BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Då tar jag och lämnar tråden. Skrev fel BIM på listan med en dag. Men mensen dök tyvärr upp i dag. Dumt att bli besviken när det var vårt första försök men ändå ??. Stort grattis till alla er som plussat! Lycka till för er andra som inväntar BIM.
Är i samma situation som dig. ÄL +14 idag, skulle haft BIM igår men min app flyttar BIM varje gång jag lägger in ett nytt symptom (t.ex. mina flytningar som har vart ganska vita de senaste dagarna), så mitt "nya" BIM är för tillfället imorgon. Negativt på RFSU både idag nu på morgonen och i onsdags kväll.
Har också haft molvärk sedan ÄL, och även lite värk i ländrygg, till och från illamående och sura uppstötningar. Blir helt tokig av detta :(
testade bim -1 och det var neg.
bim+1 idag och ingen mens i sikte...
grattis ni med ljusa streck!
vilken lång pluslista <3
Tredje dagen med blinkande gubbe på clearblue ÄL-test..suck..
Trodde jag skulle ha ägglossning igår/alternativt idag...men nej.. bara blinkande..åååå :/
hoppas verkligen på fast gubbe imorgon... ville mest skriva av mig..e lite otålig :)

Tog ett ägglossningstest i förrgår, då var det väääldigt ljust streck vilket innebär negativt, idag tog jag igen och det är enormt mycket starkare. MEN jag har ju inte haft mens, senast var för 6 veckor sedan (har ibland regelbunden, ibland oregelbunden). Kan man få ägglosning utan att ha haft mens eller kan detta börja tyda på annat? Funderar på att ta ett gravtest imorgon faktiskt!
Hej, hoppar gärna in i tråden om det är okej
Har BIM idag, dag 25, men förra månaden kom mensen 29 så vågar inte hoppas för mycket ännu. Vi har försökt alldeles för länge nu, försöker att stressa ner men.. man undrar ju när det blir ens tur!
Kul att följa er andra, gör mig mer hoppfull och peppad av de positiva resultaten
Vad tror ni?
Hej, hoppar gärna in i tråden om det är okej
Har BIM idag, dag 25, men förra månaden kom mensen 29 så vågar inte hoppas för mycket ännu. Vi har försökt alldeles för länge nu, försöker att stressa ner men.. man undrar ju när det blir ens tur!
Kul att följa er andra, gör mig mer hoppfull och peppad av de positiva resultaten