Ni gör mig så jävla äcklad!
Jaha, och?
Jaha, och?
Har jag bara förstått fel då?
Eller var det med som nått argument där?
För våldtäkt är givetvis en sak jag vill skydda kvinnorna och männen som prostituerar sig ifrån detta hemska.
Lite lustigt hur man så frenetiskt skriker det ska vara olagligt, men sällan någon lyckas säga varför.
Det enda jag hör de flesta ggr, det är hur man anser sig bestämma över andras kroppar.
Men den kvinnan själv, ja, där tar man detta val ifrån dom.
Ogillar moraliska lagar, då de sällan hjälper och skadar gärna de inblandade i processen.
Jag insett när man diskuterat en del i tråden, att vissa element hatar kvinnor som gör detta så mycket att de anser de kan lika gärna ha allt som komerm deras väg.
Sen är det rätt att kriminellanätverk är ett problem, men ha det olagligt så är man chanslös att isolera bort dessa.
Så varför kan man inte välja det som är minst dåligt för kvinnorna då?
Väldigt märkligt beteende faktiskt, ås jag misstänker det finns en annan agenda, men vad är en bra fråga.
Sen har vi stolpskott ifrån andra sidan också, som att sex skulle vara en rättighet.
Ja, möjligtvis onani om man har fysiken för detta.
Frågan kvarstår, är inte våldtäkt emot ens vilja, och om man då blir utsatt?
frågan uppstår då det verkade vara ett argument för nått, men inget som jag har pratat om här har någonsin handlat om att tvinga någon till något den inte själv vill göra.
Om man anser det är en rättighet att ha sex, så kommer detta ske mot någons vilja och bli till våldtäkt.
Och det är där den startade.
DU säger en massa, inte jag.
Jag säger det är tvång och detta är hela tanken med att få bort detta ur prostitution och med en legalisering.
Och säger inte något om nått annat om våldtäkt som du säger nu.
Att älska och knulla är för många två skilda saker, men jag är nog lite som dig och gillar en äkta respons än bara en slida och skicka in kuken i.
Och utan annan stimulans än friktionen på kuken.
Har själv slutat ha sex mitt i med ett par kvinnor, just för jag inte känt någon respons.
Och undrat varför de ens ville starta upp sex ifrån början och det ointresset som uppstått.
Mest märkligt var det en gång där jag redan från början var lite så där till sex, men blev övertygad att detta kommer bli trevligt, så vi satte igång.
Och sen en total avsaknad av respons, där uppstod en viss snopenhet hos kvinnan.
Saken är dock så att många är villiga att betala, och kvinnor kan tänkta sig att göra det för pengar.
Detta går inte komma ifrån oavsett vad du och jag tycker om detta, så är det en realitet att folk har sex för pengar.
Hur skiljer vi oss åt menar du?
Det jag konstaterar dock är att det är många som inte kommer nära våra tankar om sex och hur det ska gå till.
Även är det ett stort misstag och tro att andra är som en själv.
Det är ett misstag man aldrig ska göra, även om man tycker det är det självklara och enda sättet.
Rolig anekdot om när du var i Hamburg 
Synd dom inte såg humorn i detta, för det var ju för faan skoj.
Och anledningarna till man köper sex(av prostituerade) är väldigt många.
Men sen har du alldagliga Svensson som inser att man måste bjuda tjejer på öl och annat på krogen för ens bli påtänkt att sex med.
Det är ju en form av betalning även detta.
Sen i förhållanden har jag hört så många ggr att typ "Dammsuger du inte så kan du glömma sex".
Vet en del kommer bli så jävla sura på detta, men det är inte syftet ÖVERHUVUDTAGET.
Utan att påvisa detta förekommer även utanför branschen och vi bör inte slå hårt på bröstet och säger sex alltid kan vara gratis.
Frågan är väldigt mångfacetterad, och det handlar om mer än dig och mig.
Dock är jag av tanken att ingen tvång ska finans, och kriminella nätverk måste bort ifrån dessa kvinnor.
Och om det kräver legalisering, so be it.
Då vi inte kan ha förbud bara för att, och sen skadas människor pga detta.
Nej, jag sagt vi måste få bort tvånget som uppstår och få bort de kriminella nätverken.
Har ingen aning vad du ens försöker påstå med våldtäkt längre, våldtäkt sker under tvång och tvång ska bort och i frågan.
Sen även i det övriga samhället.
Nej, jag har inte heller sagt att det är alltid tvång i prostitution, vet inte ens om jag har sagt en del gör det frivilligt.
Då jag anser det inte ger mycket till argumentationen när vi pratar om kriminellanätverk.
Hädanefter får du ge citat på allt du påstår om mig och vad du tror jag säger.
För inser det förvanskas av dig var gång, och för passa dig.
Detta var en makalös uppvisning i att lägga saker i min mun.
Du måste höja nivån, och citat är nått som krävs nu, annars sorteras det bort som nonsens.