• klyban

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (anonym) skrev 2018-07-30 18:45:57 följande:
    Och de prostituerade männens kunder är män inte sällan dessutom heterosexuella män som sysslar med någon sorts bejakande

Jaha, och?

hur många meter var det?
  • klyban
    Maya84 skrev 2018-08-04 21:12:39 följande:
    Min poäng?

Min poäng är superenkel. Jag ställer frågan, till de som anser att prostitution skulle vara emot kvinnans vilja.
    Igen, så kommer jag tillbaka till det faktum att i de länder man som kvinna, kan arbeta som sexarbetare finns det den fulla friheten att välja själv om man vill sälja sex eller inte.
    Det finns kvinnor som arbetar under rena, skyddade förhållanden, och som tycker om det de gör. Att du jämför det med en våldtäkt, där kvinnan får utså fysiskt våld under tvång är patetisk. Så din poäng, är om jag förstått det rätt, att våldtäkt och sex mot betalning är samma sak?
    Men är inte våldtäkt mot ens vilja?
    hur många meter var det?
  • klyban
    oanonym skrev 2018-08-05 12:28:44 följande:
    Jo, därför var det fel att jämföra det med prostutition, som inte bar mot ens vilja.
    Så förstod i alla fall jag argumentet.

Har jag bara förstått fel då?
    Eller var det med som nått argument där?

För våldtäkt är givetvis en sak jag vill skydda kvinnorna och männen som prostituerar sig ifrån detta hemska.

Lite lustigt hur man så frenetiskt skriker det ska vara olagligt, men sällan någon lyckas säga varför.
    Det enda jag hör de flesta ggr, det är hur man anser sig bestämma över andras kroppar.
    Men den kvinnan själv, ja, där tar man detta val ifrån dom.
    Ogillar moraliska lagar, då de sällan hjälper och skadar gärna de inblandade i processen.

Jag insett när man diskuterat en del i tråden, att vissa element hatar kvinnor som gör detta så mycket att de anser de kan lika gärna ha allt som komerm deras väg.
    Sen är det rätt att kriminellanätverk är ett problem, men ha det olagligt så är man chanslös att isolera bort dessa.
    Så varför kan man inte välja det som är minst dåligt för kvinnorna då?
    Väldigt märkligt beteende faktiskt, ås jag misstänker det finns en annan agenda, men vad är en bra fråga.

Sen har vi stolpskott ifrån andra sidan också, som att sex skulle vara en rättighet.
    Ja, möjligtvis onani om man har fysiken för detta.

hur många meter var det?
  • klyban
    Maya84 skrev 2018-08-10 23:10:50 följande:
    Vet du skillnaden mellan på ett sexuellt övergrepp och att ha sex där båda är med på det?

Frågan kvarstår, är inte våldtäkt emot ens vilja, och om man då blir utsatt?

frågan uppstår då det verkade vara ett argument för nått, men inget som jag har pratat om här har någonsin handlat om att tvinga någon till något den inte själv vill göra.

hur många meter var det?
  • klyban
    Maya84 skrev 2018-08-11 17:20:27 följande:
    Våldtäkt är i högsta grad emot någons vilja, men min fråga kvarstår : vad har våldtäkt med sex mot betalning att göra? Jag har fortfarande inte förstått din liknelse!

Om man anser det är en rättighet att ha sex, så kommer detta ske mot någons vilja och bli till våldtäkt.
    Och det är där den startade.

hur många meter var det?
  • klyban
    Maya84 skrev 2018-08-14 23:26:08 följande:
    Sa da betyder det att alla som vill utova den ratten, gar runt och valdtar andra? Det behovs alltsa inte en prostituerad och en man, och en overenskommelse, utan alla som ar lite pilska gar alltsa runt och valdtar kvinnor pa stan da? Det ar ju det du sager. Bara for att det finns ett upplagg, en deal, en overenskommelse och ett gemnsamt beslut mellan tva manniskor, upmnaar det alltsa till valdtakt?

DU säger en massa, inte jag.

Jag säger det är tvång och detta är hela tanken med att få bort detta ur prostitution och med en legalisering.
    Och säger inte något om nått annat om våldtäkt som du säger nu.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-15 04:58:45 följande:
    Som man måste jag säga att jag försökt förstå varför andra män överhuvudtaget får ut något av prostitution. I de allra flesta fall brukar jag alltid kunna relatera till något hos mig själv för att förstå att andra kan gilla något men i detta fall är det totalt omöjligt.

Jag blir totalt avtänd om jag märker minsta tecken på att kvinnan inte njuter (av sex mer än pengar) eller ställer upp på något mot sin vilja. Inte heller förstår jag varför denna inställning skulle vara ovanlig, om den är det.

Tänk på en färg du aldrig har sett eller beskriv ett ljud du aldrig har hört.

Så är det att få ge en kvinna orgasm vilket jag gjort mer än 2000 gånger och ännu inte tröttnat på. Prostitution har inget av det att erbjuda.

Att älska och knulla är för många två skilda saker, men jag är nog lite som dig och gillar en äkta respons än bara en slida och skicka in kuken i.
    Och utan annan stimulans än friktionen på kuken.

