Ni gör mig så jävla äcklad!
Mina kunder, oavsätt kön, betalar för en affärsuppgörelse.
Jobbar du gratis?
Har du en länk på detta, för det skulle jag gärna vilja ha.
Det hade även varit roligt sett hur det ser ut i andra länder också.
Min gissning att Eh! har bara fantiserat ihop detta, men säkert finns det länder det är sant också.
+2 (0 kr)
I de länder där det finns lagliga bordeller har traffickingen ökat och inte som de troddes att inhemska prostituerade skulle sälja sex i en trygg miljö istället för att söka kunder i gatumiljö.
Ni tragglar på ser jag. Ibland undrar jag om jag är den enda i den hår tråden som jobbar.
Nej, vi pratar om "vanliga" människor(tecknade, och så verklighets likt som möjligt), med enorma kukar i längd och tjocklek.
Som bara dunkas in i tjejer, är faktiskt lite äckligt och motbjudande tom, vrfuckdolls är en.
Och ni puttrar på ser jag.
Äckel som köper och äckel som säljer, kaka söker maka säger jag...
Många säljer sex som en engångsgrej. Sexannonser ökar dramatiskt vid Black Friday, t.ex.
Detta tyder på att helt vanliga tjejer säljer sex helt frivilligt. Om det vore av en annan anledning så skulle det vara året runt.
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6474417
I England är det många studenter som säljer sex för att ha råd med studentavgifterna. Främst män/pojkar gör detta.
allastudier.se/tips-o-fakta/2685-betalar-studierna-med-alla-medel/
- Jag jobbar i kassan på McDonalds. Det är alltid nån' som ska komma: "Hur mycket kostar du då??
Tycker ni som är för prostitution att det som beskrivs i reportaget är ok?
www.svt.se/nyheter/inrikes/gymnasielever-om-metoo-nastan-alla-tjejer-i-klassen-berattade-att-de-varit-utsatta
Är det mitt motstånd mot dessa former av kränkningar vissa tycker är en ensidig syn på sex?