Vågar du att bada naken
Jag har aldrig vågat att bada naken men jag skulle vilja gör det
Jag har aldrig vågat att bada naken men jag skulle vilja gör det
Älskar att bada naken. Tänder på att andra ser mig naken. Är det fler som går igång på det? Jag tänker på alla man träffar på nudiststrand. Hade en fantastusk uoplevelse i Malmö i sommar. Naken skrevande kvinna, tatuerad och piercad i blygdläpparna. Vi blev liggande länge mittemot varandra. Hon särade mer när hon såg att jag kollade. Fick ett skönt halvstånd som hon verkade gilla. Ångrar att vi inte började prata....
Ja
Den enda gång jag badar naken eller med bara trosor är när jag får för mig att bada och inte har med badkläder.
Den enda gång jag badar naken eller med bara trosor är när jag får för mig att bada och inte har med badkläder.
Har badat naken i vår pool varje kväll efter att det blivit mörkt denna veckan. Frun har badat topless med stringbikini :)
Synd att det verkar bli kallare nu
Borde vara lag på nakenbad. Så sexigt och härligt.
Att bada utan badkläder höjer kvaliteten på badupplevelsen betydligt. Plötsligt blir det lättare att simma runt och befinna sig i vattnet. Man slipper den kladdiga efterhanteringen med drypande badkläder och trassliga frottehandukar. Solen torkar snabbt upp huden över hela kroppen. Man känner sig fri, sund och stärkt.
Fler borde kasta av badkläderna i detta land. Naturismen handlar om hälsa och sundet. Nakenhet har inget med sex att göra.
Om jag hade kunnat bada, så ja! Dock så kan jag inte det pga en nervsjukdom i huden
Vi är nakenbadare och älskar att vara nakna i solen och bada.
Problemet finns nog mest hos andra och framförallt "runk-nissarna" som inte kan låta bli att få utlopp och dra i snoppen när dom ser en naken kvinna eller man.
Att nakenbada är inte sexuellt på något vis,men vad som händer i huvudet på dessa män kan vi inte svara på.
Vi har hjälpt ensamma kvinnor som vill ligga och sola ihop med oss då dom blir mer eller mindre antastade av dessa män.
SKÄRP ER "GUBBAR"!!!
Vill någon "bjuda till" så märker ni isf det och vänta på signalen och stör inte allt och alla....
Att sola/bada naken tillsammans med ett par är oftast lugnare.