Ni gör mig så jävla äcklad!
Inte ens din kärlek?
Inte ens din kärlek?
Jag har passerat Pigalle, Soho, Red Light District, Reperbahn, Malmskillnadsgatan, Rosenlund etc. och blivit "uppraggad" men när jag frågade: "How much do you pay me?" blev de förnärmade och drog. När jag fått inviter på olika forum och frågat vad de själva njuter av har kontakten upphört abrupt och varit ett effektivt sätt att få slut på fler förslag. Så mycket för "frivilligheten" och "viljan" att ha sex med mig (som ändå delat ut mer än 2000 orgasmer vilket tydligen retar en del mer i denna tråd än de klittor jag behandlat utan en tråd).
Därför är mina erfarenheter av prostitution bara ett patetiskt, tillgjort lurendrejeri medan jag kan ägna mig åt det äkta hur mycket som helst.
Ursäkta, men har du noll koll på ekonomi? VARFÖR skulle kriminella nätverk sluta kontrollera könshandeln bara för att den är laglig? Den kommer ju fortfarande vara ytterst lönsam eftersom män gärna betalar svindyra summer för att få tillgång till ovilliga kvinnors underliv. En legalisering skulle öka antalet kunder. Men du menar att en ökning av efterfrågan skulle minska priset och därför göra kriminella nätverk mindre intresserade? Kriminella nätverk är för tusan inblandat i allt som går att få ut pengar på. Bland annat fusk med olivolja och honung och dessa livsmedel är inte direkt olagliga.
Dessutom: det kommer alltid att finnas män som vill ha sex med kvinnor som är för unga, inte vill, våldssex och massa andra sjuka grejor. Den marknaden kommer inte att upphöra med legalisering.
Det bästa sättet att få stopp på prostitution är att skapa jämställda samhällen där kvinnor inte är beroende av män för sin försörjning och inte blir stämplade som dåliga kvinnor om de har (frivillig) sex med många män för att de njuter av det, inte stämplas som dåliga kvinnor för att de har sex utanför äktenskapet eller blir gravida utanför äktenskapet, och att stötta unga flickor och kvinnor samt barn, som blir utsatta för sexuella övergrepp så att de inte utvecklar självskadebeteende.
Jag chattade senast igår med en tjej som utsattes för våldtäkt som barn. Ingen lyssnade på henne eller gav henne stöd. Hon hamnade på grund av detta i en dålig spiral och prostituerade sig under en period. Det slutade med att hon anmälde några kunder, när hon fick styrka att ta sig ur eländet. Hon är inte den ende prostituerade som anmält kunder. Bra att det är olagligt!
Nu har vi genom rättegång angående Nigerianskorna som säljer sex fått veta att de skyfflas omkring i Europa för att sälja sex och är skuldsatta med sådär 400 000-600 000 kr till de som fått dem till Europa. Majoriteten av Nigerianskorna kommer från samma region har dessa skulder och tror på den kraft voodoo har vilket dessa utsatts för.
Det är fortfarande någon som tror på att dessa Nigerianskor finns i Sverige frivilligt för att sälja sex och tjäna pengar och hur många kunder måste de ha för att betala 500 000 kr till handlarna innan de går plus och tjänar något själva
De som köper tillgång till kvinnor som helt uppenbart är traffickingoffer vet om det men bryr sig inte. De som köper till gång till kvinnor som helt uppenbart har ett självskadebeteende vet det när de plockar upp tjejerna utanför behandlingshemmet. De män som köper tillgång till andra kvinnors underliv inbillar sig antingen att de gör det frivilligt eller skiter i det.
Just detta missar ju väldigt många!
Jag har som sagt haft en del kontakt med fd prostituerade, via en annan #metoo-grupp, och de har liknande erfarenheter som Gabriella. Det har i alla fall startat med sexuella övergrepp.
Visa mig en enda jämställd, välutbildad kvinna över 40 år, med bra lön och ingen tidigare historia av sexuella övergrepp, mental ohälsa eller missbruk som frivilligt säljer sex för pengar och be henne motivera i denna tråd varför hon gör det på ett sätt som kan kontrolleras av oberoende källor.
Tack! Det var riktigt bra!
Dock framgår det inte vilken utbildning eller vilka arbeten de har eller om de har en historia av sexuella övergrepp, missbruk eller mental ohälsa. Det som däremot står i texten var att att minst en av dem hamnade i "ekonomisk knipa". (Orsaken till det framgår inte men kan t.ex. vara missbruk, eller arbetslöshet p.g.a. låg utbildning, men är svårt att veta.)
Det vore i alla fall intressant att veta om de gjort samma val om de hade haft gott om pengar. Man får ett intryck av att det hela började för att de inte såg någon annan utväg, och sökte trygghet i varandra, inte för att det var en fetisch. I så fall bekräftas den bild man får av de flesta andra som blir prostituerade.
Om du känner dem får du gärna be dem skriva i tråden och svara på dessa frågor men det är svårt att kontrollera om det verkligen är äkta svar så frågan är vilket värde det skulle ha ändå.
Nej, jag kan förstå det eftersom som t.o.m. skulle skämmas för sina familjer vilket egentligen är konstigt om man står fullt ut för att detta är en helt acceptabel sysselsättning. De gör ju heller inget straffbart.
Kanske hör det till människans natur att skämmas (för dem som är känsliga för social uteslutning) och inte vågar ?komma ut?.