft självmordsvakt sedan händelsen som jag nu ska försöka återge i detalj.
    När jag klev in genom ytterdörren kände jag direkt stanken, den hade spridit sig som en löpeld från toaletten ut i övriga delen av lägenheten och in till grannar. Som en hare när den upptäcker rovdjur stelnade jag till. Det luktade ta mig fan ondska i lägenheten och det fick min mage att vända på sig. Jag kände kalla kårar efter ryggen.
    Sakta förde hon mig in i toaletten och lämnade mig där för att få ordning på stoppet. Toaletten var fylld med centimeterdjupt bajsvatten och det sved i ögonen där inne. Efter bara 5 mintuer förändrades mitt allmäntillstånd kraftigt. Jag förstod att någonting var fel. Verktyget gled ur handen. Benen skakade och jag for ner i backen. Plötsligt var det som att allting gick långsamt, jag kunde känna den otäcka stanken färdas genom näskanalen och bokstavligt talat fräta sönder slemhinnan. Det kändes som att lukten  penetrerade ända in i hjärnan. Läkaren vet inte om jag någonsin kommer återfå mitt luktsinne.
    Ögonlocken slöt sig och jag måste ha börjat hallucinera, jag trodde jag hade blivit galen... Jag samlade kraft att resa på mig och flydde ut genom toaletten och sen ut genom ytterdörren men till min fasa leder ytterdörren ut i ingenstans och jag faller ner i tomheten och hamnar i toaletten igen. Detta återspelar sig som en evighetsloop gång på gång.
    Stanken blir bara intensivare och håller på att ta kål på mig. Tankar om livets mening börjar cirkulera i huvudet, är jag verkligen levande eller är jag död? Är detta helvete som uppenbarar sig som en evig plåga? Om jag lever, är jag dömd att dö i denna vidriga håla till lägenhet?
    På något vis lyckas jag återfå en del av mitt medvetande, jag tar mig ut krypandes och hallucinationerna och tillståndet avtar. Lättnaden är obeskrivlig...
    Jag har nu pratat med polis och läkare och de konstaterar att TS bedriver en Jenkem produktion i lägenheten. Det är en hallucinogen drog som framställs i fattiga länder genom fermentering av avföring. Den blir verksam vid inhalering.
    TS har levt i Jenkem-oset såpass länge att hon fått en mycket hög tolerans mot den äckliga drogen.
    Den här kvinnan är mycket sjuk och måste spärras in eller få hjälp! Polis är nu inblandade och ska utreda händelsen.
    Ha ha ha, det var roligt, men jag vill inflika att jag är en man.

Och är jag den ?sinnessjuka individen??

/ALY538
  • Anonym (Arc)
    ALY538 skrev 2018-06-11 17:19:40 följande:
    Ha ha ha, det var roligt, men jag vill inflika att jag är en man.

Och är jag den ?sinnessjuka individen??

/ALY538
    Du kanske hade klätt upp dig som en kvinna den dagen eller så sviktar minnet pågrund av hans berusning och  hallucinationer? Jo han påstår att personen i lägenheten måste vara gravt sinnesrubbad för att ens leva inne i den lortiga dimman som gör en berusad.
    ALY538 skrev 2018-06-11 17:20:38 följande:

NU ÄR ÄNTLIGEN BAJSET BORTA!

Skönt att höra. Vädra nu ut disen av avföring från lägenheten.
  • Anonym (Johanna)

GRATTIS!!
  • Anonym (Hm)

Grattis!
  • Anonym (Kristen)

Tack gode gud!
  • ALY538
    Anonym (Arc) skrev 2018-06-11 17:37:20 följande:

Du kanske hade klätt upp dig som en kvinna den dagen eller så sviktar minnet pågrund av hans berusning och  hallucinationer? Jo han påstår att personen i lägenheten måste vara gravt sinnesrubbad för att ens leva inne i den lortiga dimman som gör en berusad.Skönt att höra. Vädra nu ut disen av avföring från lägenheten.

Ha ha ha!!!!!! Vad roligt berättat utav rörmokaren!!! Han hade ingen namnskylt, vad hette han?

JAA DET SKA JAG GÖRA! Äntligen!
  • ALY538
    Anonym (Johanna) skrev 2018-06-11 17:51:30 följande:

GRATTIS!!

Tack!
  • ALY538
    Anonym (Kristen) skrev 2018-06-11 20:42:30 följande:

Tack gode gud!

Ja, eller hur?
  • ALY538

Bajsade idag igen och det kom mycket, men inte så mycket som den 6/6 för att idag så gick det att spola ner! ***ler och skrattar högljutt***

• ALY538

[quote=78791330][quote-nick]ALY538 skrev 2018-06-12 17:41:34 följande:[/quote-nick]

Bajsade idag igen och det kom mycket, men inte så mycket som den 6/6 för att idag så gick det att spola ner! ***ler och skrattar högljutt***

Jag Bajsade idag igen och det kom mycket, men inte så mycket som den 6/6 för att idag så gick det att spola ner! ***ler och skrattar högljutt***

• Anonym (Arc)
    ALY538 skrev 2018-06-12 17:39:36 följande:
    Ha ha ha!!!!!! Vad roligt berättat utav rörmokaren!!! Han hade ingen namnskylt, vad hette han?

JAA DET SKA JAG GÖRA! Äntligen!
    Pelle Paltnacke.
  • ALY538
    Anonym (Arc) skrev 2018-06-12 19:29:27 följande:

Pelle Paltnacke.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilket roligt namn han har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Toaa)
    ALY538 skrev 2018-06-12 17:42:47 följande:

Ops ,det blev 2 gånger.

Var väl lika bra att dela upp skiten :P
  • ALY538
    Anonym (Toaa) skrev 2018-06-12 21:03:24 följande:

Var väl lika bra att dela upp skiten :P

Japp, eller hur :D :P hahaa
Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!