• Sinnligkvinnlig

Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM

Jag skapar denna tråd för att få diskutera med kvinnor som har skaffat sig älskare via VM. Tråden är inte till för dig som vill moralisera över otrohet. Det får ni göra i en egen tråd. Okej?

Nå, jag har av olika anledningar kommit fram till att jag behöver uppleva riktigt bra sex med en älskare. Jag har inga lämpliga kandidater runt mig så jag reggade en profil på VM. En idé som visade sig lättare i teorin än praktiken. Det ramlar in enorma mängder av män, en del har jag haft lite mer kontakt med via kik ? men det är inte lätt att först diskutera med en anonym person, som sedan visar en bild och tycker vi ska boka ett hotell huxflux. Någon har jag blivit rädd för, en annan vill bara dränka mig i cyberkärlek och en tredje berättar resolut om alla sina detaljerade analsex-preferenser och säger sedan okej, när ska vi ses.

Jag får inte ihop det här och undrar över er andra som har gått från tanke till handling?

Hur kommer du fram till att du vill träffa en person som du chattat med?

Hur har dina första möten varit? Träffade du fler innan du hittade rätt?

Är du orolig över att han/du inte kommer känna attraktion, att det bara blir obekvämt irl?

Hur kommer du fram till att du verkligen vill ha sex med honom?

Sex, att klä av sig inför en främmande man ? får du kropps/åldersnoja?

Att inte ha perfekt kropp ? hindrar det er?

Hur ser ni på att vara äldre än de män som vill träffas?

Vad vill ni ha, ren sex eller den något mer komplexa rollen som att vara en gift mans älskarinna?

Många män som skriver önskar en hemlig vän, någon form av drömbild av den perfekta kvinnan som är kåt och samtidigt vill diskutera deras innersta känslor. Jag skulle så gärna höra från er andra kvinnor som har erfarenhet av det här.

• Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM
  • VB mannen
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-23 21:46:15 följande:

Det är en intressant fråga tycker jag - hur balanserar ni era känslor? När man har en affär så att det inte tippar över för någon som blir ledsen?

För mig hjälpte det att se på relationen som strikt sexuellt. Vi träffades för att fysiskt umgås, inget annat. Men det är klart ju mer jag lärde känna henne desto bättre sex blev det.
  • Anonym (Frågetecken)
    VB mannen skrev 2018-06-24 13:37:25 följande:

Jag såg hela tiden den relationen ur ett sexuellt perspektiv, vi träffades för att ha sex. Vi sågs alltid hemma hos mig och träffarna var ibland rena snabbisar, knulla snabbt och hårt i hallen och sedan adjö, och ibland var hon hos mig i ett par timmar. Dom timmarna var vi nakna och vi knullade hela tiden eller så låg vi och tog en paus i varandras armar innan det var dags igen.

Det var väldigt skönt och spännande sex med henne men jag har svårt att se att vi skulle gå ut på stan tillsammans hand i hand. Så där någonstans gick gränsen för oss

Var du aldrig rädd att hennes kille/man skulle upptäcka er och kontakta dig?
  • Anonym (Frågetecken)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-06-24 14:09:40 följande:

Och dessutom, vad gjorde att ni slutade umgås?
  • VB mannen
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-06-24 14:09:40 följande:

Nej.

Hon var ytterst diskret och även om jag hade hennes nummer så var det endast i samband med träffar vi hördes på tel, annars mail. Vi sågs alltid hemma hos mig vilket är på andra sidan stan från där hon bodde.

Men allt gott är inte för evigt. Jag var som sagt singel och var väl en double dipper, träffade ytterligare en kvinna jag hade sex med, hon var också singel. Problemet med den gifta kvinnan var att det var svårt att ses, hon kunde bara komma loss typ var 3-4e vecka. Så när jag började träffa den andra tjejen så kom den gifta i andra hand vilket ledde till att vi sågs ännu mindre innan vi en dag bestämde oss för ett sista knull (my god... Knullade som om det var det sista vi gjorde på jorden...).

Men var är du själv, är du på VM i stånd med att dejta en man?
  • Anonym (Frågetecken)
    VB mannen skrev 2018-06-24 20:11:34 följande:

Nej.

Hon var ytterst diskret och även om jag hade hennes nummer så var det endast i samband med träffar vi hördes på tel, annars mail. Vi sågs alltid hemma hos mig vilket är på andra sidan stan från där hon bodde.

Men allt gott är inte för evigt. Jag var som sagt singel och var väl en double dipper, träffade ytterligare en kvinna jag hade sex med, hon var också singel. Problemet med den gifta kvinnan var att det var svårt att ses, hon kunde bara komma loss typ var 3-4e vecka. Så när jag började träffa den andra tjejen så kom den gifta i andra hand vilket ledde till att vi sågs ännu mindre innan vi en dag bestämde oss för ett sista knull (my god... Knullade som om det var det sista vi gjorde på jorden...).

Men var är du själv, är du på VM i stånd med att dejta en man?

Personligen hade jag aldrig klarat av en singelkille som älskare eftersom han säkert skulle ta första bästa tjej dagen efter mig om möjligheten fanns vilket skulle gå mig avsmak.

Risk för könssjukdomar och allmänt snuskigt.

Inte en gift heller.
  • VB mannen
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-06-24 20:41:19 följande:

Personligen hade jag aldrig klarat av en singelkille som älskare eftersom han säkert skulle ta första bästa tjej dagen efter mig om möjligheten fanns vilket skulle gå mig avsmak.

Risk för könssjukdomar och allmänt snuskigt.

Inte en gift heller.

Finns det något mellan en singel och gift som är okej för dig?

PS. Knullar med gummi, för allas bästa.
  • Anonym (en vän)

En... öh... vän undrar vad priserna är för Victoria Milan just nu? Jag hittar ingen info på deras egna sida och andra sidor vet man ju inte om de är uppdaterade.

• Sinnligkvinnlig
    Anonym (en vän) skrev 2018-06-25 12:40:57 följande:

En... öh... vän undrar vad priserna är för Victoria Milan just nu? Jag hittar ingen info på deras egna sida och andra sidor vet man ju inte om de är uppdaterade.

Haha ingen aning! Gratis för kvinnor...
  • VB mannen
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-25 13:19:18 följande:

Haha ingen aning! Gratis för kvinnor...

Jag har ett VIP konto, också gratis :)
  • Anonym (Cash is king)

Kan man betala cash för att vara med där?

Eller hur ska man annars dölja den posten på kontoutdraget?

Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM