Inlägg från: Dr Börje |Visa alla inlägg
  • Dr Börje

    Håller med/håller inte med

    Kul lektråd som jag gärna är med i

    Skrattande

    Jag har noggrant läst TS instruktioner till tråden så nu kör vi!!!!


    kokosnötmjölk skrev 2020-05-13 03:14:00 följande:

    ................. 

    Lätt för att dagdrömma?


    Nej

    Tycker att det är kul och spännande att testa nya saker i sexlivet?
  • Dr Börje
    kokosnötmjölk skrev 2020-05-13 03:14:00 följande:

    Håller delvis med. Jag vill inte att det går för snabbt och blir samma som med svininfluensan där en hel del folk fick narkolepsi av vaccinet. Men sen skulle det säkert vara jättebra med ett vaccin på andra sätt. Är delad i frågan.

    Lätt för att dagdrömma?


    Jahapp...vi försöker igen.

    Nej

    Har en hemlig sexfantasi?
  • Dr Börje
    kokosnötmjölk skrev 2020-05-13 03:14:00 följande:

    Håller delvis med. Jag vill inte att det går för snabbt och blir samma som med svininfluensan där en hel del folk fick narkolepsi av vaccinet. Men sen skulle det säkert vara jättebra med ett vaccin på andra sätt. Är delad i frågan.

    Lätt för att dagdrömma?


    Vi provar igen....

    Nej

    Hoppas på sex i helgen?
  • Dr Börje

    Nej (för sött och kladdigt)

    Att bli väckt med oralsex är härligt

  • Dr Börje
    Tom Sawyer skrev 2020-05-21 00:48:39 följande:
    Din jävla pajas. Sluta upp med din skit härute. Vill du skriva om din lilla strut i dina kalasbyxor så gå till andra trådar. Du har uppenbarligen missuppfattat det där med lektrådar. Du är anmäld av mig. Ja, igen. (MOD verkar vara med på ett hörn eftersom den här snubben fortfarande är kvar härute)
    Efter att ha funderat (en kort stund) på ett svar till dig så landar jag i det självklara att respondera med ett glatt och positivt tilltal. Det blir bättre så och så får skitkastningen och angreppen stå för dig. 

    Jag har helt klart uppfattat dessa som lektrådar och noggrant läst syftet och instruktionerna och därtill deltar glatt i den så kallade lektråden. 

    Det står dig fritt att anmäla vilket inlägg som helst. Samma gäller mig. Men jag väljer att inte anmäla inlägg som inte faller mig i smaken. Jag har en förmåga att navigera och hantera intryck som skaver. Jag ser det som en del av livet och att det ingår i mötet med andra. Kanske angeläget att komma ihåg i dessa tider av social distansering. I tillägg så tycker jag också att sånt som skaver är mer intressant än sånt som enbart glider medströms. 

    Hur forumet på FL modereras har jag ingen aning om. Ej heller vem eller vilka som agerar moderatorer. Men jag kan väl gissa mig till att moderatorerna förstår att det i ett diskussionsforum förekommer olika syn på saker och olika infallsvinklar. Det är hela syftet med ett forum. Och så länge det inte sker några direkta olagligheter eller hot och angrepp så antar jag att moderatorerna är nöjda. Och som sagt...angreppen kommer ju inte från mig. Utan nu från dig (plus några till). Men jag har valt att inte anmäla. För återigen så är jag medveten om att i mötet med andra människor så uppstår ibland friktion vilket är en av många tjusningar med livet. 

    Jag hoppas att du får en skön dag i solen idag. Och att du mår bra och är på ett bättre humör. 
  • Dr Börje
    Tom Sawyer skrev 2020-05-30 00:31:10 följande:

    Absolut! Själv har jag aldrig det.
    Föredrar att basta utan våtdräkt?

    @Börje. OK, det var välformulerat så jag ger dig en poäng. Jag är ingen hater. Om dina insinuationer härute inte stör damerna för mycket, så varsågod.
    Men du märker väl själv hur de oftast hoppar över dina kommentarer?
    Du är lite som den där jobbigt sliskiga snubben i baren som inte fattar när han ska lägga ner. "Men om man är tillräckligt ihärdig så kanske man får napp ändå"
    Lycka till.
    Någonstans finns det säkert en dam som nappar i någon av dammarna =)


    Napp? Nä...jag skulle aldrig ens drömma om att lägga ut en krok i dessa trådar. Eller någon annan för den delen. Det är inte alls det som lockar mig. 

    Det är skavet som är intressant.
  • Dr Börje
    Nandez skrev 2020-06-01 22:04:52 följande:

    Håller med

    Det är illa i USA just nu?


    Ja - bedrövligt

    Äntligen värme?
  • Dr Börje
    Nandez skrev 2020-06-02 20:49:05 följande:

    Håller med

    Sexfrågor är barnsligt?


    Håller inte med
  • Dr Börje
    Nandez skrev 2020-06-02 22:24:42 följande:

    Håller med

    Det är trist för dom som tar studenten nu?


    Nja...beror på vilket perspektiv du väljer. Trist att dom inte kan fira och bli firade som man gjort den senaste tiden. Visst.

    Men inte trist mot bakgrund av att dom tar studenten i ett rikt land med oändliga möjligheter för dom.

    ....
    Midsommarfesten i år blir mer stillsam
  • Dr Börje
    Nimzay skrev 2020-06-08 17:55:19 följande:

    Håller med

    Nimzay är en hemsk människa som borde dö...?


    ?
Svar på tråden Håller med/håller inte med