• klyban

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (Eh!) skrev 2018-07-22 17:39:22 följande:
    En massa dravel igen. Jag har inte sagt att det är synd om de kvinnor som inte får sex och närhet!

Problemet är, men du verkar ha svårt att ta in det, att i stort sett inga (jag skriver i stort sett inga eftersom det kan finnas några enstaka som har det som fetisch) prostituerade som säljer sig av verklig fri vilja. Sex är ingen rättighet. Du har inte rätt att ha sex med någon på dennes bekostnad.

Jag har aldrig påstått att kvinnor inte kan njuta av olika män. Jag har haft gangbang några gånger. Jättehärligt! Fokus då är min njutning. Männen njuter av att ge mig njutning och min man älskar att se mig njuta. De utnyttjar inte mig för sin ensidiga njutning.

Och igen det är just DET vi ska säkerställa, och att det är frivilligt.
    Har du inte läst ett enda inlägg någon skrivit här och om att ha det olagligt är dåligt för kvinnan.
    Det borde vid detta vara uppenbart vid detta laget kan man tycka, men inte för dig och varför kan man undra just för vi skrivit det så många ggr.

Så skriver du en sådan tillbaka, varför missar du detta varje gång du pratar om det?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-22 17:58:50 följande:
    Så de prostituerade har frivilligt sex med män som ingen kvinna frivilligt skulle ha sex med? 
    För de som hänvisar till naturen och biologin så går sex utan upphetsning helt mot biologin och naturen, 

Tror du kriminella nätverk bryr sig om detta och överhuvudtaget?
    Vi ska ju ändra systemet så att kvinnor får det bättre som arbetar med detta och att det är på frivilligbasis,

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-22 18:58:25 följande:
    När pengar är iblandade så går det inte att skilja på frivillighet och tvång. De som gillar att ha sex med okända lär ju knappast behöva sälja sex på bordell utan kan välja ut någon de vill ha sex med på annat sätt.
    Så klart det går, påstå annat blir bra fel.
    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-22 20:04:04 följande:
    Sannolikheten att sexköpare skulle råka på den lilla procent som inte tvingats av kriminella eller genom skuldsättning till kriminella är försumbar.
    Om det vore frivilligt skulle dessa kvinnor självfallet inte sitta i ett skyltfönster 100-tals mil hemifrån då skulle det vara frivilliga Tyska eller Nederländska kvinnor som sålde sex.
    Det kan ju knappast vara så att Nigerianska,Rumänska eller Bulgariska kvinnor gillar att ha sex med mängder av främmande män medan kvinnorna i länder dit dessa åker inte gillar sex med främmande män. 

Allt vi diskuterar går ut på att få bort prostitution som inte är frivillig, läser du heller inget som någon skriver som inte sammanfaller med din syn?
    Detta ska vi göra med ett system som säker ställer detta, och inte får det som i Tyskland där Hells Angels sköter ruljansen.
    Detta är en utmaning, det är ingen som påstår annat, men göra inget så fortsätter kvinnorna fara illa ut.
    Men förespråka inget, betyder bara mer lidande för dom, och detta förespråkar du och ni, varför tycker ni så illa om dessa kvinnor så de kan gott ha det?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-23 12:23:52 följande:
    I Sverige likt andra länder oavsett om det är lagligt med sexköp eller inte så är det kring 80% av de som säljer sex från fattiga länder som Rumänien, Nigeria, Albanien,Moldavien; Bulgarien osv. 
    Gatuprostitutionen har flyttat in på nätet och de prostituerade väntar på ett motellrum, i en tillfälligt hyrd lägenhet eller i en campingstuga istället för att bli upplockade direkt på gatan. Inte finns det någon kontroll möjlighet för säljare när någon ringer och bokar inte heller finns det möjlighet för köpare att veta om den som kan få fraser på engelska säljer frivilligt där från campingen i Baggböle

Frivillighet, när ska du förstå ordet?
    Och det enda ord som är viktigt här och för kvinnorna och de manliga prostituerade.

