Voyager skrev 2018-09-08 12:46:41 följande:
...och din "diskussionsteknik" verkar vara att aldrig orka läsa igenom några vetenskapliga underlag (varför du aldrig "ser" svaren) eller själv presentera någon empirisk evidens för konsekvenserna av din ståndpunkt utan vara helt besatt av att ständigt skriva hellre än bra trots en begränsad vokabulär som inte innehåller ord som t.ex. "ontologi", "evidens", "empiri", "epistemologi" eller "fronesis".
Jag tycker ändå du gjort goda försök, men ungefär som en pubertal tonåring som trots vederläggande argumentation eller ovilja att inse vanliga logiska felslut fortsätter gå runt och sura och säga: "Trams", "oseriöst", "Jag har i alla fall rätt!", "Titta vad jag skrev nu, det måste väl ändå imponera på dem som fortfarande orkar läsa tråden."
Alla vetenskapliga artiklar som tar upp trafficking, eller tvång på annat sätt, är irrelevanta. Där är vi ju överens. I alla de fallen så bestämmer ju inte kvinnan över sin kropp.
Sedan finns det problem som fattigdom, missbruk o.s.v. som kan leda till prostutition. Men där är ju inte prostutition huvudproblemet.