Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
Herregud hahahahah din man lär har knullat med fler... Inte speciellt spännade att ligga med en och samma hela livet,heller inger vi är skapa för!
Stackare!
2 stycken. En vid 19 års ålder och sen vid 20 års ålder träffade jag mannen jag nu är gift och har barn med.
Sexuellt aktiv i 11 år, kan räkna mig till 12 st både tjejer och killar som jag har haft sex med. Ingen aning om jag har glömt nån.. Har haft två längre förhållanden på 3 respektive 7 år (1 års uppehåll i det senare förhållandet).
Jag är 43 år o varit singel i om gångar. Jag slutade räkna vid 45 killar så jag är inte säker. Förra året 4 killar men detta år flera då många visat sig vara oseriösa.
Jag har bara legat med tre olika killar i mitt 25 åriga liv
Sedan 2005 är det bara en, min fru.
Fram tills dess, någonstans runt 40 tjejer om jag hållt kollen hyfsat.
Ingen aning om vad man ska säga eller tycka om det, men så är det.
Bra! 7 olika killar för varje dag i en vecka var en kul idé, det ska jag se till att göra.
En intressant fråga är; om många killar knullar runt som det sägs och de flesta kvinnor är mycket mindre sexuellt aktiva (en vanlig uppfattning), vilka knullar då killarna med?