Anonym (Två) skrev 2018-06-10 11:43:29 följande:
Har två vänninor som har eller har haft mycket yngre män. Sådär 20-25 år yngre. Oftast flera samtidigt. Men det blir ju bara sex, att tillfredsställa en kroppslig lust. Jag förstår inte vad de får ut av det. Jag vill ha en riktig man som kan ta hand om hela mig, både kroppen och själen. Sex utan andlig dimension är verkligen värdelöst enligt mig. Lite OT där...men i alla fall, den ena av väninnorna vill verkligen ha ett riktigt förhållande men hon ser liksom inte att så länge hon håller på med de unga killarna så kommer det inte hända. För hon vill ju inte ha ett seriöst förhållande med en 25-åring och samtidigt så är hon inte öppen för andra möjligheter så länge hon träffar honom. Lite sorgligt, kan vi som står bredvid tycka.
Men, så länge det är myndiga killar och det inte förkommer gåvor eller utnyttjande på nåt sätt så fördömer jag inte beteendet och har inget problem med tantsjuka väninnor. Haha.
Fåar man fråga hur gamla dina väninnor är ? Inget dömande, är själv en "tantsjuk kärring" Bara nyfiken