• Anonym (Nyfiken)

    Hur många har ni legat med?

    En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

  • Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (Missen)

    Jag har bara varit med min man och min man har bara varit med mig. Vi har varit gifta i 20 år nu.

  • Anonym (Kvinna27)

    16 stycken. Majoriteten innan jag fyllde 19 och träffade min sambo. Hade en paus och hann med någon då också.

  • Anonym (Stina)
    Anonym (Hahahha) skrev 2018-07-24 18:02:24 följande:

    Stackare!


    Trist inställnig. Vi är alla olika och har ser olika på saker och ting. Har inga problem att respekteta att en person väljer att leva monogamt och som vill vänta med sex tills man är gift så länge personen respekterar mina val och det sätt jag väljer att leva på.
  • Anonym (Anonym)
    fluu skrev 2018-07-24 17:46:46 följande:

    25 år. Bara med maken och så ska det förbli. 


    Säg inte det du . Ingen vet något om framtiden. Inte ens dom religiösa. Dom knullar innan äktenskap och är otrogna .
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-07-24 19:51:16 följande:

    Säg inte det du . Ingen vet något om framtiden. Inte ens dom religiösa. Dom knullar innan äktenskap och är otrogna .


    Nej man vet inget om framtiden och är man som jag uppväxt i småland vet man en hel del om skenheliga religiösa människor men man skall alltid respektera de val människor gör och de intententioner man har så länge det inte skadar eller kränker någon annan.
  • Anonym (Proud)
    Anonym (83a) skrev 2018-07-24 17:18:27 följande:

    Antalet är ju ointressant utan tiden man varit sexuellt aktiv?

    Jag har legat med 32 personer under loppet av 17 år. Ganska blygsam siffra mao.


    När du och jag (två människor med bra självförtroende)

    är öppna om vår höga siffra får vi minus, det verkar fortfarande vara historiska männens nedsättande syn på kvinnors sexualitet som hjärntvättar folket, vilket misslyckande. Jag hoppas ärligt att kvinnor en dag kan knulla lika många och lika stolt som en man och få RESPEKT och klapp på axeln, för det krävs inget mod att gå runt och hålla sig undan intim kontakt i rädsla att skämmas om man ligger med "för många" som om det finns gränser, det kan vem som helst som är feg , som vill följa ett ideal, men de som vågar knulla 7 olika män i veckan, de njuter och de skäms inte, de är de riktiga gudinnorna. Jag har knullat mig fram till den erfarenhet och den man jag stadgat mig med idag, och de som ser ner på mig, de önskade att de hade mitt självförtroende, självförtroende som en man.
  • Canary

    Väl talat! Har också legat med många innan min man. Både kvinnor o män. Det viktiga är tycker jag att respektera sig själv och den/de man är med. Sex kan vara utvecklande, roligt och starkt.


    Anonym (Proud) skrev 2018-07-24 20:05:38 följande:

    När du och jag (två människor med bra självförtroende)

    är öppna om vår höga siffra får vi minus, det verkar fortfarande vara historiska männens nedsättande syn på kvinnors sexualitet som hjärntvättar folket, vilket misslyckande. Jag hoppas ärligt att kvinnor en dag kan knulla lika många och lika stolt som en man och få RESPEKT och klapp på axeln, för det krävs inget mod att gå runt och hålla sig undan intim kontakt i rädsla att skämmas om man ligger med "för många" som om det finns gränser, det kan vem som helst som är feg , som vill följa ett ideal, men de som vågar knulla 7 olika män i veckan, de njuter och de skäms inte, de är de riktiga gudinnorna. Jag har knullat mig fram till den erfarenhet och den man jag stadgat mig med idag, och de som ser ner på mig, de önskade att de hade mitt självförtroende, självförtroende som en man.


  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Proud) skrev 2018-07-24 20:05:38 följande:
    När du och jag (två människor med bra självförtroende)

    är öppna om vår höga siffra får vi minus, det verkar fortfarande vara historiska männens nedsättande syn på kvinnors sexualitet som hjärntvättar folket, vilket misslyckande. Jag hoppas ärligt att kvinnor en dag kan knulla lika många och lika stolt som en man och få RESPEKT och klapp på axeln, för det krävs inget mod att gå runt och hålla sig undan intim kontakt i rädsla att skämmas om man ligger med "för många" som om det finns gränser, det kan vem som helst som är feg , som vill följa ett ideal, men de som vågar knulla 7 olika män i veckan, de njuter och de skäms inte, de är de riktiga gudinnorna. Jag har knullat mig fram till den erfarenhet och den man jag stadgat mig med idag, och de som ser ner på mig, de önskade att de hade mitt självförtroende, självförtroende som en man.
    Hahahahahahahahahahahaha!!!
  • Westman

    Själv är jag kille på 30 år och har endast legat med 1 (en) kvinna. Jag hade gärna räknat fler, men det har inte hänt bara trots att viljan finns hos mig.
    an ju lätt säga att jag blir lite förundrad (avundsjuk till och med?) hur lätt det verkar vara för andra att ligga runt. Eller så gör jag det bara svårare än vad det egentligen behöver vara.

  • Anonym (Lisa)

    Jag har bara legat med tre olika killar i mitt 25 åriga liv 

Svar på tråden Hur många har ni legat med?