• Anonym (Man)

Yngre tjejer som gillar äldre?

Hej! Jag skrev en tråd där jag frågade om det fanns tjejer i 20-årsåldern som gillade män i 40-årsåldern. Helt plötsligt var den borttagen helt utan förvarning. Det är väldigt märkligt med tanke på att det finns många liknande trådar, som ligger kvar.

Jag kunde inte läsa de sista svaren, så ni som skrivit i den tidigare tråden får gärna skriva igen i denna.

• Svar på tråden Yngre tjejer som gillar äldre?
  • dongen
    Jojjekåt skrev 2018-07-18 10:54:41 följande:

Lilla myran ja förstår att du vill ha EN riktig man. Jag är 48år är det ok

Vi är i samma ålder.....men enligt Lillamyrans profil är hon bara 15 år!!!
  • HD2017dis

Finns det någon ung tjej som är intresserad av att prata lite är jag på :)

Jag är också ute efter yngre tjejer för något seriöst dock. Familjebildning och dylikt.

• Anonym (Man)
    LillaMyran03 skrev 2018-07-18 06:25:59 följande:

Klart det ska vara en riktig man, vem vill ha en pojke?

Härligt att höra! Hur gammal är du då? :)
  • Anonym (Högländaren)

Gillar din inställning. Du råkar inte bo på småländska höglandet?
  • smeden75

Konstigt att det är ok för 40+kvinnor att ragga och ligga med betydligt yngre killar, men för en man i samma ålder som ligger med yngre tjejer då är man ett svin.. Hmmm

• BalkanBoy85
    smeden75 skrev 2018-07-19 00:15:44 följande:

Konstigt att det är ok för 40+kvinnor att ragga och ligga med betydligt yngre killar, men för en man i samma ålder som ligger med yngre tjejer då är man ett svin.. Hmmm

Mitt i prick
  • Anonym (SD 2018)
    smeden75 skrev 2018-07-19 00:15:44 följande:

PK-samhället. Idag ska allt som gynnar en kvinna anses godtyckligt. Allt som missgynnas en man även det anses godtyckigt. Tänk #metoo ungefär.
  • Joyho

Jag är gift med en 17 år äldre man. Nu är jag inte så ung längre men jag var 24 när vi träffades, han var 41.

Jag har alltid föredragit äldre män. De är sexiga, de har erfarenhet och vet vad de gör i sängen. Inget fumlande.

Min nuvarande man är den absolut bästa jag haft i sängen. Den bästa efter det var en KK jag hade när jag var 19. Han var då 39, välutrustad och kunnig.

• Anonym (17)

Instämmer
  • Anonym (Man)
    Anonym (17) skrev 2018-07-19 14:31:00 följande:

Instämmer

Aha, vad är det som lockar mest med det? :)
Svar på tråden Yngre tjejer som gillar äldre?