• Anonym (Man)

Yngre tjejer som gillar äldre?

Hej! Jag skrev en tråd där jag frågade om det fanns tjejer i 20-årsåldern som gillade män i 40-årsåldern. Helt plötsligt var den borttagen helt utan förvarning. Det är väldigt märkligt med tanke på att det finns många liknande trådar, som ligger kvar.

Jag kunde inte läsa de sista svaren, så ni som skrivit i den tidigare tråden får gärna skriva igen i denna.

• Svar på tråden Yngre tjejer som gillar äldre?
  • Anonym (Man)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 18:47:13 följande:

Min plånbok är i läder. Kanske hans också är.

Ut ur min tråd SD-anhängare! Jag bara väntade på att du skulle bråka med någon, och nu har det hänt!
  • Anonym (jag)
    Anonym (Man) skrev 2018-07-19 19:28:26 följande:
    Oftast är nog åldern som mest en bonus. Åtminstone i ett seriöst förhållande :).
    För mig så handlade det om att välja en man med mina värderingar. Jag kände inte igen mig i yngre människor.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Man) skrev 2018-07-19 19:35:15 följande:

Ut ur min tråd SD-anhängare! Jag bara väntade på att du skulle bråka med någon, och nu har det hänt!

Såvitt jag ser är det du som nu bråkar. Din tråd är det heller inte, det är allas tråd, alla är välkomna.
  • Anonym (SD 2018)
    BalkanBoy85 skrev 2018-07-19 19:59:58 följande:

Varför hatar alla SD? Tycker delvis med dom om några saker,dock inte alla

I Sverige finns något som på Balkan saknas i lika stor utsträckning, det kallas konsensus. Du vet, ryggrad att stå upp för sin åsikt, det saknas här.
  • Anonym (Man)
    Anonym (jag) skrev 2018-07-19 19:46:03 följande:

För mig så handlade det om att välja en man med mina värderingar. Jag kände inte igen mig i yngre människor.

Verkar som det var helt rätt väg att gå :).
  • Anonym (Man)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 19:46:18 följande:

Såvitt jag ser är det du som nu bråkar. Din tråd är det heller inte, det är allas tråd, alla är välkomna.

Nej. du är inte välkommen om du inte håller dig till ämnet som jag skapat genom trådstarten.
  • Anonym (Man)

Håll dig till trådens ämne.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Man) skrev 2018-07-19 20:08:04 följande:

Nej. du är inte välkommen om du inte håller dig till ämnet som jag skapat genom trådstarten.

Försvarar mig från påhopp, inget konstigt i det.
  • Anonym (SD 2018)

...vilket är det intressanta. Att det partiet har stora sympatisörer bland väljare med invadrarbakgrund. Nog om det, det visar sig sen ändå.
  • Anonym (Man)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 20:11:24 följande:

Du hävdade helt utan fog att hon varit ute efter pengar.
  • BalkanBoy85
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 20:13:47 följande:

...vilket är det intressanta. Att det partiet har stora sympatisörer bland väljare med invadrarbakgrund. Nog om det, det visar sig sen ändå.

Kom ihåg en sak. Dra ALDRIG alla över en kam,oavsett om det handlar om en INVANDRARE ELLER INTE. Något i hjärnan borde du väl ha
  • Anonym (Mannen som undrar)

Är detta en tråd om SD eller om yngre tjejer som gillar äldre killar? Känns som tråden har ballat ur.

• Anonym (SD 2018)
    Anonym (Man) skrev 2018-07-19 20:20:56 följande:

Du hävdade helt utan fog att hon varit ute efter pengar.

Snarare att detär vanligt förekommande bland många kvinnor som väljer äldre män.
  • Anonym (SD 2018)
    BalkanBoy85 skrev 2018-07-19 20:30:38 följande:

Kom ihåg en sak. Dra ALDRIG alla över en kam,oavsett om det handlar om en INVANDRARE ELLER INTE. Något i hjärnan borde du väl ha

Du får öva på läsförståelse tror jag. Utan att jag är sarkastisk mot dig nu alltså.
  • Anonym (Man)
    BalkanBoy85 skrev 2018-07-19 20:30:38 följande:

Håll dig till trådens ämne!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Mannen som undrar) skrev 2018-07-19 20:36:44 följande:

Är detta en tråd om SD eller om yngre tjejer som gillar äldre killar? Känns som tråden har ballat ur.

Tack!
  • Anonym (Idiot)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-19 20:11:24 följande:

Antar att du i te är SD sympatisör.. För du förstår att du med din totala okunnighet i alla trådar du svarat i framstår som extremt dum i huvudet..
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Idiot) skrev 2018-07-20 01:10:15 följande:

Antar att du i te är SD sympatisör.. För du förstår att du med din totala okunnighet i alla trådar du svarat i framstår som extremt dum i huvudet..

Antar att du försöker säga något i den kommentaren. Oklart vad.
Svar på tråden Yngre tjejer som gillar äldre?