BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Aha okej så om ingen stegring sker behöver jag inte ens gravtesta mig med andra ord. Har inte bim för sen 16.e typ. Men va mest en fundering. Tack för svar.
Nej men precis.
Men bra lösning, ska nog också börja med äl igen och se om de blir nån stegring :)
Var tvungen att testa med äl-test ikväll pga er konversation. Plussade ju i torsdags, teststrecket var mycket starkare än kontrollstrecket. Gjorde ett gravtest samtidigt och det var som tur är starkare än i torsdags :)
Var tvungen att testa med äl-test ikväll pga er konversation. Plussade ju i torsdags, teststrecket var mycket starkare än kontrollstrecket. Gjorde ett gravtest samtidigt och det var som tur är starkare än i torsdags :)
Hmm var också tvungen att ta ett äl-test nu när jag läst vad ni skrivit.. Bim om 2 dagar och testet såg ut såhär:

Borde det vara starkare eller kan det vara nåt? Känner mig inte alls gravid..
Har hört flera som fått negativa ÄL-test men positiva graviditetstest. Så man ?måste? inte få stegring på ÄL-testet för att vara gravid. Jag hade dock önskat att man alltid fick stegring på ÄL-testerna, slösar hellre med dem än graviditetstest :)
Hmm var också tvungen att ta ett äl-test nu när jag läst vad ni skrivit.. Bim om 2 dagar och testet såg ut såhär:
Var tvungen att googla om man kan använda ÄL-test som gravtest och fick svaret, ja det kan man.
www.fertilitetsdoktorn.se/bli-gravid/anvanda-agglossningstest-som-graviditetstest/
Jag hoppar också in.
Hade ägglossning på söndag, vet dock inte när jag har BIM men ska börja testa tisdag nästa vecka (blir ÄL+9 då). Tiden går så sakta alltså.
Hua, har legat senaste timmen och bara vridit och vänt mig i sängen pga en stark känsla av illamående. Inte sådär så att jag kommer att kräkas men tillräckligt för att det ska vara obehagligt. Känns som att jag också har lite sura uppstötningar.