Har själv slutat ha sex mitt i med ett par kvinnor, just för jag inte känt någon respons.
    Och undrat varför de ens ville starta upp sex ifrån början och det ointresset som uppstått.
    Mest märkligt var det en gång där jag redan från början var lite så där till sex, men blev övertygad att detta kommer bli trevligt, så vi satte igång.
    Och sen en total avsaknad av respons, där uppstod en viss snopenhet hos kvinnan.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-15 07:15:43 följande:
    Ja, jag ör mer intresserad av att se och känna kvinnorna få orgasm och få det själv, än att knulla. Det är prostituerade inte intresserade av och är de det behövs inte pengar för något som är gratis.

Saken är dock så att många är villiga att betala, och kvinnor kan tänkta sig att göra det för pengar.
    Detta går inte komma ifrån oavsett vad du och jag tycker om detta, så är det en realitet att folk har sex för pengar.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-15 19:11:32 följande:
    Vi får väl acceptera att du och jag skiljer oss totalt från (vissa) andra män. Som jag berättat tidigare:

En gång för många år sedan mötte jag två attraktiva tjejer sent en kväll i Hamburg. De var helt klart intressanta och kom fram och frågade om jag ville följa med och ha en skön stund. Jag började dock ana ugglor i mossen och ville testa dem med ett skämt med allvarlig underton.

- How much do you pay me?

De blev förbannade och drog och jag stod kvar med två känslor: Ledsen över att de inte kunde se det komiska i situationen och kände sig kränkta och dels en seriös förvåning varför de inte lika gärna kunde betala mig som jag dem.

Detta fattar jag fortfarande inte: Varför skulle jag betala en kvinna (för något som är gratis) och inte hon mig lika gärna?

Har man varit med om så fantastisk sex som jag upplevt på tåg, stränder, hotell, i sovrum, badrum, bilar, bussar, "orgasmfåtölj" m.m. finns det inget som lockar med att ha sex med någon som är mer intresserad av pengar än att få sin kåta klitoris skönt retad och kittlad och den hungriga g-punkten skönt stimulerad till tsunamiliknande orgasmer i ett inferno av djupa, snabba, rytmiska kontraktioner - helt gratis - och sedan målmedvetet och bestämt mjölka ur mig några skönt kittlande sprut så testiklarna nästan vränger sig.

Det är det jag menar med: Tänk dig en färg som du aldrig har sett?

Hur skiljer vi oss åt menar du?
    Det jag konstaterar dock är att det är många som inte kommer nära våra tankar om sex och hur det ska gå till.

Även är det ett stort misstag och tro att andra är som en själv.
    Det är ett misstag man aldrig ska göra, även om man tycker det är det självklara och enda sättet.

Rolig anekdot om när du var i Hamburg Skrattande
    Synd dom inte såg humorn i detta, för det var ju för faan skoj.

Och anledningarna till man köper sex(av prostituerade) är väldigt många.
    Men sen har du alldagliga Svensson som inser att man måste bjuda tjejer på öl och annat på krogen för ens bli påtänkt att sex med.
    Det är ju en form av betalning även detta.
    Sen i förhållanden har jag hört så många ggr att typ "Dammsuger du inte så kan du glömma sex".
    Vet en del kommer bli så jävla sura på detta, men det är inte syftet ÖVERHUVUDTAGET.
    Utan att påvisa detta förekommer även utanför branschen och vi bör inte slå hårt på bröstet och säger sex alltid kan vara gratis.

Frågan är väldigt mångfacetterad, och det handlar om mer än dig och mig.
    Dock är jag av tanken att ingen tvång ska finans, och kriminella nätverk måste bort ifrån dessa kvinnor.
    Och om det kräver legalisering, so be it.
    Då vi inte kan ha förbud bara för att, och sen skadas människor pga detta.

hur många meter var det?
  • klyban
    Maya84 skrev 2018-08-15 19:29:41 följande:
    Haha , du är förvirrad. DU har påstått att prostition är like med tvång. DU har tagit upp begreppet "våldtäkt" och påstått att prostitution leder till våldtäkt. DU har påstått att porstiotution alltid är tvång!

Nej, jag sagt vi måste få bort tvånget som uppstår och få bort de kriminella nätverken.
    Har ingen aning vad du ens försöker påstå med våldtäkt längre, våldtäkt sker under tvång och tvång ska bort och i frågan.
    Sen även i det övriga samhället.
    Nej, jag har inte heller sagt att det är alltid tvång i prostitution, vet inte ens om jag har sagt en del gör det frivilligt.
    Då jag anser det inte ger mycket till argumentationen när vi pratar om kriminellanätverk.

Hädanefter får du ge citat på allt du påstår om mig och vad du tror jag säger.
    För inser det förvanskas av dig var gång, och för passa dig.
    Detta var en makalös uppvisning i att lägga saker i min mun.
    Du måste höja nivån, och citat är nått som krävs nu, annars sorteras det bort som nonsens.

hur många meter var det?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!