Voyager skrev 2018-09-08 12:46:41 följande:
...och din "diskussionsteknik" verkar vara att aldrig orka läsa igenom några vetenskapliga underlag (varför du aldrig "ser" svaren) eller själv presentera någon empirisk evidens för konsekvenserna av din ståndpunkt utan vara helt besatt av att ständigt skriva hellre än bra trots en begränsad vokabulär som inte innehåller ord som t.ex. "ontologi", "evidens", "empiri", "epistemologi" eller "fronesis".
Jag tycker ändå du gjort goda försök, men ungefär som en pubertal tonåring som trots vederläggande argumentation eller ovilja att inse vanliga logiska felslut fortsätter gå runt och sura och säga: "Trams", "oseriöst", "Jag har i alla fall rätt!", "Titta vad jag skrev nu, det måste väl ändå imponera på dem som fortfarande orkar läsa tråden."
Om du inte kan bemöda dig ens svara på frågor om din åsikt, varför ska jag engerea mig över en enda sak du skriver?
What goes around, comes around.
nej, jag har inte gjort nått gott försök, då du inte vill stå vill stå dör din åsikt.
Nästa gång du är osäker på din åsikt, kanske du inte ska ventilera den.
Då det uppenbart blir väldigt konstigt för dig om du låter bli och förklara den.
Men när ska frågan om vad din personlig sexuellatankar har med saken och göra, och varför denna ska appliceras på alla för?
Det är enf råga du adlrig svarar på, och jag förstår itne varför man säger nått och sen itne står för det.
Efter den punkten så har du gjort allt för förlöjliga diskussione.
Och ja, det ä en diskussionstaktik jag känner till och och avhandlat måga ggr, där folk säger saker de inte förstår sig på.
Och för sen låtsas om att de aldrig alls sagt nått sånt de påstod från början.
Det är ryggraklöst.