• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Pussan
    Anonym (Proud) skrev 2018-07-24 20:05:38 följande:
    När du och jag (två människor med bra självförtroende)

är öppna om vår höga siffra får vi minus, det verkar fortfarande vara historiska männens nedsättande syn på kvinnors sexualitet som hjärntvättar folket, vilket misslyckande. Jag hoppas ärligt att kvinnor en dag kan knulla lika många och lika stolt som en man och få RESPEKT och klapp på axeln, för det krävs inget mod att gå runt och hålla sig undan intim kontakt i rädsla att skämmas om man ligger med "för många" som om det finns gränser, det kan vem som helst som är feg , som vill följa ett ideal, men de som vågar knulla 7 olika män i veckan, de njuter och de skäms inte, de är de riktiga gudinnorna. Jag har knullat mig fram till den erfarenhet och den man jag stadgat mig med idag, och de som ser ner på mig, de önskade att de hade mitt självförtroende, självförtroende som en man.
    Bra! 7 olika killar för varje dag i en vecka var en kul idé, det ska jag se till att göra. 
    En intressant fråga är; om många killar knullar runt som det sägs och de flesta kvinnor är mycket mindre sexuellt aktiva (en vanlig uppfattning), vilka knullar då killarna med?
  • Anonym (isa)
    Anonym (Hahahha) skrev 2018-07-24 18:01:06 följande:

Herregud hahahahah din man lär har knullat med fler... Inte speciellt spännade att ligga med en och samma hela livet,heller inger vi är skapa för!

Det har han inte. Det är väldigt givande att ha lärt upp varandra, att kunna veta varandras önskningar utan att vi ens behöver säga det, att leva ett liv ihop på alla fronter.

Jag tror tvärtom, vi är inte skapta att byta kroppsvätskor med kreti och pleti. Hade vi varit det hade våra kroppar tålt det bättre och inga könssjukdomar funnits. Dessutom bygger inget sunt samhälle på lössläppthet.
  • Anonym (isa)
    Anonym (Hahahha) skrev 2018-07-24 18:02:24 följande:

Stackare!

Anändaren verkar inte lida. Hon verkar tvärtom nöjd.

Har du svårt med att andra inte är som du i adra avseenden också? Eller gäller det bara områden kopplade till din egen självdisciplin?
  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-07-23 22:18:26 följande:

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

Hur gammla är ni?
  • Anonym (44_Kvinna)

2 stycken. En vid 19 års ålder och sen vid 20 års ålder träffade jag mannen jag nu är gift och har barn med.

• toughshit

Sexuellt aktiv i 11 år, kan räkna mig till 12 st både tjejer och killar som jag har haft sex med. Ingen aning om jag har glömt nån.. Har haft två längre förhållanden på 3 respektive 7 år (1 års uppehåll i det senare förhållandet).

• Anonym (För många)

Jag är 43 år o varit singel i om gångar. Jag slutade räkna vid 45 killar så jag är inte säker. Förra året 4 killar men detta år flera då många visat sig vara oseriösa.

• Anonym (Ojdå)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-07-24 23:37:42 följande:

Jag har bara legat med tre olika killar i mitt 25 åriga liv 

Det är väl inte bara. Fint tycker jag. :)
  • Anonym (Man_47)

Sedan 2005 är det bara en, min fru. 

Fram tills dess, någonstans runt 40 tjejer om jag hållt kollen hyfsat.

Ingen aning om vad man ska säga eller tycka om det, men så är det.  

• Anonym (Proud)
    Pussan skrev 2018-07-24 23:58:08 följande:

Bra! 7 olika killar för varje dag i en vecka var en kul idé, det ska jag se till att göra. 

En intressant fråga är; om många killar knullar runt som det sägs och de flesta kvinnor är mycket mindre sexuellt aktiva (en vanlig uppfattning), vilka knullar då killarna med?

Jag vet en kille som snittade 7 ligg i veckan

Han hade alltid tjejer som han hookade upp med.

Haha den var bra, nädu, det är bara fördomar och myter som talar, vet sexuellt aktiva människor i båda könen alla fall och Tinder används flitigt av de med både mus och penis. ;)

Sen är det vanligare att män får svårare att ha sex första gången än kvinnor, eftersom män som är oskulder ses som en defekt medan en kvinna som är oskuld hon är bara mer eftertraktad.

Jag är ingen tinderhaj aldrig ägt Tinder, men jag är så trött på att det ska vara "billigt" eller "fel" eller "fult" och påverka en människas värde om det är en hon som har mycket sex. Det är ju inte logiskt någonstans det är bara en fixidé från någon och kunde lika gärna varit tvärtom, att männen var samhällets horor och att män som var kåta/ ej oskuld vore skamligt och sänkte deras värde och blev mindre och mindre värd ju mer av sin kuk de använde.
Svar på tråden Hur många har ni legat med?