• Anonym (Man)

Yngre tjejer som gillar äldre?

Hej! Jag skrev en tråd där jag frågade om det fanns tjejer i 20-årsåldern som gillade män i 40-årsåldern. Helt plötsligt var den borttagen helt utan förvarning. Det är väldigt märkligt med tanke på att det finns många liknande trådar, som ligger kvar.

Jag kunde inte läsa de sista svaren, så ni som skrivit i den tidigare tråden får gärna skriva igen i denna.

• Svar på tråden Yngre tjejer som gillar äldre?
  • Anonym (Bianca)

Har ett förhållande med en 24 år äldre man. Hur underbart som helst. (jag är 40)

• Anonym (jag)

Min make är ca 30 år äldre än mig, men jag valde honom inte pga åldern och har aldrig varit intresserad av någon annan som är så pass mycket äldre.

• Anonym (SD 2018)
    Anonym (jag) skrev 2018-07-19 18:37:42 följande:

Min make är ca 30 år äldre än mig, men jag valde honom inte pga åldern och har aldrig varit intresserad av någon annan som är så pass mycket äldre.

Min plånbok är i läder. Kanske hans också är.
  • Anonym (jag)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 18:47:13 följande:
    Min plånbok är i läder. Kanske hans också är.
    Vad tråkigt att du har så låg självkänsla att du tänker att ditt främsta(enda?) värde sitter i din ekonomi. Jag beklagar och lovar att du säkert har många älskvärda egenskaper.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (jag) skrev 2018-07-19 18:48:44 följande:

Vad tråkigt att du har så låg självkänsla att du tänker att ditt främsta(enda?) värde sitter i din ekonomi. Jag beklagar och lovar att du säkert har många älskvärda egenskaper.

Nej då, jag är värd mer än min plånbok. Tänkte mer att många kvinnor inte värderar sina män högre än den bara. Ofta en stor drivkraft. Uttrycket "gifta sig rik" är år 2018 osmakligt träffande.
  • Anonym (jag)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 18:58:25 följande:
    Nej då, jag är värd mer än min plånbok. Tänkte mer att många kvinnor inte värderar sina män högre än den bara. Ofta en stor drivkraft. Uttrycket "gifta sig rik" är år 2018 osmakligt träffande.
    Min make har aldrig haft någon uppseendeväckande lön.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (jag) skrev 2018-07-19 19:00:26 följande:

Min make har aldrig haft någon uppseendeväckande lön.

Okej chefen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Bianca) skrev 2018-07-19 17:04:35 följande:

Har ett förhållande med en 24 år äldre man. Hur underbart som helst. (jag är 40)

Det låter trevligt :).
  • Anonym (Man)
    Anonym (jag) skrev 2018-07-19 18:37:42 följande:

Oftast är nog åldern som mest en bonus. Åtminstone i ett seriöst förhållande :).
  • Anonym (Man)
    smeden75 skrev 2018-07-19 00:15:44 följande:

Konstigt att det är ok för 40+kvinnor att ragga och ligga med betydligt yngre killar, men för en man i samma ålder som ligger med yngre tjejer då är man ett svin.. Hmmm

Eller hur! Precis så är det!

Bara för att jag längtar efter att få knulla någon i den åldern betyder inte att jag kommer utnyttja tjejen. Jag beter mig juste mot alla oavsett ålder.

Jag tror det är föräldrarollen som spökar när folk kommer och är otrevliga helt i onödan.
Svar på tråden Yngre tjejer som gillar äldre?