Inlägg från: Anonym (en kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en kille)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:39:15 följande:
    Varför blåser du dina älskare på pengar?
    Jag har bara en älskare. Honom blåser jag bara på pengar när han vill göra saker jag tycker är för dyrt och han envisas och därmed betalar för oss båda. Då får han skylla sig själv.

Mina kunder, oavsätt kön, betalar för en affärsuppgörelse.

Jobbar du gratis?
  • Anonym (en kille)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:38:40 följande:
    1) Nej det är det inte. Han har haft sex och sett till att hjälpa kvinnan till orgasm varje gång. Det kan alla män som vill och anstränger sig. Har man haft sex ett antal år blir det många orgasmer.

2) Jag gissar att du inte använder din sexuella eller kroppsliga integritet i ditt arbete. Jag tror att du hade känt annorlunda om du var tvungen att låta främmande män ha analsex med dig 10 ggr/dag.

3) Så länge män är beredda att betala stora summor pengar för att ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dem kommer det främst finnas kriminella nätverk i "branschen" eftersom de alltid finns där det finns mest pengar att tjäna.
    Med tanke på vad män ger för analsex så behöver man inte ha det 10 ggr per dag..
  • Anonym (en kille)
    Bjoer skrev 2018-09-03 16:59:23 följande:
    Nej, hon representerar även de som INTE tycker om det. Lyssnade du ens på vad de hade att säga?

Du säger dig tala för de prostituerade men vill inte ens lyssna på vad de själva har att säga? Är inte det lite magstarkt?
    Vissa i tråden ignorerar alldeles vad Juno Mac, Tilly Lawless, jag och många andra säger. När vi säger att vi vill avkriminalisera prostitution, men självklart inte problemen som kan komma med prostitution, för att det då blir lättare att få hjälp, lätare att bli av med obehagliga kunder, lättare att anmäla och sätta dit kriminella nätverk, lättare att fånga upp ungdomar på glid med mera, så är det som att folk håller för öronen och skriker la-la-la-jag-vet-bäst-ni-är-ju-bara-trasiga-horor.

Vi mer eller mindre trasiga horor vill hjälpa varandra att må bättre, ha ett tryggt liv och yrkesliv, att vi ska få grundläggande rättigheter som sjukvård och vill stoppa  trafficking. Istället för att se oss som resurser i detta så vill en del, utan att ens förstå det själva för de ser inte konsekvenserna av sitt resonemang, hålla oss kvar i otryggheten.

Jag vet inte hur sammanhängade det här inlägget blev, jag är relativt nyvaken och behöver en kopp kaffe.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-04 11:17:39 följande:
    Tydligen räcker inte skön sex som ersättning för att du har sex med dessa. Jag har skön sex med min man och får lika skön sex tillbaka. Finns liksom ingen anledning att få betalt.
    De vill ju betala så varför skulle jag neka dem det?
  • Anonym (en kille)
    klyban skrev 2018-09-04 22:05:06 följande:

Har du en länk på detta, för det skulle jag gärna vilja ha.
    Det hade även varit roligt sett hur det ser ut i andra länder också.
    Min gissning att Eh! har bara fantiserat ihop detta, men säkert finns det länder det är sant också.

Jag har ingen länk men jag minns att RFSU gjorde en undersökning bland gymnasieungdomar för några år sedan där det blev tydligt. 
  • Anonym (en kille)
    Voyager skrev 2018-09-06 23:42:41 följande:

+2 (0 kr)

Hey, jag med! +2 (0 kr).

Idag är det fredag.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-07 18:27:19 följande:

I de länder där det finns lagliga bordeller har traffickingen ökat och inte som de troddes att inhemska prostituerade skulle sälja sex i en trygg miljö istället för att söka kunder i gatumiljö. 

Därför är prostituerade inte heller för lagliga/statliga bordeller. Ingen jag känner till som höjer sina röster för prostituerade vill ha lagliga/statliga bordeller.
  • Anonym (en kille)
    Voyager skrev 2018-09-07 18:46:24 följande:
    Inte ens grekiska tecken går att använda här i detta kunskapsfientliga forum men ordet kan skrivas: fronesis (som du saknar).
    Vad anser du att det betyder?
  • Anonym (en kille)
    Voyager skrev 2018-09-07 18:52:05 följande:
    Det är en kunskap om att 1+ 1 = 0.
    Intressant tolkning.
  • Anonym (en kille)
    Voyager skrev 2018-09-07 19:05:58 följande:
    Det är precis det jag menar: Det som har fronesis förstår direkt den symboliska meningen med detta på liknande sätt som den som har grundläggande kunskaper i olika talsystem direkt förstår uttalandet "alla goda ting är 11" och t.o.m. finner det roande (där ett leende är själva tecknet på att personen fattar).

