BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Tråkigt :( mellanblödningar kan ju dyka upp runt mensen. Så jag hoppas för dig att de avtar.Haha ja jag också, köpt massa testa tidigt men de drog iväg i kostnader så nu måste man hejda sig med dom :D
Någon som har bra/dålig erfarenhet av Rosenrot? Började äta en om dagen när mensen satte igång för ett par dagar sedan. Slutar ta det vid ägglossningen. Hoppas på ett plus i slutet av månaden!
Någon som har bra/dålig erfarenhet av Rosenrot? Började äta en om dagen när mensen satte igång för ett par dagar sedan. Slutar ta det vid ägglossningen. Hoppas på ett plus i slutet av månaden!
Ser att de här många i den här tråden som får små ljusrosa blödningar och att mensen inte riktigt kommer igång. Jag fick samma för 6 dagar sedan - som försvann erter 3 dagar.
Är de vanligt att mensen försvinner eller blir betydligt mindre vissa månader? Har tagit 2 graviditetstest som var väldigt negativa. Blir lite nojjigt att de är pco som spökar. Nån med erfarenhet av samma sak?
Jag tar också rosenrot. Började förra månaden, men då var jag inte så noga, och missade flera dagar.
Men då kände jag av ägglossningen betydligt mer. Det gjorde ont, och det kändes som mensvärk x 2, under 1 dag.
Har varit noga denna cykeln, och tar 1 tablett per dag. Så ska se om jag känner samma denna omgången.
Hoppas såklart på ett plus jag också. :)
Håller tummarna för dig.
Jag har samma just nu. Mensen va 3 dagar sen. Fick blod på pappret igår kväll och fått ytterstlite idag. Men jag har pcos
Ska man bara ta rosenrot fram till äl? Jag beställde hem för några veckor sedan men har inte tagit dom. Tänkte börja nu när mensen drar igång. Men trodde att man skulle äta dom varje dag?
BIM idag men mensen lyser med sin frånvaro. Trots extrem ?mensvärk? under förmiddagen och huvudvärken som alltid kommer mensens första dagar.
Trött och illamående hela dagen, men känns som det lika gärna kan orsakas av att det är första dagen tillbaka på jobbet efter semestern. Negativt test imorse (tyckte mig nästan, med mycket god vilja, kunna se en skugga men dock fortfarande absolut inte ett plus), får se om jag kan hålla mig från att testa igen imorgon om mensen inte dyker upp...
Nu kom yrseln och gjorde illamåendet sällskap. Förmodligen bara Påväg att bli sjuk då jag samtidigt känner mig varm. Men typiskt, semester ju så har inte lust att bli sängliggandes nu