Inlägg från: Anonym (Funderar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Funderar)

    Lösvagina

    Har hört både bu o bä om hur skönt det är - beror säkert på hur kåt o desperat man är men - tycks ju vara rätt meckigt att rengöra den efteråt.
    Man vill ju gärna somna gott efteråt - hur är den då på morgonen efter??
    Ihoplimmad eller?? Räcker sköljning??

  • Anonym (Funderar)
    Anonym (Provat) skrev 2018-06-26 21:05:51 följande:

    Jag tog faktiskt och beställde en för något år sedan. Hade precis skaffat ny flickvän och hade distansförhållande. Hon hade dildo hemma i lådan, så varför skulle jag vara sämre tänkte jag.
    Köpte ingen riktig "fleshlight", utan en enklare "runkmus" i latex för 2-300 kr. Blev faktiskt inte alls besviken. Den funkar kanon om man typ lägger den under en kudde och "knullar" den, som man skulle knullat en tjej. Krävs dock väldigt mycket glidmedel, annars kan det bli klåda eller skav.
    Dock ersätter den inte på något vis en vanlig handtralla. Ibland känner man ju just för att tillfredsställa sig med handen. Det är just när man känner för att knulla som en lösvagina är grejen. 

    Rengöringen är ganska odramatisk. Varmt vatten och lägga undan den bara. Det står en massa trams på förpackningen om speciella vätskor man ska använda, men det behövs inte.

    Nu är jag 45 bast, och skäms inte ett dugg för att äga en lösfitta. För 20 år sedan hade jag skämts som en hund, tyckt att jag var århundradets perversaste person, och gömt den längst in i ett kassaskåp med tredubbla kodlås + på allvar skjutit mig själv om någon fått reda på att jag ägde den.


    Runkmus??? Njaaa, fortsätter nog med handtralla o glid i så fall ...
    Slipper ju skaffa skåp med lås o hela skiten då, hahaha
    Är ju iofs 50 så skiter ju rätt friskt i vad andra skulle tycka om just det ...
    Kan väl snarare tänka mig att gumman skulle använda en lösfitta på mig - jag har ju använt grejor på henne.
  • Anonym (Funderar)
    punktslash skrev 2018-06-28 13:05:07 följande:
    Perfekta lösningen om det skulle hända någon gång att varken du eller din man är sugen på sex.
    Hahaha - klockrent ju!!
    Vill du?
    Nääää
    Inte jag heller ...
    Hahahaha
Svar på tråden Lösvagina