För den som saknar fronesis betyder tolkningen ovan ingenting utan verkar bara "konstig" och visar också varför det aldrig blir någon äkta dialog här med seriöst sökande efter empirisk evidens för de olika ståndpunkterna utan bara en massa tyckande.

Så länge den skyttegravsliknande ståndpunkten är förhärskande är det faktiskt lönlöst att diskutera grunderna för motiven för eller emot prostitution. (Det har för mig varken med moral eller mångfald av sexuella yttringar att göra utan helt enkelt fronesis.)
    Jaha, Jag son trodde att fronesi var samma sak som praktisk vishet och gott omdömme och sånt där som man kan diskutera rent filosofiskt vad som är vad egentligen.
  • Anonym (en kille)

Ni tragglar på ser jag. Ibland undrar jag om jag är den enda i den hår tråden som jobbar.

• Anonym (en kille)
    Anonym (yes) skrev 2018-09-10 18:26:35 följande:
    Det raggas, jagas, flirtas rätt friskt på FL, och det knullas nog en hel bland medlemmarna.

Förstå precis vad du menar, är helt jäkla vrickat med demonliknande varelser med meterlånga kukar som brutalknullar någon ung smal tjej med jättetuttar. Helsjukt.

Faktum är att vården i olika delar av världen larmar för att skador som beror på sex ökat kraftigt hos ungdomar, skadade könsorgan, anal, hals, etc. Har aldrig riktigt förstått mig på vad som är upphetsande med att orsaka någon lidande eller förnedring ens på låtsas. Måste vara något rejält fel någonstans om man tänder på sånt. Visst man kan säker argumentera för att alla får ha sex som de vill, men någonstans måste det ändå finnas en gräns för vad som är psykiskt sunt och vad som är sjukligt.
    All tecknad porr är inte japansk tentakelhentai. 

Inte ens all japansk hentai är tentakelporr.

Om jag låter som min syster nu så är det för att hon är min syster och min syster är bäst på det här forumet och alla som inte håller med är dumma.
  • Anonym (en kille)
    klyban skrev 2018-09-10 22:43:23 följande:
    Vi pratar inte om nån hentai.
    Jag tyckte ni pratade om tecknad porr med demonliknande varelser med meterlånga kukar.
  • Anonym (en kille)
    klyban skrev 2018-09-10 23:03:03 följande:

Nej, vi pratar om "vanliga" människor(tecknade, och så verklighets likt som möjligt), med enorma kukar i längd och tjocklek.
    Som bara dunkas in i tjejer, är faktiskt lite äckligt och motbjudande tom, vrfuckdolls är en.

Det är också hentai. Som jag skrev ovan.

Men skit samma. Lite OT.
  • Anonym (en kille)
    asdweasdfsdf skrev 2018-09-29 17:49:22 följande:
    Man får sälja hur mycket sex man vill i Sverige så jag förstår inte vad du snackar om.
    Tacka fan för det, annars hade jag haft ont om stålar.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (Samma lika) skrev 2018-09-29 21:29:17 följande:

Äckel som köper och äckel som säljer, kaka söker maka säger jag...

Man tackar. Inte varje dag en okänd människa som alddrig ha träffat mig kallar mig för äckel.
  • Anonym (en kille)
    Anonym (Samma lika) skrev 2018-09-30 15:12:51 följande:
    Självklart inblandningen av pengar...
    Var får du mat ifrån? Skogen?
  • Anonym (en kille)
    oanonym skrev 2018-10-01 12:21:18 följande:

Många säljer sex som en engångsgrej. Sexannonser ökar dramatiskt vid Black Friday, t.ex.

Detta tyder på att helt vanliga tjejer säljer sex helt frivilligt. Om det vore av en annan anledning så skulle det vara året runt.

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6474417

I England är det många studenter som säljer sex för att ha råd med studentavgifterna. Främst män/pojkar gör detta.

allastudier.se/tips-o-fakta/2685-betalar-studierna-med-alla-medel/

Lustig nog så började jag också sälja sex när jag studerade i England.
  • Anonym (en kille)
    Voyager skrev 2018-11-29 20:20:33 följande:

- Jag jobbar i kassan på McDonalds. Det är alltid nån' som ska komma: "Hur mycket kostar du då??

Tycker ni som är för prostitution att det som beskrivs i reportaget är ok?

www.svt.se/nyheter/inrikes/gymnasielever-om-metoo-nastan-alla-tjejer-i-klassen-berattade-att-de-varit-utsatta

Är det mitt motstånd mot dessa former av kränkningar vissa tycker är en ensidig syn på sex?

Är du lite bekräftelsekåt?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!