• Sinnligkvinnlig

Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM

Jag skapar denna tråd för att få diskutera med kvinnor som har skaffat sig älskare via VM. Tråden är inte till för dig som vill moralisera över otrohet. Det får ni göra i en egen tråd. Okej?

Nå, jag har av olika anledningar kommit fram till att jag behöver uppleva riktigt bra sex med en älskare. Jag har inga lämpliga kandidater runt mig så jag reggade en profil på VM. En idé som visade sig lättare i teorin än praktiken. Det ramlar in enorma mängder av män, en del har jag haft lite mer kontakt med via kik ? men det är inte lätt att först diskutera med en anonym person, som sedan visar en bild och tycker vi ska boka ett hotell huxflux. Någon har jag blivit rädd för, en annan vill bara dränka mig i cyberkärlek och en tredje berättar resolut om alla sina detaljerade analsex-preferenser och säger sedan okej, när ska vi ses.

Jag får inte ihop det här och undrar över er andra som har gått från tanke till handling?

Hur kommer du fram till att du vill träffa en person som du chattat med?

Hur har dina första möten varit? Träffade du fler innan du hittade rätt?

Är du orolig över att han/du inte kommer känna attraktion, att det bara blir obekvämt irl?

Hur kommer du fram till att du verkligen vill ha sex med honom?

Sex, att klä av sig inför en främmande man ? får du kropps/åldersnoja?

Att inte ha perfekt kropp ? hindrar det er?

Hur ser ni på att vara äldre än de män som vill träffas?

Vad vill ni ha, ren sex eller den något mer komplexa rollen som att vara en gift mans älskarinna?

Många män som skriver önskar en hemlig vän, någon form av drömbild av den perfekta kvinnan som är kåt och samtidigt vill diskutera deras innersta känslor. Jag skulle så gärna höra från er andra kvinnor som har erfarenhet av det här.

• Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM
  • RK man
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-22 16:51:51 följande:

Hej, RK man och tack för det första goda rådet. Håller med om att det är hjärnan som måste tända och det är svårt i denna anonyma hop av människor. Synd att det inte finns en plats i verkligheten där man kan läsa signaler innan man står ansikte mot ansikte och det är fel person. Hur tänker du som man första gången, är det nervöst, prestationspress?

Hej

Jag tror att du kommer långt med att skriva med en man. Testa lite tankar. Beskriva vad du vill och vad du inte vill. Om han droppar av är han nog inte någon som du fått nåt utbyte av.
    Men om hjärnorna möts. Att du ser humor, liv, omtänksamhet, men även virilitet och - ja - kåthet. Då kanske det börjar likna något.

Jag har träffat några under några år, inte senaste tiden. Det har givit mig hjärtpuls (även om det bara är på skrivande stadiet), hjärnan har börjat fantisera - börjat bli aktivare på ett lustfyllt sätt och jag har känt mig vid liv. Bort från vardagens lunk.

Några råd:

1. Träffa en gift man som absolut vill sköta det lika diskret som du.
    2. Stressa inte. Förberedelsetiden är ett skönt förspel.
    3. Fimpa grobianer. Du kan inte förändra dom.
    4. Beskriv så ärligt du kan vad du är ute efter.
    5. Avslöja inga som helt detaljer om ditt privatliv. Håll jobb, ort och annat helt utanför. Skicka ALDRIG bilder.
    6. Bry dig inte om ditt utseende. Folk har tillkortakommanden. Men om du har ögon, bröst och nån sak mer så är det nog. Visst har du nån gång tänt på någon som inte haft fotomodellsutseende? Så är det för alla.
    7. Se till att mötas första gången på en trygg plats. Där du känner dig hemma utan att riskera att bli igenkänd. Hotell kan bli avtändande även om det kan vara coolt i fantasin.
    8. Ha inte dåligt samvete. Du har skyldigheter gentemot dig själv. Du är säkert toppen på en massa sätt.

Skriv gärna PM till mig om du vill ha fler råd och dåd att diskutera. Det finns så många "om" och "men", rädslor och lite skuld. Då kan det vara skönt för dig att prata med någon som du inte har en aning om vem det är, men som du kanske känner att han vill dig väl.

Det är underbart och superpirrigt om förutsättningarna är de rätta. Unna dig att leva.

• Sinnligkvinnlig

Tack snälla för råden! Särskilt säkerhet och att inte stressa. Upplever att män knuffar på, vill se bilder och vill ha intima detaljer långt före jag känner mig bekväm med det. Der går alldeles fort för min smak. Känner mig inpressad i ett hörn ganska snabbt.
    Skickar gärna ett privat PM till dig om jag behöver mer tips.

• Sinnligkvinnlig

Viktoria Milan - en sajt för folk som letar älskare/älskarinnor. En ganska usel sajt men det finns få bra alternativ.

• Anonym (VM)

Jag hittade en älskare via VM. Jag har väl inte jättebra koll egentligen på vad som är bäst.. men något i hans meddelanden gjorde att jag fastnade lite (man får ju meddelanden från väldigt många) ...vi fortsatte skriva med varandra under några veckor (tror jag det var).. om allt möjligt. Även om det är sex som är det egentliga syftet, så vill åtminstone jag att det ska kännas bra på övriga plan också.

Första daten blev en lunch.. neutral mark, där man kan känna av läget.. Vi tyckte båda det kändes bra, och fortsatte träffas regelbundet i ett par år efter det.

Otroligt bra sex var det.. spänningen och det förbjudna var helt klart en extra krydda..

Min kroppsnoja har faktiskt försvunnit helt sen jag träffade honom. Han älskar min kropp och berömmer den hela tiden. Ingen av oss har perfekta kroppar, men vi gör det bästa av situationen... och attraktion finns helt klart från båda håll.

• Sinnligkvinnlig

Precis så skulle jag önska att det blev.Tack för att du delade med dig.

• Anonym (Nyfiken)

Vad sägs om att administratörerna på den här sidan kunde vakna till liv och ta bort svar i trådar som TS uttryckligen bett om att få slippa och låsa ut dessa nån vecka så dom lär sig. Och så undrar vissa varför man ser fb som mer seriös sida i vissa lägen...

• Anonym (Undrar)
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-22 18:18:18 följande:

Viktoria Milan - en sajt för folk som letar älskare/älskarinnor. En ganska usel sajt men det finns få bra alternativ.

Ok. Tack för ditt svar
  • RK man

Jag har fått ett PM om hur jag hittat någon det klickat med. Det är enkelt att svara på för mig.
    1. Ej yngre än 50. Hon bör veta vad hon vill, samt uppnått självförverklingsmognad.
    2. Ej för utseendefixerad. Trygg i att ha en kropp att trivas i. Extrakilon och lite daller är inget problem om inte bäraren av dessa gör dem till det.
    3. Humor och medkänsla. Nyfikenhet och samtal. Hjärnan är 99%.

• Sinnligkvinnlig

Jag gillar det du skriver RK man och önskade att fler var inne på humor och hjärna först - men det finns gott om grobianer därute. Varför inte under 50?

Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM