• Kråke

Åldersskillnad

Hej. Jag önskar höra om det finns andra kvinnor som har mycket och då menar jag mycket yngre älskare.Jag letar inte upp dem, de hittar mig. Det handlar om 13-28 års åldersskillnad. Säger det igen: Vill bara höra er erfarenhet, inga fördömanden tack. Det får jag nog av ändå.

• Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Nyfiken 25 åring) skrev 2018-08-01 21:39:09 följande:
    Lätt ju så hett men hur gick det med mötet med den unga mannen?
    ja, man är nyfiken
  • Anonym (Loverboy...)

Har träffat en del yngre. Mest via dejtingsiter. Yngsta 19 år.

Dock svårt att få bra sex via siter då jag saknar den inledande kontakten där man möts och attraheras.

Men lite kontakt med en 23 åring nu. Jag är 54

• Anonym (Nyfiken 25 åring)
    Anonym (Loverboy...) skrev 2018-08-02 13:18:10 följande:

Har träffat en del yngre. Mest via dejtingsiter. Yngsta 19 år.

Dock svårt att få bra sex via siter då jag saknar den inledande kontakten där man möts och attraheras.

Men lite kontakt med en 23 åring nu. Jag är 54

De där upplever jag också att det blir konstigt när träffas via nätet . Men ha inte så stor erfarenhet av träffa dom äldre kvinnor där utan jag brukar leta dom på krogen eller liknande. Är lite spännande å ftan allt upphettsande och börja flörta men en ca 25 år äldre mogen kvinna ????
  • Anonym (Förvånad)
    Kråke skrev 2018-06-08 06:57:21 följande:

Hej. Jag önskar höra om det finns andra kvinnor som har mycket och då menar jag mycket yngre älskare.Jag letar inte upp dem, de hittar mig. Det handlar om 13-28 års åldersskillnad. Säger det igen: Vill bara höra er erfarenhet, inga fördömanden tack. Det får jag nog av ändå.

Intressant undrar hur många som har den erfarenheten .
    Tycker du det hela  är spännande?
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Förvånad) skrev 2018-06-11 13:23:52 följande:
    Vill känna sig yngre gissar jag på 
    Tror jag med
  • Miss Sunny
    Anonym (Jo) skrev 2018-08-16 12:08:35 följande:
    Tror jag med
    Jag känner mig ung, levande och får mera energi. Yngre män utstrålar lust, girighet och "vildskap".Kåta brunstiga ¨blickar på mig, detta. på nåt sätt smittar över på mig. Jag känner min kvinlighet, femininitet och "honan" i mig blir triggad. Min livslust är större, jag blir en piggare och gladare person helt enkelt.
               Sådana känslor får man inte med "gråa gubbar".
  • Anonym (Loverboy...)
    Miss Sunny skrev 2018-08-16 13:05:00 följande:

Jag känner mig ung, levande och får mera energi. Yngre män utstrålar lust, girighet och "vildskap".Kåta brunstiga ¨blickar på mig, detta. på nåt sätt smittar över på mig. Jag känner min kvinlighet, femininitet och "honan" i mig blir triggad. Min livslust är större, jag blir en piggare och gladare person helt enkelt.

Håller med dig i ovanstående. Sen är många unga snygga...ohhh
  • Abbeylarge
    Miss Sunny skrev 2018-08-16 13:05:00 följande:

Hur traffa man a wonderful soul som du, någon som njutar av livet och får respekt.
  • Anonym (Kåt 18 åring)
    Anonym (Loverboy...) skrev 2018-08-17 10:00:45 följande:

Håller med dig i ovanstående. Sen är många unga snygga...ohhh

Skriva i pm?
  • Anonym (Loverboy...)
    Anonym (Kåt 18 åring) skrev 2018-08-19 21:44:38 följande:

Skriva i pm?

Ja gör det
Svar på tråden Åldersskillnad