• ALY538

Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!

Hej,

jag håller på att explodera!

Ikväll så fick jag äntligen tömma tarmarna efter 4 dagar och det blev väldigt mycket bajs i toaletten. Ja, så mycket så att min toalett inte kunde hantera detta! Har spolat 7-8 ggr men det verkar nästan bli värre! Den 8: e gången som när jag spolar så hör jag hur det börjar att mullra nere i avloppet och toalettvattnet väller ut över kanten och ut på golvet.

Har städat och spolat igen men det går fortfarande inte ned. Det är verkligen helt STOPP i klosetten!!

Har använt propplösare...men det har inte fungerat bra alls...

Vad tusan skall jag göra!?!!?!??!

Tacksam för svar!! Behöver verkligen hjälp med detta!!

• Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!
  • ALY538
    Anonym (Arc) skrev 2018-06-06 22:31:06 följande:

Istället för att behandla stenklossarna nu i efterhand så kan du kan motverka detta fenomen genom att börja äta mer fiberrik kost.

Då slipper du ju plåga ut betongklumpar ur ändtarmspassagen som riskerar att utsätta hela satans byggnaden för vattenskada.

Nu är gjort gjort och du har provat det mesta redan. Om du skäms för mycket för att ringa efter spolbilen så har jag ett förslag som skulle kunna fungera.

Ta dig till närmaste insjö eller älv med en större plastlåda och försök fånga en gädda.

Placera gäddan i lådan med vatten och frakta sedan hem den. 

Bind nu fast ett långt snöre i stjärtfenan på gäddan och sätt honom med huvudet först i toastolen så hen bara har riktigt att ta vägen. Låt rovfisken gnaga sig igenom dina vidriga skulpturer av avföring.

Håll i snöret hårt för när hen tar sig igenom barrikaden blir det ett skapligt tryck.

För sedan sakta tillbaka gäddan och ge honom en dusch så den bruna lackeringen avtaroch hen återfår in vackra gröna färgdräkt.

Sedan tackar du och släpper tillbaka gäddan där du hämtade henom.

Men hjälp, vad kul det var!!! Jag skrattar så jag nästan kissar på mig! Hahahaha! :D
  • ALY538
    GGN skrev 2018-06-07 05:03:38 följande:

Har du räknat hur många gånger du spolat alltså??

Visst har jag det.
  • Anonym (mor)
    ALY538 skrev 2018-06-07 12:59:16 följande:
    Men hjälp, vad kul det var!!! Jag skrattar så jag nästan kissar på mig! Hahahaha! :D
    Du är sannerligen lättroad. GRATTIS
  • ALY538
    Salmiakk skrev 2018-06-07 08:28:25 följande:

Hur har det gått?

Hej Salmiakk!

Bajset från igår sitter fortfarande kvar i toalettstolen. Vad tusan ska jag mera göra?? Använda något medel direkt på toalettborsten, eller?
  • ALY538
    Anonym (mor) skrev 2018-06-07 13:00:54 följande:

Du är sannerligen lättroad. GRATTIS

Japp, jag har lätt för att skratta!
  • ALY538
    Nimzay skrev 2018-06-07 02:59:36 följande:

Och stått på en stol???

Ja, jag har öst toaletten full med vatten. Men sedan när jag skall spola igen så mullrar det bara där nere i toalettsystemet utan att vattnet plockar med sig bajset från igår.
  • ALY538
    Gizmo skrev 2018-06-07 08:45:04 följande:

Ha Ha! Vilken rolig tråd så här på torsdagsmorgonen!

Det är bra att skratta

Ja, ett gott skratt förlänger livet.

Men vad tusan ska jag göra????
  • Anonym (mor)
    ALY538 skrev 2018-06-07 13:06:18 följande:

Har inte bajsat sen igår och vågar inte bajsa igen heller!!!!

Detta är "känsliga rummet" så all respekt till dig kära du. MEN du kan bajsa lugnt och så SPOLAR du INNAN du torkar dig. Jag lovar att skiten försvinner finfint. Lycka till.
  • ALY538
    Anonym (mor) skrev 2018-06-07 13:09:56 följande:

Detta är "känsliga rummet" så all respekt till dig kära du. MEN du kan bajsa lugnt och så SPOLAR du INNAN du torkar dig. Jag lovar att skiten försvinner finfint. Lycka till.

Jag bajsade i 2 omgångar igår, och spolade första gången som det blev grönt bajs och sedan när det kom ut tjockt bajs så exploderade det ur ändan på mig och då torkade jag mig och då gick det inte att spola ned det något mera.

Det har fortfarande inte försvunnit. Är det något låsverk som hindrar bajset från att komma ned som behöver låsas upp, eller? Annars koksaltlösning som jah skrev igårkväll... ?!
Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!