• Kråke

Åldersskillnad

Hej. Jag önskar höra om det finns andra kvinnor som har mycket och då menar jag mycket yngre älskare.Jag letar inte upp dem, de hittar mig. Det handlar om 13-28 års åldersskillnad. Säger det igen: Vill bara höra er erfarenhet, inga fördömanden tack. Det får jag nog av ändå.

• Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (Same)

Vad har andra med att göra vem du träffar? Är en av de saker jag tycker är skönt med att bli äldre, jag skiter fullkomligt i vad andra har för åsikter när det kommer till saker jag vill göra.

Jag själv dejtar oftast yngre, mitt ex var 34 och jag är 46, vi hade varit ett par än om det inte vore för att han vill ha barn men jag är tok klar med det.

Han jag träffar nu är 26, inget har hänt mer än att vi har varit ute och ätit några gånger, vi har jobbat ihop i fem år så vi känner varandra bra, sen får vi se vart det hela leder till, jag r väldigt osäker pga hans ålder.

Men samtidigt varför ska jag välja någon som är i min ålder när jag har roligare och dras mer till yngre, jag kommer nog aldrig välja nån som är så gammal som mig haha.

• Miss Sunny
    Kråke skrev 2018-06-08 06:57:21 följande:

Hej. Jag önskar höra om det finns andra kvinnor som har mycket och då menar jag mycket yngre älskare.Jag letar inte upp dem, de hittar mig. Det handlar om 13-28 års åldersskillnad. Säger det igen: Vill bara höra er erfarenhet, inga fördömanden tack. Det får jag nog av ändå.

Hej, jag har precis som du mycket yngre älskare. Jag är strax 50 (48), och har för tiden 3 unga kk/Älskare. Den yngsta är 29. Jag har även haft tllfälliga ONS med ennu yngre. 
            Nu är jag skild, och barna utflugna, nu vill jag leva livet några år innan jag blir för gammal. Så länge dom yngre karlarna tittar åt mitt håll, tänker jag ta för mig. Som du säger, dom hittar mig. Men jag måste nog erkänna att jag gillar jakten, och att bli jagad. Spelet runt det hela, otroligt pirrande. 
           Skicka mig gärna PM om du vill prata lite mera detaljerad.
  • Anonym (Mimmi)

Min kille är 14 år yngre. Jag nojade i början men vi passar så gjutet ihop att jag inte tänker på det längre. Dessutom har jag upptäckt att det finns flera i min vänkrets som har förhållanden med samma eller större åldersskillnad bara att mannen är äldre därför har jag inte lagt märke till det tidigare.

Det är bara att skita i vad andra tycker om någon nu skulle klaga. Kör på!

• Miss Sunny
    Anonym (Mimmi) skrev 2018-06-08 10:14:09 följande:

Min kille är 14 år yngre. Jag nojade i början men vi passar så gjutet ihop att jag inte tänker på det längre. Dessutom har jag upptäckt att det finns flera i min vänkrets som har förhållanden med samma eller större åldersskillnad bara att mannen är äldre därför har jag inte lagt märke till det tidigare.

Instämmer till 110 %.  Det finns inget som ger bättre kemi i ett förhållande än när kvinnan är äldst. Pratar nu om män, inte killar på 18-20.

