Inlägg från: Anonym (en kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en kille)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Som vanligt tar det bara ett par dagar innan jag inte ens vet vad som egentligen diskuteras. Att det handlar om en verklighet som inte är min eller de jag känner är i alla fall klart.

Jag förstår att en del bara ar intresserade av de mer extrema och mörka sidorna men som vanligt hamnar de och det som verkligen kan göra något åt det mer extrema i skymundan.

• Anonym (en kille)
    oanonym skrev 2018-07-07 19:00:59 följande:
    Gör systembolaget så?

Kollar de brottsregistret på alla kunder?
    Det gör de förmodligen inte, däremot gör jag det om jag kan.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-07 21:12:56 följande:
    Det är ju de som ingen vill ha sex  frivilligt med som brukar propagera för att sexköp ska bli legalt, de som påstår att sexlösa män är en tickande bomb. De där ensamma snälla männen som är arga på kvinnor för att de inte vill ha sex med dem och dessutom inte vill unna dem att köpa sex av fattiga kvinnor
    Samtidigt är det dessa män som inte dirket brukar köpa sex. Lite stor i orden attityd.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (Tutte) skrev 2018-07-07 21:29:36 följande:
    Tokstolle!
    Vad menar du?
  • Anonym (en kille)
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-07 22:16:05 följande:
    En tredjedel av sexköparna är de där udda som inte lyckas med relationer, en tredjedel är sexmissbrukare och den sista tredjedelen är de som köper för att de kan. 
    Nej, det kan jag inte hålla med om. Snarare är det 75% helt vanliga män som köper sex. De kan vi förstås kalla för de som kan. Resterande 25% är alla möjliga sorter men även där är det mest sånna som kan, men har andra anledningar så att säga.

Det är förstås min personliga erfarenhet och hur det låter bland oss i nätverken men du har kanske andra belägg för dina siffror.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-07 22:40:47 följande:
    Klart det inte är helt vanliga män som köper sex alla är de defekta på något sätt det är ju en liten udda minoritet som köper sex de vanliga männen behöver inte betala för sex 
    Det där är fördomar. Helt vanliga män köper sex och de som gör det behöver inte men gör det ändå av olika anledningar. De flesta som köper sex är familjefäder som lever svenssonliv.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-07 22:59:34 följande:
    Klart det inte är normala fungerande män trots att de har barn är ju nämligen under 10% av alla som någon gång köper sex 
    Alla mina kunder den här veckan har varit helt vanliga, normala män med helt vanlig sexaptit och helt olika anledningar till varför de köper sex.

Enligt undersökningar så handlar det helt riktigt om runt 10% av alla män i Sverige som köper sexuella tjänster men osäkerheten är stor i dessa undersökningar just för att det är olagligt att köpa. En del rapporter hävdar en felmarginal på upp till 25 procentenheter.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-08 13:10:23 följande:
    Självfallet är det inte normala män som kan tänkas gå på bordell betala inträde ha sex äta lite mat och titta på sport-tv med andra män och sedan ha sex med ny kvinna. Män recenserar bordeller som om de vore nöjesland de betygsätter lokaler, utbudet av mat, utbudet av tv-kanaler, musiken, rummen och sexsäljarna. 
    Du har rätt, de går inte på bordell. Eller det gör de säkert också ibland men oftast ringer de efter en, eller skickar ett mejl och så träffas man på bestämd plats.

Varför är du så fixerad på bordeller?
  • Anonym (en kille)
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-08 14:29:46 följande:
    Vi skadar män tänk vad mycket bättre det varit om unga män kunde sälja sex på statliga bordeller istället för att syssla med riskfyllda olagligheter 
    Ännu bättre skulle det bli om vi fick sköta vår verksamhet själva och den enda inblandningen från staten vi hade var en f-skattsedel och tillgång på samhällsservicen vi behöver i jobbet och privat. Du vet, som alla andra privata företag och frilansarbetande.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-08 21:21:48 följande:
    Jag riktar väl fokus mot just de kriminella, sexköparna.
    De som vi anser inte ska vara kriminella, då.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!