• ALY538

Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!

Hej,

jag håller på att explodera!

Ikväll så fick jag äntligen tömma tarmarna efter 4 dagar och det blev väldigt mycket bajs i toaletten. Ja, så mycket så att min toalett inte kunde hantera detta! Har spolat 7-8 ggr men det verkar nästan bli värre! Den 8: e gången som när jag spolar så hör jag hur det börjar att mullra nere i avloppet och toalettvattnet väller ut över kanten och ut på golvet.

Har städat och spolat igen men det går fortfarande inte ned. Det är verkligen helt STOPP i klosetten!!

Har använt propplösare...men det har inte fungerat bra alls...

Vad tusan skall jag göra!?!!?!??!

Tacksam för svar!! Behöver verkligen hjälp med detta!!

• Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!
  • Aikido

Jag är rädd att det finns nog bara en utväg för din toalett.

• ALY538

Ha ha, det var roliga svar!!

-- finns det något medel som jag kan använda till toaletten? Har spolat nu 5 ggr till, men det hjälper ingenting... :-/ Hmmmm....???

• Anonym (C)

Hur lång tid har det gått? Ofta löser stoppet upp sig om man väntar några timmar.

• ALY538

Meddelande till Anonym (C):

Bajsade omkring kl, 19 ikväll.

• Anonym (Hm)
    ALY538 skrev 2018-06-06 19:51:06 följande:

Hej,

jag håller på att explodera!

Ikväll så fick jag äntligen tömma tarmarna efter 4 dagar och det blev väldigt mycket bajs i toaletten. Ja, så mycket så att min toalett inte kunde hantera detta! Har spolat 7-8 ggr men det verkar nästan bli värre! Den 8: e gången som när jag spolar så hör jag hur det börjar att mullra nere i avloppet och toalettvattnet väller ut över kanten och ut på golvet.

Har städat och spolat igen men det går fortfarande inte ned. Det är verkligen helt STOPP i klosetten!!

Har använt propplösare...men det har inte fungerat bra alls...

Vad tusan skall jag göra!?!!?!??!

Tacksam för svar!! Behöver verkligen hjälp med detta!!

Toan är ju gjord för att spola ner bajs. Tog du mycket papper och spolade ner det tillsammans med bajset? Ett tips , spola ner bajset först sen torka dig med lite papper i taget och spola
  • Anonym (Kristen)

Rota runt ordentligt med toaborsten så det blir sug och tryck. Då kanske det lossnar. Annars dynamit. Funkar inte det heller ringer du fastighetsservice.

• Anonym (ärligheten själv)

Är du så dum att du spolar 12-13 ggr fast det är stopp i toaletten så att  det rinner ut så kan du gött få bada i det!

Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!