Anonym (Eh!) skrev 2018-06-29 12:56:33 följande:
Uppenbarligen passar det din ideologi att utnyttja andra människors kroppar. Det finns säkert enstaka kvinnor som verkligen njuter av att sälja sex, som en fetisch, men om kvinnan vars underliv han tänker onanera med är en av dessa ytterst få, det kan torsken omöjligt veta.
Klassisk feministisk retorik, håller man inte med dem så är man givetvis för utnyttjande av kvinnor. Det visar ju så tydligt hur extremistsk den ideologin är.
Citera gärna något inlägg där jag skrivit att jag är för utnyttjande av kvinnor?
Du hittar ingen eller hur? Så bete dig som en barnunge, sluta ljug och börja argumentera sakligt som vuxna gör.
Vad jag däremot sagt är att all prostitution inte är tvungen och att många gör det frivilligt för att det ger mer pengar än ett vanligt jobb. Många gör det som ett extraknäck, parallellt med studier eller andra jobb. Och att ha sex mot betalning med någon som gör det frivilligt är absolut inget utnyttjande av andras kroppar.
Att du sen inte riktigt kan få in i huvudet att alla kvinnor inte delar din offermentalitet och din extremistiska ideologi är en helt annan sak.