Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
Passerade 100 när jag fyllde 20. Är idag 45. Kvinnor av någon anledning har varit som tokiga. :)
Jag har tagit många män under mina dar, räknade en gång i tiden men det känns lite överdrivet nu, vad ska man räkna för? Det är ingen tävling, inte för mig alla fall jag har levt mitt liv och utforskat sexualiteten och kärleken och det har varit ett vilt och oförglömligt äventyr jag är stolt att jag gav mig in på, för att veta vem jag är vad jag gillar och vad jag vill och med vem. Om jag får en dotter hoppas jag hon tar efter mig, livet är till för att upplevas, och så även mänsklig interaktion på alla möjliga olika sätt så väl som sexuellt emotionellt och spirituellt.
Säkert 20 st och jag är 54 år
Säkert 20 st och jag är 54 år
Jag är kvinna och 33 år. Har legat med 5 st, vilket är alldeles för många i mitt tycke och något jag faktiskt skäms lite över. Önskar att jag väntat längre och sållat bättre.
En enda. Min man. Precis såsom jag alltid velat ha det. Jag är inte för lössläppthet.
Är 50 år och bara legat med 3. (hittills)
En enda. Min man. Precis såsom jag alltid velat ha det. Jag är inte för lössläppthet.
Antalet är ju ointressant utan tiden man varit sexuellt aktiv?
Jag har legat med 32 personer under loppet av 17 år. Ganska blygsam siffra mao.