• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Onlyme86

Då tar jag och lämnar tråden. Skrev fel BIM på listan med en dag. Men mensen dök tyvärr upp i dag. Dumt att bli besviken när det var vårt första försök men ändå ??. Stort grattis till alla er som plussat! Lycka till för er andra som inväntar BIM.

• Kira16
    Tessaloniki skrev 2018-08-12 07:25:04 följande:

Är i samma situation som dig. ÄL +14 idag, skulle haft BIM igår men min app flyttar BIM varje gång jag lägger in ett nytt symptom (t.ex. mina flytningar som har vart ganska vita de senaste dagarna), så mitt "nya" BIM är för tillfället imorgon. Negativt på RFSU både idag nu på morgonen och i onsdags kväll.

Har också haft molvärk sedan ÄL, och även lite värk i ländrygg, till och från illamående och sura uppstötningar. Blir helt tokig av detta :(  

Har exakt samma symtom! Allt utom sura uppstötningar har jag haft innan tidigare mens, men när jag fick sån halsbränna tänkte jag att något var annorlunda. Har vita flytningar också, använder Natural Cycles. Har haft ganska oregelbundna cykler, men aldrig en lutealfas längre än 12 dagar.

Får se vad som händer, appen vill att jag ska ta test tidigast imorgon om mensen inte kommit.

Håller tummarna för oss!
  • belletristik

testade bim -1 och det var neg.

bim+1 idag och ingen mens i sikte...

grattis ni med ljusa streck!

vilken lång pluslista <3

• Tessaloniki
    Kira16 skrev 2018-08-12 08:17:05 följande:
    Har exakt samma symtom! Allt utom sura uppstötningar har jag haft innan tidigare mens, men när jag fick sån halsbränna tänkte jag att något var annorlunda. Har vita flytningar också, använder Natural Cycles. Har haft ganska oregelbundna cykler, men aldrig en lutealfas längre än 12 dagar.

Får se vad som händer, appen vill att jag ska ta test tidigast imorgon om mensen inte kommit.

Håller tummarna för oss!
    Ja vi får hålla tummarna!
  • hejpadig88

Tredje dagen med blinkande gubbe på clearblue ÄL-test..suck..
    Trodde jag skulle ha ägglossning igår/alternativt idag...men nej.. bara blinkande..åååå :/

hoppas verkligen på fast gubbe imorgon... ville mest skriva av mig..e lite otålig :)

• orolig92

Tog ett ägglossningstest i förrgår, då var det väääldigt ljust streck vilket innebär negativt, idag tog jag igen och det är enormt mycket starkare. MEN jag har ju inte haft mens, senast var för 6 veckor sedan (har ibland regelbunden, ibland oregelbunden). Kan man få ägglosning utan att ha haft mens eller kan detta börja tyda på annat? Funderar på att ta ett gravtest imorgon faktiskt!
  • mammatill2boys
    orolig92 skrev 2018-08-12 09:04:02 följande:

Tog ett ägglossningstest i förrgår, då var det väääldigt ljust streck vilket innebär negativt, idag tog jag igen och det är enormt mycket starkare. MEN jag har ju inte haft mens, senast var för 6 veckor sedan (har ibland regelbunden, ibland oregelbunden). Kan man få ägglosning utan att ha haft mens eller kan detta börja tyda på annat? Funderar på att ta ett gravtest imorgon faktiskt!

Så ser mina oxå ut och var gjort i 2 dagar (bim-5). Vet inte om hormonerna ändras nu innan mens, eller om man kan ha en ÄL till eller om det är att man är gravid. Jag har alltid två streck på min tester men det ena brukar vara mycket ljusare än det är nu.
  • FrökenLängtan

Hej, hoppar gärna in i tråden om det är okej Glad 

Har BIM idag, dag 25, men förra månaden kom mensen 29 så vågar inte hoppas för mycket ännu. Vi har försökt alldeles för länge nu, försöker att stressa ner men.. man undrar ju när det blir ens tur! 

Kul att följa er andra, gör mig mer hoppfull och peppad av de positiva resultatenSkrattande

• ranten
    Fundersam123123 skrev 2018-08-11 20:40:04 följande:

Vad tror ni?

Man ser ju en skugga ???? testa om ett par dagar? ?? ????
  • MammaKA
    FrökenLängtan skrev 2018-08-12 09:28:12 följande:

Hej, hoppar gärna in i tråden om det är okej  

Har BIM idag, dag 25, men förra månaden kom mensen 29 så vågar inte hoppas för mycket ännu. Vi har försökt alldeles för länge nu, försöker att stressa ner men.. man undrar ju när det blir ens tur! 

Kul att följa er andra, gör mig mer hoppfull och peppad av de positiva resultaten

Välkommen hit! Jag hoppas för er. Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden BIM Augusti <3