IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hej, lider med er som fått mens :( så fruktansvärt ledsamt. men på något lustigt sätt så tar man sig upp igen.. Jag håller alla mina tummar för er till nästa gång <3
ruvardag 5 för mig och starkare plus ikväll !!! då kan det väl ändå inte bero på ovitrellen?? men vågar inte hoppas än......3,5 år ofrivilligt barnlösa.. Kan det vara vår tur nu...
Vi fick också ett brev idag om att vi fick ett till frysen, så glada för det :)
Hej på er. Förlåt för att jag hoppar in så abrupt. Ska starta min andra/tredje ivf nu (fick avbryta första) Lång historia kort, fick min mens ikväll och jag som inte fått någon instruktion om jag kan börja med sprutorna utan att haft koktast med kliniken. Finns inget akutnummer. Det enda som de sagt var att ?får du mens på lördagen kan du börja på söndagen?. Men hur fasen gör jag nu då?
Sen en till fråga. Första omgången fick jag menopur. Fick avbryta. Andra gången menopur och blev överstimulerad men kunde fullfölja omgången efter många om och men. Någon annan som gått från menopur till gonal-f?
Skulle vi våga börja ta sprutor imorgon?
Hej, lider med er som fått mens :( så fruktansvärt ledsamt. men på något lustigt sätt så tar man sig upp igen.. Jag håller alla mina tummar för er till nästa gång <3
ruvardag 5 för mig och starkare plus ikväll !!! då kan det väl ändå inte bero på ovitrellen?? men vågar inte hoppas än......3,5 år ofrivilligt barnlösa.. Kan det vara vår tur nu...
Du är gravid!! Grattis :D
Hej på er. Förlåt för att jag hoppar in så abrupt. Ska starta min andra/tredje ivf nu (fick avbryta första) Lång historia kort, fick min mens ikväll och jag som inte fått någon instruktion om jag kan börja med sprutorna utan att haft koktast med kliniken. Finns inget akutnummer. Det enda som de sagt var att ?får du mens på lördagen kan du börja på söndagen?. Men hur fasen gör jag nu då?
Sen en till fråga. Första omgången fick jag menopur. Fick avbryta. Andra gången menopur och blev överstimulerad men kunde fullfölja omgången efter många om och men. Någon annan som gått från menopur till gonal-f?
Skulle vi våga börja ta sprutor imorgon?
Åh så jobbigt, hade nog inte vågat börja utan klartecken från kliniken men finns dör verkligen inget journummer att ringa mär man är igång med behandling finns det ju ofta ett nummer att ringa när det krisar. Jag har varit nära överstimulering varje gång, gick tvärtom från Gonal-f till Menopur men kroppen reagerar fortfarande snabbt på hormonerna.
Vågar knappt säga tack! men tack!!! tror inte helt och fullt på det ännu , ska vänta till testdagen med o säga något till min sambo.. herrejisses vad spännande detta är. trodde typ inte det gick att någonsin få två steck , helt sjuk känsla???
Förstår dig. Har heller aldrig fått det! Är det första ivf? Håller tummarna