Men nått som man hatar som pesten, enda förbudet verkligen skadar är kvinnor och varför hatar ni dom så att n i inte vill göra det bättre för dom.
    Och utopiska tankar kommer aldrig göra det bättre för dom, så varför så krampaktigt hålla fast vid dom?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-23 12:34:20 följande:
    Du tror på fullt allvar att kvinnor från Rumänien, Nigeria och kvinnor från andra fattiga regioner åker till Sverige och andra länder, reser runt på olika orter och i olika länder, skaffar telefoner annonserar på nätet och hyr in sig på diverse hotell och campingar trots att de inte talar mer än sitt eget språk förutom några inlärda yrkesfraser

Frivillighet och skyddandet av dessa kvinnor är vad vi ute efter, detta går inte utan ha det lagligt
    Och sen börjar det svåra arbetet, men ni är inte villiga att ta detta svåra arbete för göra det bättre för prostituerade.
    Vilket gör att den ENDA slutsatsen kan kan göra, den är att ni inte bryr er om dessa kvinnor och att de kan gått ha det.

hur många meter var det?
  • klyban
    Trafficking är en vi vill åtgärda, och se till att ingen är i yrket utan de skälva valt det.
    Detta går inte om man har det olagligt, inte ens chans.
    Så varför så krampaktigt hålla fast vid nått som så uppenbart skadar kvinnor?
    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-23 18:17:07 följande:
    De som säljer sex frivilligt är så få att de inte skulle kunna ens hålla en enda bordell igång och inte skulle locka fler att börja sälja sex. 
    Skulle bli sådär 3-4 kvinnor i varje större stad och de skulle ju självfallet inte välja att sälja till fler än särskilt utvalda kunder dessa skulle inte vara de som kvinnor ratar hela tiden

Du misstar frivilligt med att man älskar yrket, jag pratar om att det är ett eget val och inte ett påtvingat val av någon annan.
    Och att kriminellanätverk ska bort, då de skiter i dessa kvinnor och då mer än att de gör det de är tvingade till.
    Vill du göra ett nytt försök, eller ska vi snurra runt på samma frågor om och om igen och utan svar?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Nej!) skrev 2018-07-23 21:01:35 följande:
    Nej! man kan aldrig någonsin försvara dessa svin, som vill ha att prostitution skall existera! Det är endast en definierat laglig handling, av män, som utnyttjar kvinnor, och små barn.  Män, är som kaniner kaniner. De vill liksom knulla allt. De är på samma nivå. Inte alla män, men dem som vill att prostitution skall existera, är alla hycklare, mot de män som inte vill det.

"En Hane"? Skall lägga ner så många byten som möjligt? Tror de är på den nivå. Handlar det om urtida gener? Men vi kommer att bekämpa dem eller hur?

Inga flera hallickar? Inga flera flickor som säljer sig till dem? Och kan man nu bara tjäna pengar på dem? Nej. Då är det är det faktiskt bättre att dö. Och ha sin stolthet, som den sista tanken?

Det finns också många småpojkar som får prostiuera sig, vem tänker på dem?

Men systemet som vi har nu uppenbart skadar kvinnor, och detta vill du ha kvar.
    Du måste hata dessa kvinnor rätt mycket för en sådan inställning, har du ingen empati?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-23 21:20:18 följande:
    Eftersom det inte är mängder med frivilliga i länder där bordeller är lagliga så finns det knappast skäl att tro att det skulle vara annorlunda om de var ok med bordeller här i landet. 
    Alla svenskar som vill sälja sex kan väl med den fria rörligheten söka sig till Tyskland eller Nederländerna och sälja där, nära hem till Sverige så att de kan på lediga dagar/veckor åka hem och umgås med familjen, många de kan prata svenska med och engelska är svenskar bra på.

Vi ska inte försöka göra det bättre för kvinnorna, och detta för du tror det inte finns tillräckligt som vill jobba med detta.
    Och därför ska vi ha kvar ett system som GARANTERAT skadar dom, hur kan resonera ihop den?
    Och varför ska du bestämma vart de ska utföra sitt yrke?
    Borde inte de få välja detta själva, vart fick du den hybrisen ifrån?

Och det som är mest lustigt att ni inte har några förslag, utan bara mer av samma som aldrig fungerar.

hur många meter var det?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!