Jag är totalt övertygad nu, och det blir bara mera och mera vanligt.
  • Kråke

Guuud vad skönt att ni svarar o delar! Ingen av mina vänner förstår mig. Jag har valt bort barn, rest runt hela jorden i mitt arbete o bott utomlands. När jag var ung var jag blyg och osäker. Nu efter 45 c:a , bejakar jag min sexualitet och flinar åt mina valkar, jag menar kurvor(????). Ikväll ska jag träffa en ljuvlig o mogen ung man som åker från en annan stad för att träffa mig. Han är snäll, sensuell och väljer mig. Ok håll i er då.... Han är 30 och jag är inte det. Är 58. Jag känner mig inte yngre för att jag är intim med mycket yngre män men jag njuter som fan och det gör de också. Vi pratar inte om att sätta bo men har ljuvliga stunder. Det är sommar och jag vill njuta med honom så länge vi har lust. Det är för övrigt den yngsta mannen jag träffat och jag sa nej i början pga den förbaskade åldersskillnaden. En av mina vänner kallar mig patetisk. Suck. En artist som nu är salig hade en pojkvän som varv18 och han själv var 50. Höjde någon på något ögonbryn? Nja lite kanske men han är (var) ju en man. För att inte tala om gubbar med 20-åringar. Jag är så ledsen över att nästan förlora väninnor som är upprörda för detta. Kan tillägga att de själva lever i celibat och är nöjda med det. Det tycker de att jag också ska göra. Nu ska jag måla tånaglarna. Kram på er!

• Anonym (Monalisa)

De va likadant för mig. 16 år emellan. Vi va själsfränder. De höll i 12 år men nu har han gjort slut. Pga åldersskillnaden? Vet inte, men det kommer ikapp när man blir äldre. Jag är 53 och han 36 så nu känner han nog av det. De höll i 12 år iaf...
  • Miss Sunny
    Kråke skrev 2018-06-09 08:05:00 följande:

Guuud vad skönt att ni svarar o delar! Ingen av mina vänner förstår mig. Jag har valt bort barn, rest runt hela jorden i mitt arbete o bott utomlands. När jag var ung var jag blyg och osäker. Nu efter 45 c:a , bejakar jag min sexualitet och flinar åt mina valkar, jag menar kurvor(????). Ikväll ska jag träffa en ljuvlig o mogen ung man som åker från en annan stad för att träffa mig. Han är snäll, sensuell och väljer mig. Ok håll i er då.... Han är 30 och jag är inte det. Är 58. Jag känner mig inte yngre för att jag är intim med mycket yngre män men jag njuter som fan och det gör de också. Vi pratar inte om att sätta bo men har ljuvliga stunder. Det är sommar och jag vill njuta med honom så länge vi har lust. Det är för övrigt den yngsta mannen jag träffat och jag sa nej i början pga den förbaskade åldersskillnaden. En av mina vänner kallar mig patetisk. Suck. En artist som nu är salig hade en pojkvän som varv18 och han själv var 50. Höjde någon på något ögonbryn? Nja lite kanske men han är (var) ju en man. För att inte tala om gubbar med 20-åringar. Jag är så ledsen över att nästan förlora väninnor som är upprörda för detta. Kan tillägga att de själva lever i celibat och är nöjda med det. Det tycker de att jag också ska göra. Nu ska jag måla tånaglarna. Kram på er!

Grattis till dig !  Skönt att äntligen "släppa loss" och slappna av lite vad ?                Ge totalt f.. i vad aalla andra menar och tycker.  
    Jag önskar dig lycka till med massor utav glädje och njutning. Man lever bara enn gång. Bättre att sitta på hämmet och ångra, än att ångra på att man aldrig vågade säger nu jag.
  • Anonym (Förvånad)

Jag trodde aldrig att kvinnor ville ha en yngre partner. Jag är mest van med att äldre män har yngre partners 
  • Anonym (Jo)

Kör på, strunta i vad andra tycker.

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Monalisa) skrev 2018-06-09 08:14:29 följande:

De va likadant för mig. 16 år emellan. Vi va själsfränder. De höll i 12 år men nu har han gjort slut. Pga åldersskillnaden? Vet inte, men det kommer ikapp när man blir äldre. Jag är 53 och han 36 så nu känner han nog av det. De höll i 12 år iaf...

Det går ju inte att se in i framtiden. Kanske det håller, kanske inte, vem vet? Även förhållanden mellan jämnåriga tar slut och det kan vara många olika anledningar till det. Det är inget jag tänker oroa mig för i förväg i alla fall. :)
Svar på tråden Åldersskillnad