oanonym skrev 2018-07-25 00:43:25 följande:
När påstod jag att jag inte skulle vara med någon som tyckt sig vara tvungen att prostituera sig??? Jag skrev precis tvärtom.
Nej, jag hade inte varit ok med att min fru hade velat prostituerat sig. Vi har inte diskuterat detta, men jag är ganska säker på att hon inte heller vill att jag prostituerar mig. Vad har detta med saken att göra? Jag skulle heller inte vara ok med att hon var otrogen utan att pengar bytte händer.
Man säger såna här saker för om man vill ha prostitution lagligt för att få bort prostitution ifrån kriminellanätverk.
Så måste man hantera dig, förnedra dig, och ge dig scenarion där det bara finns ett val, och väljer du nått annat så ser de detta som ett bevis att du har fel.
Skulle jag vilja min tjej skulle vara prostituerad, så är svaret nej, då svaret är nej för även henne.
Och allt ska bygga på frivillighet, så varför skulle detta ändra sig för det är min tjej eller din?
Som du förstår, de skriver sånt enbart för hantera dig,s amma sätt som flera av dom vägrar svara på en enda frågeställning du ställer,
De är helt enkelt för rädda och ta diskussionen.
Och när en person är rädd och ta en diskussion, så brukar det oftast vara för argumenten saknas eller är alldeles för dåliga.
I detta fall är väl det någonstans mittemellan dessa två, då det finns lite bra argument men inte mycket.
Det som är till last för de mest, det är att de inte klarar av att identifiera och erkänna det inte funkar med ett förbud, och att det aldrig går lösa ett problem som detta genom ha det olagligt.
Då hela grundtanken(för mig i alla fall) är att se till 100% ingår, och att inte kriminellanätverk har hand om ruljansen.
Just för de är mest intresserade pengarna det genererar och inte den skada dom orsakar.
Och ja det finns bordellverksamhet lagligt, men det är fortfarande de kriminellanätverken vi ska ha bort.
Så man får arbeta hårdare på det, men här vill man inte ens försöka göra det bättre för kvinnorna.
Vilket får mig och anta att man inte ens har intresset, utan man anser att den skiten kan dom ha och vi struntar i hur de mår i situationen.