IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ja de erbjöd mig inte det men jag frågade då jag var så nervös och då kom sköterskan med en liten mugg med vätska som hjälpte mig mycket. Jag fick 225 av menopur. Är 34 år..
Wow! Ingen tvekan där inte!
När vi var på information så berättade jag att jag var nervös och då sa läkaren att man bara kunde be om lugnande så fick man. Trodde typ det var standard haha! Ah okej. Vet du hur mycket du kommer fä nu?
Idag sprutade jag menopur första gången på över 4 år! Dags för syskonförsök.. hade glömt hur mkt det sved..
ruvardag 7 och nu har man fått det svart på vitt. Helt överlycklig!! Hoppas ni alla lyckas snart ni med! <3

Va bra att de informerar om det. Jag trodde också det var standard men så kom de bara in med två panodil innan, jag är glad att jag vågade fråga efter det då!
Jag ska få 150 gonal-f nu. Du då? Vet inte om det är motsvarande, eller lägre dos jag fick av menopur och om man kan jämföra dem båda. Men jag ska få lite tätare blodprov och ultraljud denna gång. Det var på slutet av perioden sist allt drog iväg med en jäkla fart!
Nu är jag förvirrad. Testdag imorgon och tog detta test nu på morgonen (testet jag tog i förrgår var supernegativt) men detta är ju typ positivt?

Nu är jag förvirrad. Testdag imorgon och tog detta test nu på morgonen (testet jag tog i förrgår var supernegativt) men detta är ju typ positivt?
ruvardag 7 och nu har man fått det svart på vitt. Helt överlycklig!! Hoppas ni alla lyckas snart ni med! <3
Stort grattis!!! Kände du redan av några symtom eller du vågade dig på att testa ändå?