Kråke skrev 2018-06-09 08:05:00 följande:
Guuud vad skönt att ni svarar o delar! Ingen av mina vänner förstår mig. Jag har valt bort barn, rest runt hela jorden i mitt arbete o bott utomlands. När jag var ung var jag blyg och osäker. Nu efter 45 c:a , bejakar jag min sexualitet och flinar åt mina valkar, jag menar kurvor(????). Ikväll ska jag träffa en ljuvlig o mogen ung man som åker från en annan stad för att träffa mig. Han är snäll, sensuell och väljer mig. Ok håll i er då.... Han är 30 och jag är inte det. Är 58. Jag känner mig inte yngre för att jag är intim med mycket yngre män men jag njuter som fan och det gör de också. Vi pratar inte om att sätta bo men har ljuvliga stunder. Det är sommar och jag vill njuta med honom så länge vi har lust. Det är för övrigt den yngsta mannen jag träffat och jag sa nej i början pga den förbaskade åldersskillnaden. En av mina vänner kallar mig patetisk. Suck. En artist som nu är salig hade en pojkvän som varv18 och han själv var 50. Höjde någon på något ögonbryn? Nja lite kanske men han är (var) ju en man. För att inte tala om gubbar med 20-åringar. Jag är så ledsen över att nästan förlora väninnor som är upprörda för detta. Kan tillägga att de själva lever i celibat och är nöjda med det. Det tycker de att jag också ska göra. Nu ska jag måla tånaglarna. Kram på er!
Så härligt att läsa om hur du njuter och tar för dig av livet.
Det borde fler kvinnor göra och så bara skita i vad andra tycker det är bara du som lever ditt liv.
Jag lever inte som du, för jag är multisjuk och kan inte längre, men jag har njutit av mitt liv.
Nu njuter jag på andra sätt,
Men just för jag vet hur lätt det är att förlora det så är det så viktigt att njuta när vi kan,
Vad gör vi annars här?