• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • missgeting

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi

26/8 Sararebecca

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

4/8 - rubie BIM + 2

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0

• Thorax
    Grumpycavat skrev 2018-08-07 09:47:52 följande:

Idag sa appen att min fertila period är påbörjad. =)

Så nu är det dags med ÄL-test och mys deluxe ;)

Hur gör ni andra, kör ni på varje dag, varannan, eller hur tänker ni?

För min del hade jag gärna myst till det varenda dag, gärna fler gånger än 1, men min sambo har inte riktigt lika mycket energi som jag. haha. 

Vi kör på och har sex när båda är tända. Kan vara en gång i veckan, en gång om dagen, var tredje etc.

vill inte ha ett schema eller göra det till ett måste.

Visst blir man naturligt mer på runt ÄL, det har sin spänning. Men känner inte nån av oss för de så hoppar vi också över de.
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Grumpycavat
    Thorax skrev 2018-08-07 10:10:11 följande:
    Vi kör på och har sex när båda är tända. Kan vara en gång i veckan, en gång om dagen, var tredje etc.

vill inte ha ett schema eller göra det till ett måste.

Visst blir man naturligt mer på runt ÄL, det har sin spänning. Men känner inte nån av oss för de så hoppar vi också över de.
    Håller med, ett "Schema" blir bara tråkigt.
    Men det är sjukt vad kroppen kan signalera, runt ägglossning är jag tänd typ dygnet runt. Inte lika mycket resten av månaden, och då kan det lätt gå en vecka mellan gångerna. 
    Men hade önskat att kroppen kunde signalera även till sin partners kropp att tända till lite extra. ;) 
  • Glädje5

BIM i morgon .........pulsen slår när jag skriver detta, tog tidigt test i lördags som var negativt, hoppas så klart ändå.

Vad säger ni tror ni det kan finnas ett gryn trots negativt på tidigt test i lördags?

• Canary

Testade imorse att känna efter livmodertappen, för att försöka lära mig hur den förändras över cykeln, men hittade ingenting? It just keeps going, liksom. Kan man vara för djup för sina fingrar eller gör jag fel? Nån som känner igen sig?

Sista mensdagen f ö.

• dummamej2

Plussade 2 augusti på bim - 5 väldigt svagt. Efter det har jag haft små blödningar men idag (bim) när jag testade så var testet betydligt starkare. Hoppas det blev en bebis och inte början på ett missfall. Tycker inte att det borde stegrar så mycket om det är missfall men man vågar inte hoppas för mycket än :)

Här är skillnaden på testet. Vad tror ni? Dock syns typ inte strecket på stickan jag tog på bim-5 nu när testet är torkat.

• NiMi12
    Grumpycavat skrev 2018-08-07 09:47:52 följande:

Idag sa appen att min fertila period är påbörjad. =)

Så nu är det dags med ÄL-test och mys deluxe ;)

Hur gör ni andra, kör ni på varje dag, varannan, eller hur tänker ni?

För min del hade jag gärna myst till det varenda dag, gärna fler gånger än 1, men min sambo har inte riktigt lika mycket energi som jag. haha. 

Jag hade velat köra på varje dag men de säger att varannan är bäst. Sist jag hade äl (fast gubbe på clearblue) hade vi mys eftermiddag, kväll och två dagar senare.

Kör varannan dag nu när jag har blinkande gubbe och när gubben blir fast på äl stickan kör vi den dagen och dagen efter. Här chansas inte så det blir lite schemalagt. Men jag är grymt sugen under äl så det är inget problem. Mannen är bara glad ju mer jag vill så han säger aldrig nej :D
  • belletristik

har också en 8-månaders här hemma som sover oroligt o vaknar natten igenom. så sexet är lite på sparlåga här med. men som ni säger, kroppen är programmerad och vi lyckas alltid pricka in just äl verkar det som ! ej medvetet. så det är spännande... förra gången tog det sig på första. få se om andra också går så fort!

har fortfarande molvärk o känner mig uppblåst, annars inga symtom!

dummamej2, du behöver nog inte oroa dig! är det ett positivt test är du gravid! njut lite och gå inte o vänta på ett missfall. det är oavsett utom din kontroll!

moall, tycker ditt test ser positivt ut :)

Svar på tråden BIM Augusti <3