BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Har följt den här tråden men tror inte jag är officiellt med i listan. BIM 13 elr 14:e. Jag behöver verkligen er hjälp att tyda detta clear blue som togs idag på eftermiddagen(kunde inte hålla mig). Har blivit lurad förut av CB-test så vad tror ni om detta??

Ja, jag med! :)
Nej det har jag inte, har du? Min sambo har barn sen tidigare, en på 16, så det bli en lite sladdig i familjen isf.
Har du barn sen innan?
Okej, jag använder test. gör det för att det är skönt att se vilka dagar som är mest effektiva och så fokuserar man på dessa dagar, känner att jag slappnar av lite mer av det. :)
Nejdå, det är nog inte försent. Mina sådana sekret kommer innan min ägglossning, ca 2-3 dagar innan. Därefter blir dom tunnare och vattnigare, de dagarna är jag som mest fertil enligt mina test och även några dagar efteråt.
Sandrasalazaris. Är ju tyvärr bara att fortsätta testa. Inte sett någon antydan till enda bloddroppe, men haft fler vita flytningar. Vad nu det betyder.
Har följt den här tråden men tror inte jag är officiellt med i listan. BIM 13 elr 14:e. Jag behöver verkligen er hjälp att tyda detta clear blue som togs idag på eftermiddagen(kunde inte hålla mig). Har blivit lurad förut av CB-test så vad tror ni om detta??
Vad tror ni?

Frågan är om jag har någon ägglossning över huvud taget..
Haft jätte konstiga flytningar denna veckan.. tjocka som äggvita o lite tendens till brunt..
har kört med ägglossningstest denna månaden.. å är inte imponerad av vad det visat.
jag ska till gyn o lämna cellprov i veckan.. då ska jag passa på o fråga om dom kan se om jag har någon möjlighet att ens bli gravid. börjar tyvärr tvivla..
Blir tokig.
Borde ha ÄL nu, alltid ständigt positiva test var 4e fredag.
Men har testat 5 dagar i rad, och i förrgår var testet starkt, men inte lika starkt som kontrollstrecket - dvs negativt.
Och därefter dalar det, knappt något streck alls nu.
Har dessutom inga ÄL-känningar, inga flytningar, ingen temphöjning....
fattar ingenting.
Blir tokig.
Borde ha ÄL nu, alltid ständigt positiva test var 4e fredag.
Men har testat 5 dagar i rad, och i förrgår var testet starkt, men inte lika starkt som kontrollstrecket - dvs negativt.
Och därefter dalar det, knappt något streck alls nu.
Har dessutom inga ÄL-känningar, inga flytningar, ingen temphöjning....
fattar ingenting.
Jag börjar tappa hoppet, ÄL +13 idag (BIM +1) och negativt på RFSU test :(
Haft molvärk/mensvärk sen ÄL men fortfarande ingen mens. Den dyker förmodligen upp nu i dagarna.
Blir så uppgiven varje gång, denna månaden så kändes det annorlunda, trodde verkligen på ett plus. Bara att ta nya tag och hoppas på nästa månad